Gå til innhold

The search for superwoman


Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Gjest Fancy Nancy

ja det har du sikkert rett i. akkurat nå bor dem i hver sin del av leiligheten... så får jeg venne dem til alt og hverandre litt etter litt.

uansett er jeg glad han er her!

i dag skal jeg til oslo og sitte barnehvakt for min herlige nevø noen timer. i dette været tenker jeg at det passer bra å gå i parken og ake litt. gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

i dag har jeg hatt skikkelig hardtrening i sofienbergparken.. jeg har vært ute og lekt i 2 timer med min nevø. masse firsk luft og mosjon.. herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Leking med nevøer og nieser kan definitivt regnes som hardtrening :fnise:

Håper du får en kjempefin helg :)

riktig god helg til deg og :klemmer:

har hatt fremskritt med katten i natt.. nå har han endelig gjort fra seg i kattedoen hans og han hoppet opp i fanget mitt og fikk masse kos! så jeg er veldig glad.

trodde det skulle bli grått og snøvær i dag men for en herlig sol å våkne til!!! skal gå tur og prøve å ta noen fine bider.

jeg har ei venninne som syr kjoler, og et av hennes nye prosjekter er å lage vinterkjoler. jeg har tatt masse fine vinterbilder som hun printer ut på stoff og syr på kjolene. blir skikkelig flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Så bra at det går bra med katten. Har veldig lyst på et dyr selv, det er så utrolig mye selskap og kos med de. Men jeg må nok vente til jeg har tid til å prioritere det også...

De kjolene hørtes veldig spennende ut. Har hun en nettsiden, eller får du kanskje lov å legge ut bilde her? :)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Hei snuppa!

Så bra at det går bra med katten. Har veldig lyst på et dyr selv, det er så utrolig mye selskap og kos med de. Men jeg må nok vente til jeg har tid til å prioritere det også...

De kjolene hørtes veldig spennende ut. Har hun en nettsiden, eller får du kanskje lov å legge ut bilde her? :)

-misa

det er mye kos med dyr ja.. men mye ansvar og. er ikke bare å reise bort for noen dager, må passe på at noen ser til dem og gir dem vann og mat osv. dessuten er ikke dyrlegen billig, og mine får vaksiner 1 gang i året og bare det kommer vel på 1200 gangen. men så er jeg jo aldri alene når jeg er hjemme da... og får masse masse koseenheter i løpet av dagen! og det må jo bare være sundt!

hun har internettsiden ja.. men ikke lagt ut noen bilder av kjolene enda.

er en butikk på grunerløkka som selger kjolene hennes nå, conzept. du kan jo gå og se en dag du har tid.

i dag har vi tenkt til å gå på isen. kjærligheten har mast om det så lenge men vi glemmer det bort stadig vekk. så i dag skal vi gå en liten tur før han skal på jobb og jeg hjem på gården for en bedre søndagsmiddag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

nå er jeg veldig glad.. har stort fremskritt med katten i dag.. da jeg kom hjem lå han og sov midt i sengen vår!! og nå har han vært en rask tur i stua og.. dette går riktig vei altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolene hørtes lekre ut! Hvordan går det ellers med deg om dagen, og hvordan går jobbjakten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Kjolene hørtes lekre ut! Hvordan går det ellers med deg om dagen, og hvordan går jobbjakten? :)

kjolene er kjempe tøffe. de er alle litt anderledes, ikke to helt like.

med meg går det greit om dagen, ja søker jobber og håper på napp. har søkt på en jobb på wwf som jeg virkelig ønsker meg, så håper de synes søknaden er interessant nok til å be meg inn på intervju.

ellers har jeg faktisk begynt å leke litt med ideen om å begynne på skole igjen. var og besøkte ei tyrkisk venninne av meg og mannen henns sa... ja nå er det nedgangstider og det man gjør i nedgangstider er å studere! kanskje han har litt rett i det. har ikke lekt med tanken så lenge enda så har ikke akkurat konkrete ideer enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i kveld har jeg vært på spiraltoppen i drammen, brent bål og grillet pølser og pinnebrød sammen med noen kompiser. så utrolig deilig å være ute i skogen og se inn i flammene når det er mørkt. helmax kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

deilig dag i dag igjen!! sukk jeg lever et veldig godt liv må jeg si :biggrin:

i dag ble jeg overrasket med en lunsj invitasjon av ei venninne. vi møttes på sanvika storsenter og koste oss med salat på bit.

etterpå dro jeg til oslo og traff stesøsterene mine, vi dro på curry og ketsjup og åt og drakk for 200 kr hver.. (meget billig!) var kjempekoselig og vi skravlet og ble fult oppdatert på livene til hverandre.

på vei hjem mistet jeg bussen, så jeg måtte gå.. men det var altså så deilig. særlig etter all maten og ølen. ca 4km så jeg brukte litt tid da det er isete, men får tenkt så godt når jeg går synes jeg.

når jeg kom hjem nå, så hadde jeg masse energi og ryddet og tok oppvasken.

nå skal det lates til kjærligheten kommer hjem. DEILIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

etter en ganske travel uke er det godt å avtale en dag med seg selv og bare dulle... jeg har ansiktsmaske på nå, har lakket negler på hender og tær.. drikker deilig grønn te.

resten av dagen skal det koses og dulles mer.. deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

En alene dag høres absolutt veldig deilig ut. Det jeg har brukt alenedagen min på er trening, også har jeg vasket hele leiligheten etterpå :( Snakk om å ikke være så god på å bruke den lille alenetiden jeg får når begge samboerne er på jobb a :fnise:

Ha en fortsatt fin kveld med egenpleie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det skjedd ganske så mye ja: innbrudd og gamlekatten har kommet for å bo. Oppdatert nå ja.

Takk for det nydelige diktet i boken min. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fancy Nancy

i dag er det bursdagen til stesøsteren min.

kjærligheten har laget tiramisu til henne og jeg kjøpte en gave på body shop med dusjgele og bodylotion. så tror hun blir glad

er så gøy med bursdager synes jeg! gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

i lige måde :klemmer:

var koselig å se igjen så mange, lengesiden jeg har fått vært på treff nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

som det late liv jeg lever nå var det helt grusomt å så opp kl 0630 i dag!

bilen skulle på verksted, og jeg hadde en avtale å rekke der.

full service skal den ha...200 000km.. 12 år.. osv osv.. alt skal skiftes og sjekkes. håper å får den tilbake i morgen.

lagde pizza til kjærligheten i dag. han ble fakisk fornøyd!! jeg er kjempe stolt! det ble to små pizzaer, den ene klassisk med tomatsaus, skinke og ost. og den andre en ny variant for meg.. surret løk med sorte oliven. det sistnevnte ble fantastisk!! jeg skal en løk opp i skiver.. surret det på svak varme i 20 min eller mer og la dette over pizzaen så olivene og så salt og pepper og inn i ovnen. smaken var super! så rent og godt.. litt søtt litt salt.. fulltreffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...