Gå til innhold

The search for superwoman


Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

kan ikke motstå fristelsen til å skrive om meg selv... ;) ti hi

i går hadde jeg litt av en dag..

hadde gjort avtale for å levere bilen på verksted, hadde fått verkstedet anbefalt av min bror. bilen skulle leveres inn i går kveld slik at de hadde den hele dagen i dag. de var der til 2130 så jeg skulle bare stikke innom med nøkkelen.

da jeg kommer ditt var det ingne der, jeg ble litt sur, ringte på men ingen respons.

litt senere på kvelden kom katten inn med en levende mus, jeg skulle redde musen med å fange den i et kjøkkenhåndle. men på på et vis klarte musa å komme seg ut av hånkle og fløy i slags muserambovis opp og beit meg i fingeren! skikkelig jafs! blødde masse. ringte legevakten men ble sittende i telefonkø i 20 min, kjærligheten holdt på å forgå av engstelse.

da jeg endelig kom igjennom holdt sykesøstren på å le seg i hjel da jeg forklarte hva som hadde skjedd. men siden jeg har stivkrampesprøyten så var det bare å holde øye med såret og se om det ble betent.

i dag gjorde jeg nok et forsøk på levere bilen til verksted. så viste det seg at den adressen jeg hadde fra gulesider hadde dem flyttet fra for 14 dager siden. mannen jeg traff hadde ennå ikke fått nok kaffe og hadde et humør der etter. han sa ja det ligger oppetter e16.. vet du hvor e16 går? nei sa jeg.. nei da har du et problem sa han mutt.

til slutt fant jeg både e16 og verkstedet, da hadde jeg brukt 1 time i morgen køen alt. så viste det seg at dem hadde rotet litt og hadde ikke en time til meg. så jeg fikk kjøre noen runder på en parkeringsplass med en mekaniker i bilen og fikk ny time mandag om en uke....

sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

mistet bussen i dag.. så jeg tok en annen buss og gikk 40 min hjem.

det var en deilig gå tur. fikk virkelig satt tankene over på andre ting og følte meg vel da jeg kom inn døra.

men jeg trenger en veske som er litt greiere å ha på lange gå turer skal jeg gjøre dette daglig, og lommelykt!! jeg trenger lommelykt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Velkommen tilbake ja :klemmer:

Glemte helt at du kanskje hadde fått ny dagbok, for du hadde jo ikke noen link. Og logikken min var helt overbevist om at man ikke har dagbok hvis man ikke har link :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

da jeg fikk ordnet meg link sist var det noen som skal igjennom og gjorde det hele for meg! så jeg lærte ikke åssen jeg gjorde det... så det blir vel å vandre rundt uten link til noen staver det med sølvskje for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Tenk å bli bitt i fingeren av ei mus, stakkar. Irriterende med bilen som ikkje kom seg på verksted i tilegg.

det var det samme sykesøsteren på legevakt telefonen sa.. innimellom hiksta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy Nancy!

Du må jo si fra at du har ny dagbok. :ler: Velkommen tilbake i ny drakt, godt å ha deg her igjen.

Du må melde deg på cocktailpartyet mitt over nyttår! Påmelding i dagboken min.

:klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg fikk ordnet meg link sist var det noen som skal igjennom og gjorde det hele for meg! så jeg lærte ikke åssen jeg gjorde det... så det blir vel å vandre rundt uten link til noen staver det med sølvskje for meg...

Kontrollpanel - endre signatur - sett inn link(dvs linken til dagboka di)-skriv hva du vil den skal hete - voilá!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy
Kontrollpanel - endre signatur - sett inn link(dvs linken til dagboka di)-skriv hva du vil den skal hete - voilá!

det er godt mine venner har kvaliteter jeg mangler!

takk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

i dag har kjærligheten og jeg hatt en date i by'n.

vi dro på loppemarked, spiste en bedre middag på restaurant og avsluttet det hele med kino.

leenge siden jeg har vært på kino nå altså! vi så stille kaos da det er en italiensk film med tekst så da fikk vi jo begge like mye nytte av den. fin film med en litt lang sexsene... den tok litt av føler jeg.. men ellers en søt feel good film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en tur ute på date. Håper vi kan gjøre litt sånne ting når eg flytter sammen med kjæresten :yvonne: Italienske filmer har eg hørt er ganske så romantiske, men eg kan tenke at de kan smøre på litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
Gjest Fancy Nancy

i dag skal min kjære herre pa'pa komme på besøk.. men i følge meldingen jeg fikk om at de var på vei, skjønte jeg at han har med seg noen! hvem da?? mulig enda en ny kjæreste, men jammen ikke sikker.

uansett, leenge siden jeg har sett pappa'n min så det blir koselig. har ordnet med litt mat til lunsj eller middag etter som, gratinert pasta med ricotta. blir bra

fikk mail av søsteren min i dag. en mail som gjorde meg så utrolig glad. hun er så herlig og utrolig fantastisk! kom en liten tåre, men nå er jeg litt tårete om dagen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja...Ikke fått med meg denne dagboka jeg. Tenkte litt som Wolfmoon at når man ikke har dagboklink, så har man heller ikke dagbok. :murvegg:

Ikke for å være slem...., men holdt på å dø av latter da jeg leste om musehistorien din. Kan se det hele for meg. For ikke å virke helt følelskald så synes jeg selvfølgelig synd på deg, det hørtes ikke noe særlig godt ut.

Har du oppskrift på den pastaen? Det hørtes veldig godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...