Gå til innhold

The search for superwoman

Gjest Fancy Nancy

Anbefalte innlegg

Hei vennen. Innom for å hilse god jul og godt nyttår til deg og dine! Håper dere får en trivelig julefeiring med masse god mat og gode venner. Stor juleklem fra meg. :klemmer:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fancy Nancy

det hjemmebakte brødet mitt ble forresten kjempe suksess! godt og saftig, men kunne kanskje ha blitt litt høyere... litt små skiver, men gjør ikke så mye. de små skivene ser veldig delikate ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

da var jeg tilbake på nett.... :duskedame:

i julen har vi slappet av.. kjærligheten opplevde ekte norsk gårdsjul for første gang og elsket det! så nå vil han ha jul i norge hvert år! og det er perfekt for meg!!

egentlig kunne han ikke spise ribbe på julaften, siden han er katolikk så spiser han ikke kjøtt på den 24 desember. men da jeg foreslo at mamma kunne godt koke torsk til ham sa han at han var da ikke så mye katolikk!!! ti hi

han dro tilbake på jobb 27 desember, så da er jeg alene hjemme igjen. leser bøker og koser meg med julestilhet og alle de fine julegavene jeg fikk!

nå er det snart 2009! 10 år siden jeg var russ... og gikk ut av videregående med verden for mine føtter.... sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fancy Nancy

takk takk :enig:

det blir rolig nyttårsaften i kveld. kjærligheten jobber og kommer hjem etter 22 håper vi (kommer hjem når det ikke er mer å gjøre, og vi satser på at folk er mette innen kl 22). siden jeg fikk så fin kokebok til jul av mor (sølvskjeen) så jeg har fått i oppgave å lage maten til i kveld. så har vi ikke så veldig mye spennede i kjøleskapet, men litt skal jeg nå få til.

ser over på holmenfjordhotel og der har de skutt opp noen raketter allerede. er klart i kveld, så da kan det bli flott å stå ute kl 00.

2009 blir spennede år, blir en ny jobb etterhvert håper jeg.. og så blir jeg tante igjen til sommeren, det gleder jeg meg veldig til.

har ingen nyttårsforsetter akkurat.. men mye jeg vil gjøre mer av i løpet av 2009. faktisk tror jeg at et forsett skal være å få orden på garderoben og handle klær! for det er jeg virkelig ikke flink til, og skal jeg i ny jobb kan jeg jo ikke bare gå i filler...

HAPPY NEW YEAR!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

takk takk, i lige måde! :kose:

vi hadde en helt strålende nyttårsfeiring.

min kjære kom mye senere hjem enn håpet men akkurat i rett tid for risottoen som jeg hadde laget. på jobben hans hadde de hatt egen nyttårsmeny med kalkun og lam, og det hadde vært endel igjen så han tok med seg litt til ham og meg. så det ble DEN middagen! veldig mette!

da vi var ferdig med å spise var kl straks 00. vi satte på nyttårsshowet på italiensk tv der gloria gaynor hadde opptreden (me like!). nedtellingen fulgte vi fra terassen.

det var så mye fyrverkeri! nå kommer jeg fra en ganske liten bygd og har aldri feiret nyttår på et sted med så mange beboere... og det var bare helt utrolig! stjerneklart gjorde at vi så alt fra asker, vollen og mot filtvedt. det var bare så mye flott å se!!!

så ringte vi til alle i familien til kjærligheten og til mamma'n min.

Godt nyttår til alle sammen. jeg tror 2009 kommer til å bli et virkelig bra år jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fancy Nancy

deilig dag i dag altså! vi gikk tur i solen. det hadde snødd i går og det la seg så lekkert på isen på vannet. tok noen bilder jeg ble ganske fornøyd med. uansett, artig å sende ned til de i det varme syd italia..

kjærligheten gikk på frossent vann for første gang! han har aldri sett at hav har frosset. nå var det ikke så mye, bare i bukta nedenfor oss, og bare nok til at han turte å gå helt innerst, men alikevel stor glede!

kjærligheten dro på varetelling i ste. hvis de er ferdig til ikke så altfor sent håper vi å se max manus på kino. selv om det er norsk film med norsk tale så var han interessert i å se den. han har blitt veldig flink til å forstå norsk nå. julaften var han flink til å snakke norsk også etter noen akevitt..

i kveld håper jeg på litt :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Høres ut som en koselig nyttårsaften og 1.dag! :)

Håper og tror 2009 kommer til å bli et flott år jeg også :strix:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fancy Nancy

vi var ikke de eneste som hadde tenkt oss på kino i går... helt fult faktisk! så vi kjøpte pizza leide oss 2 dvd'er og ble hjemme. var digg det og.

vi så into the wild og kautokeino opprøret. begge veldig bra filmer.

sitter og skrives søknader på jobber som bare det, håper det popper opp snart. skal jobbe litt på mandag og tirsdag, men bare noen timer. må bare få inn litt penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...