Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3

Devilina

Anbefalte innlegg

:vinke:

Har ikke vært innom i boka di før jeg ;) Og når jeg skulle inn så fikk jeg ikke linken du har i signaturen din til å fungere :klø: tror jeg fant ut at det var fordi den hadde litt for mange http:// er i linken.

Du har jo orndet masse til bryllupet allerede :klappe: Og den kjolen du har sett på er jo råfin, er det den du skal leie?

:klem:

Edit: Har lagt deg til på FB også forresten ;)

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Fint å lese om at dere har hadde en så hyggelig julefeiring!! Håper dere finner på noe hyggelig på nyttårsaften, om det så bare blir deg og din kjære! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjempe koselig feiring vettu. Var hjemme og spiste noe god mat og så stakk vi bort til en kompis av oss som bor like i nærheten. Hadde det veldig trivelig. Fyra rakketter langt etter tolv... noe som hadde.. kremt... litt mange.. og noen ulovlige.. så de måtte jo smelles.

Til de som er innom: Godt nyttår!!! :danse::danser::skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når bør man sende ut innbydelsene egentlig? og når bør man forvente svar.. eller.. forlange, hehe... er det noe spesiel regel på dette... bare lurer.

Huff.... føler at jeg begynner å små stresse jeg nå, 5 mnd... og masse små detaljer jeg liksom ikke har klart for meg... men sånn er det da vel bare, hehe......

Jobb igjen i morgen også.. æsj.. er ikke klar for det nå etter å ha hatt en litt lengre ferie, men må man så må man... blir ikke penger i kassa uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig feiring dere hadde ;) Godt nyttår forresten!

Det ordner seg nok med det som gjenstår, 5mnd går fort, men ikke så fort at du ikke rekker over alt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått godt nyttår til deg og :)

Rekker over alt ja, hehe.... gjør nok det.. det bare føles ikke sånn ut... tilhører de personene som er kontroll freaks og skal ha ting klappet og klart :erter:

På tide å oppdatere listen min også... (sist oppdatert 200109)

Tykk skrift: ferdig

Skrå skrift: under planlegging

Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med

Dato

Kirke

Tidspunkt

Prest

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Soloinnslag

Gitarist/pianist

Bestemt pynt i kirken??

Lokalet

Kokk, følger med hotellet

Meny

Service

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Slør

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Tiara

Brudgom:

Klær

Mansjettknapper

Undertøy

Parfyme

Sko

Våre hjelpere:

Forlovere

Ringbærer???

Brudepiker???

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpnere

Servitører, hotellet

Bordpynt:

Kubbelys

Løper

Duker hotellet står for dette.

Telys

Telys-holdere

Servietter m/monogram og navn

Gjesteliste

Tema

Fargevalg-hvit eller vanilje, gull og dyp rød.

Transport,min kjære tar seg av dette

Bestemme ringer

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake sjokoladekake

Bestemme brudebukett

Bestemme frisyre

Bestemme frisør

Bestemme sminkør samme som frisør

Bestemme bryllupsreise?? 2010 kanskje?

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille rom til bryllupsnatt inkl. i prisen på hotellet/festen

Bestille bryllupsreise

Skrive handleliste

Kjøpe bordpynt

Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv)

Kjøpe inn til korger å ha på toalettene????

Kjøpe godlukt til toalettene????

Kjøpe gjestebok

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har for øvrig vært helt anti jul i dag og... begynte på jobben.. røska ned julepynt her og der.... og forsatte når jeg kom hjem.. så nå er treet ute og det meste av nisser og stæsj stua vekk til neste desember :tree:

Sitter lettere slengt i sofaen nå med laptop og en liten porsjon brownies og is.... rykende varm brownies... steike, DEN VAR GOD.... toro.. jeg bare digger deg... Til og med jeg kan skryte på meg bakekunnskaper når toro finnes :rosaengel:;)

Som den derre reklamen er.. med han fyren på bussen... : Æ kain bake! hehe

Bursdagen min nærmer seg mer og mer også... jøsses... synes det ikke var så lenge siden jeg ble 18 jeg :overrasket: tiden flyr... er det meningen at tiden skal gå fortere jo eldre man blir? Pokker.... lårhalsbrudd, sykehusopphold, gamlehjem og kista snart da? hehe.. nei nå.... litt å ta i... men uansett.... tiden flyr fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli endel som er klart på lista jo. :hoppe:

Skjønner ikke helt poenget med at tida skal gå så fort jeg heller. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg har fått slått kloa i et slep/slør også... så langt mette-marit slør som det blir kalt eller noe.... får det til halv pris. JEJJ!!!!Tittet også på en nettsiden i går om tiara, fant en fin enkel en med farger som passer kjolen... har noen rosa/røde detaljer på den. Må bestilles fra usa, men med shipping og kjøp så kommer det på ca 400kr, det er ikke så galt vel? Får bare håpe den ser like fin ut som på bildet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Halv pris er alltid noe man liker :sjarmor:

masse fint som kan bestilles fra usa tydeligvis!! må huske å se etter ting som shippes fra usa, slik at det kan sendes til jobben til min kjære, slik at jeg slipper portoen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halv pris er alltid noe man liker :sjarmor:

masse fint som kan bestilles fra usa tydeligvis!! må huske å se etter ting som shippes fra usa, slik at det kan sendes til jobben til min kjære, slik at jeg slipper portoen :nigo:

Hurra for halv pris :hoppe:

Ja masse fint der, eneste risikoen er jo at man ikke er helt fornøyd når man får det man har bestilt... bilde kan jo så ofte lyve, men risken man må ta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som får unnagjort ting! :klappe::hoppe:

Jeg er også av typen som må planlegge og ha lister på alt :fnise: og helst ha ting unnagjort i går :ler:

Får håpe tiaraen er fin da ;)

Tiden flyr virkelig avgårde.. Husker da jeg var liten og det var en hel evighet mellom hver jul eller bursdag, nå føles det som om det går et par mnd bare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var jeg innom butikken kjolen min henger i også, fikk lov til å ta bilder!!! :hoppe: :hoppe: så nå har jeg knipser mønster og detaljer på kjolen, veska og selve kjolen... hadde bare mobil da, så kvaliteten er ikke av den beste.

MEN.. da jeg skulle laste over bildene... så fan jeg så klart ikke cd'en jeg trenger for å legge inn programet på pc..... ERGELSE!!!! ble små irritert kan man si... men men... finner vel på noe... kanskje jeg kan laste det opp på sambo sin tlf og så overføre via den, det vet jeg går. Bare huske å slette bildene så ikke den sniken av en nysgjerrig forlovede, ser bildene :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kommer de kommer :hoppe: skal laste de opp når my prescious kommer hjem

Er bare mobil bilder, så håper man kan se de.

detaljer på kjolen, dette er fra bryst partiet

bak/ryggen

medfølgende veske. Det er også et sjal til.

Kjolen. Blir ikke like fin når den bare henger der sammen med andre kjoler men.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danser::hoppe:

Nå har jeg fått bekreftet at slører jeg fant på finn.no er mitt!!! Det kommer til meg 20 juni... weeeeeeee :bryllup:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: for kjole!!! Den ser kjempenyydelig ut!!!! Og så gøy med matchende veske! Det har jeg ikke sett før tror jeg..? Du blir sikkert kjempefiiiiin!!! :tommelopp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...