Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hjerte: I dag er det et halvt år til dagen deres! :hjerte:

(Eller 6 måneder hvis du syns det høres bedre ut.

;) )

:strix::bolledeig::skya::bolledeig::strix:

Jeg vet!!!! OMG!!!! :yvonne:

Tenk så fort tiden flyr.

Var faktisk innom å tok en titt på kjolen i dag og... er ikke i tvil... shit den er fin, det er helt klart den jeg skal ha :rødme:

Er så mange jeg skulle ha sittert og svart her inne, men søren... vet ikke helt hvordan alle funksjoner fungerer enda.... ting tar litt tid med meg.

Når det gjelder serviettene så skal jeg ta bilde av de og legge de ut her, må bare få lagt inn kamera etc på den nye pc'en :lur::foto:

Har en trist nyhet da.... på et eller annet merkelig vis har jeg klart å få bulken forlovelses ringen min litt... og så klart der hvor steinet var... og den har falt ut... uten at jeg merket det :sukk: var opprinnelig ikke stein i, men gullsmeden klarte å felle inn en, men han sa at det kunne bli en svakhet i ringen... og ja... det ble det jo. så nå går jeg med et lite hull i den :trist:

Nei får kvelde nå vel... bare innom å små lese litt her og der først... jobb i morgen også.... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt :troest:

Håper du finner steinen selv om sjangsen for det kansje er miniminimini-liten.. :sukk:

Eller så får du få en ny, mer shiny ring med flere steiner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sjangsen for å finne den er nok mikroskopisk.... men skal prøve å få satt inn en ny.. kostet bare 1000 for den lille jeg hadde å sette i.... uansett så skal jo jeg og kjære finne oss nye ringer vi skal ha til bryllupet og da har vi funnet noen litt mer bling til meg og enkel og tøff til ham... chanti.no vettu :sjarmor::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt med steinen.. :troest: Men nå har du jo et påskudd for å få en eeenda finere ring enn du hadde tenkt når dere skal kjøpe nye! :lur:

God jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse:

Ønsker deg og dine en riktig

god jul!

:tree::hug::gullengel:

----------------------

Så kjedelig med ringen da. :sukk: Men det hjelper litt med en ny en. :lur: Chanti - we like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merry X-mas!!! :nissekyss::tree:

Ho ho ho.... vettu hva.... jula er den eneste grunnen til at mannfolk kommer unna med å gå rundt å si ho ho ho :erter:

Ellers hadde det vært:... HVA... hva kalte du meg sa du?!

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merry X-mas!!! :nissekyss::tree:

Ho ho ho.... vettu hva.... jula er den eneste grunnen til at mannfolk kommer unna med å gå rundt å si ho ho ho :erter:

Ellers hadde det vært:... HVA... hva kalte du meg sa du?!

:skratte:

Goooood jul, Devilina! :nigo:

:nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuusen takk :D

Hadde en kjempe flott julefering i går. Masse god mat og utrolig flotte gaver som vi fikk!!!

Vi hadde det så trivelig.... dagen startet med julefrokost/lunsj hos svigers med tre nøtter til askepott og disneys jul :D kjempe mye godt på bordet.

Så dro svigerinna og svogern min til sitt juleselskap. På med finstasen og så vente til ribba var klar... vi ble litt forsinket... siden noen hadde glemt å sette på ovnen i tide, hehe.. bare forsinket med en halv time da...

Utrolig god mat og stapp mett... så satt vi oss ned og hørte på juleevangeliet, det er tradisjon i familien til kjære og lese dette. Da var det duket for første pakke. Røsk, riv og flerr av papir.... nei da.. det gikk dannet for seg... er jo voksen nå, hehe :gjeiper:

Utrolig at vi fire voksne kan ha så mange pakker under treet.

Kvelden sluttet vel i ti-elleve tiden, da sprakk nesten magen og naboen hadde tilbydt oss skyss hjem til oss... det har seg sånn at bilen har blitt avskiltet.. ja da.... noen som ble stoppet av biltilsynet og de var ikke helt fornøyd med demper'ne på bilen så den ble avskiltet intil vi har fått fikset det... pokker og, hehe. :nei:

Så nå er det nyttårsaften som står for tur.... men vi har ingen planer.. ikke er det lov å kjøpe fyrverkeri...ikke har vi blitt spurt om å komme noen sted, men personlig så synes jeg nyttårsaften har blitt oppskryt jeg... den er ikke som den var... nå er det liksom en fest med rølp og fart... men det er jo som vilken som helst vanlig helg etter min mening... er ikke så mange som tar å kler seg skikkelig, har skikkelig middag etc... eller kanskje jeg rett og slett har blitt invitert på feil sted, hehe.

Så lurer på om jeg og sambo skal lage oss noe godt og leie en film og kose oss sammen. Så lenge jeg er med han så er alt topp uansett hva som skjer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en kjempekoselig julaften! :jepp: Fikk du noe fint da? :) Kjipt med bilen, men dere får skiltene tilbake så fort det er fiksa..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skiltene kommer på så fort ting er fikset og vi har fått vist bilen på biltilsynet..... men regninga blir på over 10000, så er ikke noe vi har råd til å bla opp med sånn på stående fot akkurat nå.... huff... ja disse penga... skulle vokst på trær :blomst:

Fikk kjempe mye fint og nyttig.

Fikk printer og scanner, så nå kan jeg få slengt inn bilder av hva som helst her om jeg måtte ønske.

Stavmixer

Srykejern

Teflon kjeler

Xbox360, ja da.. litt spille gal til tider.. hehe

kjære fikk gitar av meg

armbånd

bilder av niesene våre (har 4 stk)

Dvd filmer

krus og boller

lampe

Så i grunn bare flotte og nyttige ting :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten bilde av serviettene våre. Vanilje og gull farger. Synes de ble tøffe jeg. Hvis man klarer å se bildene her inne da..... Det første bildet er serviettene til kaffen og kakene og det andre bildet er til middagen. Temaet som går igjen da er jo selvfølgelig de to "hjemme laga" hjertene. Skal prøve å ha det på kaka og inbydelsene

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Så moro å lese om bryllupsforberedelsene dine, er jo ikke så lenge etter oss dere. Kjipt med den steinen i ringen din, tenkte jeg skulle felle inn en liten en i min ring til bryllupet, men ble litt i tvil nå... Serviettene dine var kjempesøte da! Gleder meg til å lese mer her inne! :jupp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla: Nei, de har jeg bestilt på kortbutikken.no... mener det var der :)

Dr.Grey: Hyggelig at du stakk innom :) Ja synd det med ringen... men.... den kan sikkert fikses.. håper jeg, uansett så har jeg og forloveden tenkt til å ha helt nye ringer til vielsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...