Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3

Devilina

Anbefalte innlegg

Så genialt!!! :wow:

Enda rimeligere enn det jeg trodde da, skal hjem i dag og pløye meg igjennom ringene med min kjære :hjerter: Håper vi finner et par vi kan legge vår elsk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh så mange fine ringer de hadde der da :dåne:

Vi har bestemt oss for lenge siden for at vi skulle ha de ringene vi har nå, men nå vil jeg ha ny :sur:

Jeg vil være sånn bling med stor fin ring :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve og komme med et genailt forslag om nye ringer da :lol:

Men det er jo mange som velger å bruke de ringene de forlovet seg med, bare putte inn ekstra dato.

Hvor bling bling har du lyst til å være da? hehe

Huff.... er litt i tvil om jeg brått har valgt riktig kjole jeg... er så mange finne der ute... falt for den første jeg prøvde. og det var ikke noe sånt jeg hadde sett etter en gang.... hmmmm....

Kanskje jeg skal ta meg en tur i butikken igjen og prøve den... bare for å få et bilde på netthinnen... husker liksom ikke detaljer lenger... :murvegg:

Er veldig sånn at jeg blir usikker på ting jeg.. ombestemmer meg fort.. hehe... men.. nå har jeg betalt 2000 i forskudd allerede.. for at jeg skulle ha den.. skal leie. Egentlig hadde jeg lyst til å kjøpe, ville ikke ha noe som noen andre har hatt en flott og spesiell dag i.... men.. da kom mamma med det at det var jo tåpelig... bedre å leie.. sparte penger... greit nok... men alikvel... så det ble leid...

Men er brått usikker....ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! :haar:

Kanskje jeg skal lete etter en alikevel...? Eneste er at de 2000 jeg har betalt alt får jeg ikke tilbake... kjolen koster 6900 å leie.. etter nyttår gikk prisen opp til 8000, så jeg slo til nå.. men har jeg gjort det rette?

Følte meg som ei prinsesse, helt klart.... men kanskje mer prinsesse på ball liksom... om man forstår hva jeg mener...

Nå har vi endelig fått opprettet en bryllupskonto og.. litt i det seneste laget kanskje :ler: har jo bare 6 mnd til å spare, heldigvis for vi også hjelp av foreldrene våre.. en symbolsk sum bare, men alt hjelper jo. Tror sånn grovt regnet at brullypet kommer på ca 50-60tusen og da er det ikke tatt med noen bryllupsreise.

Det lurte vi på om vi skulle ta i 2010 eventuelt.. rekke å spare opp. vi har lyst til å ta en tur til usa, sånn bil tur.... ende til slutt opp i Las Vegas. :danser: Hadde vært kult.. men da bør man ha et greit budsjett, så da må vi nok vente litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at du er usikker angående kjolen..! Synes du skal stikke innom og prøve den igjen så fort som mulig jeg, og hvis du fremdeles føler at det er Kjolen, så slå deg til ro med det! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at du er usikker angående kjolen..! Synes du skal stikke innom og prøve den igjen så fort som mulig jeg, og hvis du fremdeles føler at det er Kjolen, så slå deg til ro med det! :Nikke:

Lurer på å stikke innom etter jobben i morgen, pokker at jeg ikke ta bilder av den.... var strengt forbudt.... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst å være så bling.. :sjenert:

Jeg er egentlig ikke en sånn "steiner i ringen" jente, men denne falt jeg litt for :dåne:

Ringene koster det dobbelte av det kjolen min koster på e-bay med frakt til norge :ler:

Kjipt at du er usikker.. :sukk: jeg var også det en stund, men når jeg tenkte meg om iløpet av noen månder så kom jeg frem til at det var bare tull å tenke på andre kjoler :strix:

den jeg har funnet er den jeg vil ha, og jeg tror ikke jeg kommer til å skifte mening igjen :danser:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Lett å bli i tvil om kjolen når man ser så mye lekkert hele tiden. Kjørte forbi brudesalongen i dag og jeg så en nydelig kjolen jeg kunne dødd for. Vet jo ikke om den passer meg en gang og jeg tør rett og slett ikke prøve den en gang.:) Når jeg var med samboer for å prøve sjakett så hang det kjole på kjole i butikken som var bare helt lekre, men jeg synes alle så ganske like ut og ingen kunne sammenliknes med den jeg har valgt. Så jeg har slått meg til ro med kjolen og har bygget opp fargetema og stil på bryllupet rundt kjolen, så da går det liksom ikke ann å forandre det nå. Jeg ville satset på magefølelsen og gått for det som føles mest riktig. Synd å kaste de 2000 kronene ut av vinduet dersom du ombestemmer deg, men det kan jo være verdt det hvis det skurrer helt. Håper du finner ut av det i alle fall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama: den ringen var jo bare helt :hjerter: prisen er jo en annen sak da.. hehe.. men er man ikke verdt det kanskje :briller::hoppe:

Har enda ikke fått kommet meg til brudebutikken, kjære tok meg med ut på middag etter jobben i går, så ble ikke tid til noe kjole titting og prøving på meg. Skrev en mail til hun som eier butikken da... lurte på om det var mulig å få bilde av detaljenen på kjolen. slik at jeg kan matche det med blomster og sko etc..... men nei da.... begynner å bli litt irritert på ho der :kjefte::pisk:

Kundeservicer er tydeligvis ikke helt i fokus der... burde kanskje omvurdere navnet på butikken.. Bruden i fokus... ja jøss....

Litt frusterasjons skriving her... men sånt er da lov :engel:

For øvrig julegate åpning her i dag... som det sikkert er så mange andre steder. Skal vekke kjære nå... kan ikke ligge å dra seg for mye synes jeg. Ut å titte, bli ferdig med julegaver og kjøpe gave til ei venninne.. hun har innflyttingsfest/bursdagfest :ol::gratulerer::vin: så kan jo bli utrolig artig :danser:

Men hvor er SNØEN!!!!!??? Kommer ikke i julestemning uten den,.... pokker og... bor så på feil plass.....

Vi har for øvrig bestilt sånne

servietter

med våre navn og dato på :yvonne:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De serviettene er kjempefine! Har lurt på å bestille sånne selv også, men får vel nesten vente til vi har bestemt farger og sånn.. Høres kjempekoselig ut med julegateåpning! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var derfor jeg valgte sånn eggehvit... eller vanilje farge.. det går liksom til alt. Har bestilt vanlige servitetter til middagen og litt mindre til kaffen med forskellig motiv på.

Hva er folks meninger om brudebuketten her inne :blomst: .... altså.. jeg bor jo i Østfold... men skal gifte meg i telemark... og med tanke på bukett og frakten den hele veien... var innom en blomsterbutikk ista og lurte på hva de anbefalte etc.. og de sa det gikk bra å frakte den lagt,.. de hadde laget en bukett som skulle til paris til og med og det gikk bra :hakeslepp: .... men vet ikke.... kjipt om blomstene skulle bli ødelagt... og bestiller jeg en bukett i telemark så må jeg jo ditt og viser farger og se hva de har av blomster... blir liksom litt stress det og... er litt over 3 timer en vei... hmmmm..... har enda noen måneder å gruble på det...

For øvrig et stress uten like i sentrum i dag... for ikke snakke om begge kjøpesentrene jeg var på :handle: ... blir rent stresset og irritert av sånt jeg... og jeg sier ifra og.. hehe... er bare sånn jeg er... kan vel takke ADHD'en for det vel :lur::duskedame::twisted:

Men.... er jo snill da :engel:

Ellers ønsker jeg alle som skulle plumpe innom dagboka mi en riktig god helg! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir liksom aldri ferdig med å skrive jeg.. hehe...

fant en liste jeg stjal og tenke at jeg like godt kunne smelle den inn her.. om alt på lista blir fulgt opp.. vet jeg ikke helt.. har jo selskapet på et hotell.. så mye er liksom klartgjort....

Tykk skrift: ferdig

Skrå skrift: under planlegging

Spørsmåltegn: Usikkert om skal være med

Brudgom

Brud

Dato

Kirke

Tidspunkt

Prest

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Soloinnslag

Gitarist/pianist

Bestemt pynt i kirken??

Lokalet

Kokk, følger med hotellet

Meny

Service

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Hårpynt

Brudgom:

Klær

Mansjettknapper

Undertøy

Parfyme

Sko

Våre hjelpere:

Forlovere

Ringbærer???

Brudepiker???

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpnere

Servitører hotellet

Bordpynt:

Kubbelys

Løper

Duker hotellet står for dette.

Telys

Telys-holdere

Servietter m/monogram og navn

Gjesteliste

Tema

Fargevalg-hvit eller vanilje, gull og dyp rød.

Transport min kjære tar seg av dette

Bestemme ringer

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake sjokoladekake

Bestemme brudebukett

Bestemme frisyre

Bestemme frisør

Bestemme sminkør samme som frisør

Bestemme bryllupsreise?? 2010 kanskje?

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille rom til bryllupsnatt inkl. i prisen på hotellet/festen

Bestille bryllupsreise

Skrive handleliste

Kjøpe bordpynt

Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv)

Kjøpe inn til korger å ha på toalettene????

Kjøpe godlukt til toalettene????

Kjøpe gjestebok

Dette var mye... mulig det kommer på mer.. hvem vet... dukker stadig noe opp :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles som jeg ikke har fått gjort noe spørr du meg da... hehe... men kan vel si at jeg har det viktigste i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok å tenke på når man planlegger bryllup ja. :fnise:

Fine servietter. :jepp:

Kan sende deg litt snø herfra jeg. Det er så koselig førjulsstemning her nå. :strix:

Håper dere får en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, bra liste.. Mulig jeg blir nødt til å kopiere litt fra den når jeg får ånden over meg :lur: Skreiv ei liste i første innnlegget mitt her, men der trengs det nok en god del oppdatering! Men, ser ut som du har fått gjort mye da! Det er så deilig for hver ting som kan strykes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående det med frakt av bukett i 3 timer.. Tipper det går helt fint jeg! :jepp: Kommer kanskje litt an på hva slags blomster/hva slags bukett, men.. De har sikkert en ordning for at den skal holde seg fin den stunda! :Nikke: Hvorfor kjøper du ikke buketten i Telemark istedet forresten, hvis du er i tvil om det med frakt..?

Har du tenkt noe på hva slags bukett du skal ha? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det med frakt av bukett i 3 timer.. Tipper det går helt fint jeg! :jepp: Kommer kanskje litt an på hva slags blomster/hva slags bukett, men.. De har sikkert en ordning for at den skal holde seg fin den stunda! :Nikke: Hvorfor kjøper du ikke buketten i Telemark istedet forresten, hvis du er i tvil om det med frakt..?

Har du tenkt noe på hva slags bukett du skal ha? :)

Er de som er problemet da.. vet jo ikke helt hva jeg vil ha.. med tanke på at jeg ikke helt vet farger og da må jeg vel ned dit jeg skal gifte meg og innom en butikk for å titte etc.. blir mye turer fram og tilbake kanskje... vet ikke helt... som sagt.. ,må fundere litt på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos forloveren min i går, så nå var endelig siste papir skrevet på. Fikk sendt de av gårde i dag... forlover erklæringer, navn endringer og et skjema som presen vår skulle ha. En mindre ting og tenke på der og :klappe:

Hun hadde vist begynt å snakke så smått med flere venninner av meg angånende utdrikkningslaget.... shit... har en del venninner som har en tendens til å finne på sprøe ting.... :sjokkbla: så kan jo bli veldig int. det der.. godt det er noen måneder til... hater sånn veldig oppmersomhet ting og ting hvor jeg må drite meg ut.... grøss... men godt det er bare en gang. Skal da klare å komme meg igjennom :)

Jeg fikk beskjed om å lage en liste over folk jeg ville ha med... for hun kjenner jo ikke alle her nede jeg bor... men hvordan er det... skal man bare invitere eventuelle gjester til bryllupet.. eller tar man med venninner/studievenner etc også?

Ellers må jeg bare legge til at det begynte å SNØ i dag!!!! :bolledeig: er i små julestemning nå... har fått opp gardiner, vasket soverom og bad. Hengt opp julestjerne i vindu og fått opp adventsstaken. Så flink atte :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sendt papirene for å få prøvingsattest? For du bør være oppmerksom på at den bare er gyldig i 4 måneder. Nå vet ikke jeg hvor lang behandlingstid det er, men det kan da hende at den går ut før bryllupet deres.

Morsomt med planlegging av utdrikningslag da. :) Du kan be alle du vil ha med i utdrikningslaget. De trenger ikke være invitert til bryllupet.

Hurra for :snø: :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...