Gå til innhold

Fy Fy liste (om interiørtabber)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne spisestuen var et godt eksempel på en TABBE!

Jah

mildt sakt VELDIG spessielle stoler til å ha rundt middagsbordet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mildt sakt VELDIG spessielle stoler til å ha rundt middagsbordet :P

My God... Kan du NOE som helst om design?????????? De barkrakkene er faktisk en slags klassiker,,, ikke nødvendigvis ikke erdens vakreste, men det finnes mange jævelige utgaver oxo... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

My God... Kan du NOE som helst om design?????????? De barkrakkene er faktisk en slags klassiker,,, ikke nødvendigvis ikke erdens vakreste, men det finnes mange jævelige utgaver oxo... :gjeiper:

Ja, men de er BARkrakker, ikke spisestuestoler. Jeg måtte le litt da jeg så bildet, det der så bare rart ut! At de er en klassiker disse barstolene spiller ingen rolle. Tilmed dyrt design kan se totalt feil ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica

Huff, for en spisestue. Store sorte gardiner (som etter mine begreper er en interiørtabbe - om de ikke skal sørge for total skjerming på et soverom), børstet glass i alle kjøkkenskapdører slik at man ser alt rotet og disse stolene. Aner ikke om det er noen klassiker eller ikke, men fine var de ikke. Ser altfor klumpete og store ut.

Synes jeg, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Denne spisestuen var et godt eksempel på en TABBE!

Jah

Helt enig!

Å bruke barkrakker til spisestuestoler er i alle fall en tabbe i mine øyne. Det kan umulig være noe behagelig å sitte i lengre tid i denne spisestuen!

Jeg mistenker dessuten stolene for å være en etterlikning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg var liten hadde foreldrene til en venninne av meg spilleautomat i stua si. Jeg husker jeg syntes det var fryktelig stas, og lurte på hvorfor ikke foreldrene mine også kunne kjøpe en slik. Jeg skjønner det nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My God... Kan du NOE som helst om design?????????? De barkrakkene er faktisk en slags klassiker,,, ikke nødvendigvis ikke erdens vakreste, men det finnes mange jævelige utgaver oxo... :gjeiper:

håper det var ironi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETTE må vel være en interiørtabbe jeg aldri noensinne kunne gjort! Herregud, jeg blir svimmel. :sjokkert: Legg merke til badet...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

DETTE må vel være en interiørtabbe jeg aldri noensinne kunne gjort! Herregud, jeg blir svimmel. :sjokkert: Legg merke til badet...

Ohhh, litt mye bomster og skummel kjeller! Stua var full av krimskrams og bilder plassert på de underligste plasser. Og ikke akkurat drømmekjøkkenet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My God... Kan du NOE som helst om design?????????? De barkrakkene er faktisk en slags klassiker,,, ikke nødvendigvis ikke erdens vakreste, men det finnes mange jævelige utgaver oxo... :gjeiper:

Vet du navnet på de stolene? Og hva betyr det at de er en "slags klassiker"? Jeg synes begrepet "klassiker" blir brukt ganske så meningsløst og bevistløst, akkurat slik som mange bruker ordet "design". Og kan man ikke synes såkalte klassikere ikke er pent?

Jeg synes dessuten hele denne tråden er ganske dust. Det var vel her det beskjemmet ble snakket om noen som hadde julemotiv på dopapiret i juli. Tenke seg til!! Herregud, lizzm!

Det er blitt litt slik at jeg er så "opprørsk" at jeg nesten nyter å henge opp håndklær som ikke matcher hverken hverandre eller resten av badet - som for øvrig sårt trenger en oppussing jeg ikke har råd til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca28

Vet du navnet på de stolene? Og hva betyr det at de er en "slags klassiker"? Jeg synes begrepet "klassiker" blir brukt ganske så meningsløst og bevistløst, akkurat slik som mange bruker ordet "design". Og kan man ikke synes såkalte klassikere ikke er pent?

Jeg synes dessuten hele denne tråden er ganske dust. Det var vel her det beskjemmet ble snakket om noen som hadde julemotiv på dopapiret i juli. Tenke seg til!! Herregud, lizzm!

Det er blitt litt slik at jeg er så "opprørsk" at jeg nesten nyter å henge opp håndklær som ikke matcher hverken hverandre eller resten av badet - som for øvrig sårt trenger en oppussing jeg ikke har råd til.

Kjære vene hun er sarkastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du navnet på de stolene? Og hva betyr det at de er en "slags klassiker"? Jeg synes begrepet "klassiker" blir brukt ganske så meningsløst og bevistløst, akkurat slik som mange bruker ordet "design". Og kan man ikke synes såkalte klassikere ikke er pent?

Etterligning av Bombo barkrakk.

Min lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvis

DETTE må vel være en interiørtabbe jeg aldri noensinne kunne gjort! Herregud, jeg blir svimmel. :sjokkert: Legg merke til badet...

Gjennomført hus i Trondheim

Legg merke til hva som sies i artikkelen:

Vis respekt

Øye sier at objektet er spesielt, men at det er viktig å vise respekt for andres smak.

- Alle mennesker kritiserer andres smak og har meninger om andres smak utifra eget ståsted. Hvis jeg hadde minimalistisk stil og likte enkle, hvite flater, ville jeg kritisert boligen fordi den var så langt unna min egen smak

***

Dette huset er ikke pusset opp på maaange år. Jeg kunne ikke levd i et sånt hus, hadde følt meg innesperret. Men jeg syns likevel det er litt stilig siden det er så gjennomført, og tenk på hvilken jobb det må ha vært å få til å tapesere alle rommene på denne måten. Jeg liker det når husene gjenspeiler de folkene som bor der, enten de liker det minimalistisk eller sånn som dette. Det er fint med de som er tro mot sin stil og som ikke blindt følger alle trender syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som så hjemme hos hun ganske "kraftige" på charterferie?

Rosa sofa med røde puter..

Alt i stua var rødt og rosa.. herregud..

Passa forsovet til dama da.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i mangfold, og elsker skrekkeksemplene som det er vist til i denne tråden.

De er friske pust i en ellers kjedelig rekke med A4 interiører.

Fy fy listene dere viser til vitner bare om usikkerhet og intoleranse.

Tenk så trist om alle skulle ha samme smak som majoriteten her på KG ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...