Gå til innhold

Gl@m all the way

Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Du kan no bare døgne an, vis du feks har fri endag. Hold deg våken hele natten, eller sov mindre timer om natten. Stå opp kl 6 eller noe. Så blir du trøtt til kvelden, og da legger du deg til "vanlig" tid. Hehe

N og er fæææl med å snu døgnet. Gu så det er irriterende. Jeg vil sove, men da vil han være våken, og når jeg er vpken og vil prate, se tv og spise god mat, da vil han sove.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Føler du deg forberedt til operasjonen eller? :klem:

Jeg googler og leser alt jeg kommer over nå ;) Under to uker til min. Men jeg er litt positiv akkurat nå. Folk gjør jo dette hele tiden! Og mange sier at det ikke er sååå ille. Men jeg forbereder meg på smerter altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Du kan no bare døgne an, vis du feks har fri endag. Hold deg våken hele natten, eller sov mindre timer om natten. Stå opp kl 6 eller noe. Så blir du trøtt til kvelden, og da legger du deg til "vanlig" tid. Hehe

N og er fæææl med å snu døgnet. Gu så det er irriterende. Jeg vil sove, men da vil han være våken, og når jeg er vpken og vil prate, se tv og spise god mat, da vil han sove.. :sjenert:

Ja det er utrolig irriterende. Tror "døgnet mitt" egentlig er mer enn 24 timer :fnise: Jeg har lurt på om jeg skal gjøre det du forelår, men så passer det ikke akkurat nå. Har eksamen på mandag (hvordan skal det gå?? enten kommer jeg til å forsove meg, eller så kommer jeg til å være dødstrøtt), og på tirsdag er operasjonen. Men får prøve å komme i gjenge igjen før skolestart i januar ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Føler du deg forberedt til operasjonen eller? :klem:

Jeg googler og leser alt jeg kommer over nå ;) Under to uker til min. Men jeg er litt positiv akkurat nå. Folk gjør jo dette hele tiden! Og mange sier at det ikke er sååå ille. Men jeg forbereder meg på smerter altså :ler:

Nja, vet ikke.. Blir mer og mer nervøs for hver dag som går jeg egentlig. Men det er som du sier, dette er standard prosedyre som har blitt utført maaaange ganger. Sant som du sier, mange som sier at det ikke er såååå ille. Men jeg forbereder meg på det verste uansett jeg.. :sjenert: Jeg har egentlig ikke googlet så mye etter at jeg så tonsilectomy på youtube :ler:

Men godt du er positiv! Hold på den følelsen! :kose:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Hvordan går det med deg?

Håper det har gått bra på eksamen, og at det går bra i morgen! :jepp: Skulle nesten ønske det var jeg som var først, for da blir man ferdig med det. :sjenert: Masse lykke til, gl@mb@be!! :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Er opperasjonen imorgen?

LYKKE TIL!!!!!!!!!

Det vil gå suuuuuuuuuuuuper bra!! Og vi kg vennene dine tenker på deg og sender deg masse gode tanker :o)

Endret av TittTitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be

Endelig ferdig med eksamen! :bolledeig: Vet ikke helt hvordan det gikk egentlig, men det gidder jeg ikke ofre en tanke til før sensuren ;)

Ja folkens, nå er det operasjon neste! Gruer meg ikke sånn veldig enda, men det kommer vel i morgen tidlig. Senere i dag får jeg vel gå til innkjøp av is og diverse :ler:

Masse tusen takk for lykkeønskinger :klem:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

:duskedame: og :hoppe: for overstått eksamen!! Super bra!!

Lykke til med operasjonen da.. Var det til imorra tro...? Håper det går myee bedre enn forventet... Tenker på deg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gl@mB@be

Jeg gruer meg sånn :frown: Har såååå lyst til å bare drite i hele greia.. Men så orker jeg ikke de jævla klumpene mer heller.. Ææææ! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Når er det du skal inn i dag?

Det går nok bra altså, snuppa :nigo: Selv om jeg gruer meg like mye om 8 dager :sjenert: Du sovner, og så våkner du igjen og har vondt, men du får jo smertestillende. Og flere sier at det ikke er verst de aller første dagene. Men dag 3-4. :):klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Skal være der kl 13:00.

Joda det går nok bra.. Det jeg nesten er mest redd for et hvordan de skal presse opp munnen min :overrasket: Kommer til å bli helt ødelagt i kjeven jo.. Auuu.. :sukk: Vil ikke vil ikke vil ikke...!

Takk for klemmene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...