Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #221 Del Skrevet 9. desember 2008 Drikke vann. Masse vann Syntes du er helt utrolig tøf jeg. Jeg hadde aldri tørd noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #222 Del Skrevet 9. desember 2008 12 SIDER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #223 Del Skrevet 9. desember 2008 Takk Jeg som egentlig er max pyse når det komme til sykehus og sånne ting Men det er så vondt å drikke.. Det liksom svir og stikker etter hvert svelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #224 Del Skrevet 9. desember 2008 12 SIDER Jaaa Søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #225 Del Skrevet 9. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #226 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå skjønner jeg virkelig ingen ting. Jeg har nettopp spist en bolle, og det var ikke vondt. Men så prøver jeg å drikke litt, og det gjør dritvondt. Hva skjer? Burde det ikke vært omvendt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #227 Del Skrevet 9. desember 2008 Babe, hvordan fikk du til sånn der smily i signaturen? Jeg prøvde meg på denne men så kom bare koden opp : duskedame : :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #228 Del Skrevet 9. desember 2008 http://forum.kvinneguiden.no/style_emotico...ault/fryser.gif Du kan bare kopiere den linken over og lime den inn i img-taggen i signaturfeltet. Og så bytter du bare ut der hvor det står "fryser" med navnet på den smilyen du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #229 Del Skrevet 9. desember 2008 lime den inn i img-taggen i signaturfeltet. Hva er img-taggen? Den store hvite firkanten, som jeg har signaturen for dagboken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #230 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva er img-taggen? Den store hvite firkanten, som jeg har signaturen for dagboken? Okei, det var tydeligvis feil. Hvor finner jeg img-taggen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #231 Del Skrevet 9. desember 2008 Du går inn på kontrollpanel og endre signatur, sant? Så kommer den boksen der du kan skrive og sånn. Over der så er det flere ikoner du kan trykke på. Trykk på den som heter "sett inn bilde" når du holder pekeren over. Når du trykker på den kommer det opp en boks du kan lime inn den linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #232 Del Skrevet 9. desember 2008 Ja no tror jeg at jeg fikk det til. Selvom bilde ikke kommer fram Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #233 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare hyggelig Så bytter du bare bilde ved å bytte ut det siste ordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #234 Del Skrevet 9. desember 2008 Heey, det gikk med din smily da. Fryse. Hvorfor ikke duskedame?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #235 Del Skrevet 9. desember 2008 Åja, tror jeg fant utav problemet. Duskedame er ikke koden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #236 Del Skrevet 9. desember 2008 Ser der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. desember 2008 #237 Del Skrevet 9. desember 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 9. desember 2008 #238 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg har ikke vært så mye ute. Men jeg har gått til postkassa hver dag da! Og så var jeg en liten tur hos svigermor i går. Men det gikk veldig fint det altså. Trodde du var på mine innlegg jeg, men tydeligvis ikke! Kjenner igjen den turen til postkassa fra jeg har vært syk og puslete og den gjør underverker Det må være så deilig å bare ha det gjort, fra nå blir det bare bedre vet du God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 9. desember 2008 #239 Del Skrevet 9. desember 2008 Har du prøvd å bare ta isbiter å suge på. Eller mer is? Kanskje sugerør kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 9. desember 2008 #240 Del Skrevet 9. desember 2008 Trodde du var på mine innlegg jeg, men tydeligvis ikke! Kjenner igjen den turen til postkassa fra jeg har vært syk og puslete og den gjør underverker Det må være så deilig å bare ha det gjort, fra nå blir det bare bedre vet du God bedring! Ja, deilig å være ferdig med det. Og så er jo den verste tiden over nå forhåpentligvis. Den turen til postkassa gjør godt ja Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå