Gå til innhold

Gl@m all the way

Gjest Gl@mB@be

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

Haha, skulle sett det klippet ja. Lol

Jooda, ser ofte på tv på jobb jeg. Noen ganger har jeg god tid. Ikke så ofte da. Men her endag, da var jeg hos en pasient i 45 minutter og bare preiket shit. Var kjempe koselig. Og hun damen var bare sååå søt! Hadde vært hos hun flr, men det er ihvertfall 1 år siden sist jeg var hos hun. Vi preiket om alt mulig.

Er veldig interessang jobb da, for du lærer ganske mye egentlig. De har jo feks opplevd krigen, og jeg syntes det er kjempe spennende og høre om den tiden.

Og en annen gang, når jeg var hos en pasient, hun og er driiit koselig, vi har god kontakt jeg og hun. Skikkelig oppegående dame. Hun bor i blokk, og de som bor rett siden av, får også besøk fra oss.Uansett, jeg var hos hun endag, hun skulle få besøk fra barnebarna og skulle servere de kjøttkaker, så hun lagde de da jeg var der. Alle eldre lager jo middag før 12 :fnise: Jeg var sååå heldig at jeg fikk smake, og i det jeg smaker kjøttkaker, kommer selvfølgelig sykepleieren ut fra naboen. Men hun titter bare inn vinduet og smilte og vinket. Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gl@mB@be

Søte historier Titt :) Misunner deg som trives så godt i jobben!

Har ikke så mye spennende å fortelle i dag egentlig. Har sovet halve dagen, rydda litt, handla, sett på film.. NULL lesing :overrasket::sjenert: Skjerpings..

Årets første julegave er i boks! :nisse: Og i morgen fikser jeg nummer to. Begge disse er til søsken. Sambo sin må nok vente til neste lønning :fnise: Men det går bra, for han skal få gavekort :) Så må jeg pønske ut noe til mamma og pappa.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe! :vetikke:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Merkelig hvordan døgnrytmen sklir helt ut med en gang det ikke er skole :ler:

Her sitter jeg da. Lys våken. Har faktisk lest litt til eksamen! På denne tida! :hoho: Og så har jeg vært på badet og renset & peelet ansiktet. Nå sitter jeg her da, fresh og fin med masse øyekrem under øya. Godt sambo er i drømmeland :fnise: Begynner og bli sulten igjen også, lurer på om jeg skal ta meg et knekkebrød og litt juice.. Jepp, det gjør jeg ;)

Snart er det jul folkens!! :strix:

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Godt det ikke bare er meg som driver på med pensum så sent på natten :ler: . Bare innom å hilser på i natten :vinke:

Hei! :vinke: Så koselig! :) Godt vi er fler som holder på sånn :ler: Når har du eksamen da?

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be

La meg kl 03.00 i natt og stod opp kl 12.00. Egentlig akkurat passe med søvn.

Nå har jeg dusjet og skal snart en tur til byen. Kjøpe en julegave. Eller kanskje fler hvis jeg finner noe :) Senere i ettermiddag skal jeg på jobb.

Endret av Gl@mB@be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Vi må jo passe på å kjøpe julegaver før operasjonene vi, for det er ikke sikkert vi kommer oss ut så mye etter. Hvertfall ikke jeg, som er sykemeldt til julaften :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be

Ja, nettopp.. Jeg tviler på at jeg rekker og fikse alt før operasjonen siden jeg har eksamen også, men håper jeg har noen dager før jul siden jeg har operasjonen så tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jeg trodde først du snakket om noen venner av deg jeg, og fikk jo helt :hakeslepp: men skjønte fort det var snakk om tv da... :ler: Tydeligvis en serie jeg ikke følger med på for jeg kjente ikke navnene... ;)

Huff, jeg misunner deg ikke den operasjonen altså.. :troest: Håper det blir verdt det og at du slipper klumper og andre issues i etterkant! :)

Ha en fiin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gl@mB@be
Jeg trodde først du snakket om noen venner av deg jeg, og fikk jo helt :hakeslepp: men skjønte fort det var snakk om tv da... :ler: Tydeligvis en serie jeg ikke følger med på for jeg kjente ikke navnene... ;)

:hoho:

Jeg har desverre ingen så interessante venner :ler:

Huff, jeg misunner deg ikke den operasjonen altså.. :troest: Håper det blir verdt det og at du slipper klumper og andre issues i etterkant! :)

Ha en fiin helg! :klem:

Ja det håper jeg også. Men blir nok mye frustrasjon fra min side her inne mens det står på :fnise: Dere får bære over med meg.

Ønsker deg en fin fiiin helg tilbake :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gl@mB@be

Nei operasjon er ikke noe særlig :sukk: Eller, selve operasjonen går sikkert bra da. Det er tiden etterpå jeg gruer meg til :(

I dag er det vaskedag. Med eksamen og operasjon coming up må vi bare ta en skikkelig omgang nå. Har så langt vasket klær og skiftet på senga. Det som gjenstår er gulvvask, oppvask og litt generell rydding. Kjedelig, men det må gjøres.

:husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...