Molo Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #481 Del Skrevet 23. januar 2010 Herlig lørdag. Min kjære lot meg sove lenge i dag, så klokka var vel halv ni før jeg måtte våkne -lillesjefen krevde mat Hun virker forøvrig ikke så puppeinteressert for tiden, det er som om annen mat er hakket mer spennende for tiden. Håper bare at hun fortsatt vil ha, jeg er innstilt på å amme enda en stund, i tillegg til annen mat, selvsagt. Det ble cappucino på en av byens kafeèr mens lillesjefen sov i vogna utenfor. Er så utrolig godt med tid med min kjære, godt å merke at vi fremdeles (etter sju år sammen) er veldig på nett, vi har mye å snakke om, og viktig; vi ler fremdeles sammen. Det er så godt å kjenne at jeg blir helt varm i magen av glede over at denne mannen er min, at ting føles så rett Nå skal jeg bare rydde litt her før jeg tar kvelden. Jeg elsker å lese på sengekanten, så noen ganger prioriterer jeg det i stedet for å sitte og se tv. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 24. januar 2010 #482 Del Skrevet 24. januar 2010 Er så utrolig godt med tid med min kjære, godt å merke at vi fremdeles (etter sju år sammen) er veldig på nett, vi har mye å snakke om, og viktig; vi ler fremdeles sammen. Det er så godt å kjenne at jeg blir helt varm i magen av glede over at denne mannen er min, at ting føles så rett Det er så koselig å høre! Man kan bli rent desillusjonert av mange tråder på dette forumet, så det er så fint å lese om at det går an å ha det fint sammen i mange år Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #483 Del Skrevet 15. februar 2010 Stakkars, forsømte dagbok. Tror forresten den synger på siste verset. En ny epoke krever ny dagbok. Etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 15. februar 2010 #484 Del Skrevet 15. februar 2010 Si fra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #485 Del Skrevet 16. februar 2010 I will Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 26. mars 2010 #486 Del Skrevet 26. mars 2010 God påske, Molo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 12. april 2010 Forfatter #487 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Det må være første gang jeg er blitt etterlyst på KG Takk for hyggelig hilsen, Miss! Jeg tror en ny dagbok er like om hjørnet, tiden går bare så forbasket fort akkurat nå. Ny jobb, nytt liv, på mange måter. Jeg prøver å henge med som best jeg kan. Endret 12. april 2010 av Molo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 13. april 2010 #488 Del Skrevet 13. april 2010 Da får jeg følge med så jeg får med meg når du starter på nytt Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. juni 2010 #489 Del Skrevet 1. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 2. juni 2010 #490 Del Skrevet 2. juni 2010 MOLO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #491 Del Skrevet 20. juli 2010 Tilbake, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. juli 2010 #492 Del Skrevet 20. juli 2010 Molo! Så godt å "se" deg! Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 20. juli 2010 #493 Del Skrevet 20. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #494 Del Skrevet 3. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå