Silmarill Skrevet 6. november 2008 #81 Skrevet 6. november 2008 interessant lesing Dina Gjest, hvor fant du dette?
Gjest Gjest_Dina_* Skrevet 6. november 2008 #82 Skrevet 6. november 2008 Hei Silmarill Husker ikke helt, men boken er skrevet av Barack Obama for 13 år siden, i selvbiografien "Å leve en drøm"
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 6. november 2008 #83 Skrevet 6. november 2008 Du forstår godt? Jeg syns det vitner om manglende forståelse for historien å ikke se at dette ER en historisk hendelse, akkurat som det var en historisk hendelse da Norges første kvinnelige statsminister ble valgt. Det var ikke et kjønnsvalg, men et person- og politisk valgs, men allikevel har det sin plass i historien, hva er det som er så skremmende med det? :klø: Ja det er en historisk begivenhet og et veiskille. Og det er grunn til både feiring og gratulasjoner. Jeg håper likevel at Obama Baraks presidentgjerning blir sett tilbake på som et løft USA - og verden trenger - ikke fordi han er farget men fordi han er dyktig, rett mann som er valgt til jobben. USA har denne gangen valgt utradisjonelt, jeg håper at det også baner veien for andre sterke menn og kvinner uavhengig av kjønn og hudfarge i fremtiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå