Brunhilde Skrevet 5. november 2008 #1 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer med valget av Barack Obama. USA sin 44. president er valgt, og med det den første svarte presidenten! Fantastisk.
Gjest Catwoman Skrevet 5. november 2008 #2 Skrevet 5. november 2008 Slenger meg på gratulasjonen. og med det den første svarte presidenten! Fantastisk. Det er fantastisk.
Gjest Elfrida i.i. Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Virkelig bra, de fortjener en gratulasjon i dag!
MarianneE Skrevet 5. november 2008 #4 Skrevet 5. november 2008 Så på TV eldre mennesker som gråt av glede. Det må være en utrolig hendelse for dem, for 50 år siden fikk de knapt lov til å kjøre buss sammen med hvite. Det er rett og slett fantastisk.
Supramundane Skrevet 5. november 2008 #6 Skrevet 5. november 2008 Dette var uten tvil et valg etter mitt hjerte. Glimrende!
Gjest A- Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Til alle dere som gratullerer USA, hva tror dere dette valget vil bety for oss? Den virkelige store nyheten fra USA (i mitt nerde hode)! http://www.nettavisen.no/verden/usavalget/article2364761.ece
Bomull Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg tror de har fått en fantastisk dyktig president
mmmSjokolade Skrevet 5. november 2008 #10 Skrevet 5. november 2008 Den beste vant. Glad for å slippe å se noe mer av den der ekle damen også. Får ståpels på ryggen av henne.
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. november 2008 #12 Skrevet 5. november 2008 Anti-klimaks at valget endelig er over, men jeg håper å tror at Obama kommer til å gjøre mye bra de neste 4 årene
Tulipanpiken Skrevet 5. november 2008 #13 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer, USA! Dere gjorde det riktige valget.
Gjest Elastica Skrevet 5. november 2008 #15 Skrevet 5. november 2008 Gratulerer! Det er sjelden jeg har sett en taler som utstråler en så naturlig "statsmann"-holdning. Han er en utrolig dyktig taler.
cilipili Skrevet 5. november 2008 #17 Skrevet 5. november 2008 Det er sjelden jeg har sett en taler som utstråler en så naturlig "statsmann"-holdning. Han er en utrolig dyktig taler. Har også reagert på det. Blir ganske imponert hver gang jeg hører ham.
Litavesla Skrevet 5. november 2008 #18 Skrevet 5. november 2008 Gjør som alle andre over meg og hiver meg i gratulasjonskøen. Gratulerer Obama! Nå blir det forandring, det er jeg ikke i tvil om Du hopper så absolutt ikke etter Wirkola...
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #19 Skrevet 5. november 2008 Det blir nok forandring, men jeg er usikker på om det blir forandring til det bedre. Jeg tror ikke det er positivt for Norge at Obama blir president. Jeg er bekymret både for økonomien og sikkerhetspolitikken.
mysan Skrevet 5. november 2008 #20 Skrevet 5. november 2008 Slenger meg på gratulasjonene! Nå venter jeg i spenning på resultatene av en politisk endring og håper at ingen knerter'n.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå