Gjest Turi Skrevet 24. juni 2003 #21 Del Skrevet 24. juni 2003 Som Vestfold jente ble jeg utrooooolig skuffet over øspøs regnværet i går. Vi brukte kvelden til helt andre ting enn grilling, sambo har fått seg parabol som han jobber med kontinuerlig (uten helt å få opp), og jeg har soooovet bort hele st.hansaften... Trist at det ALDRI kan bli sommer her på østlandet. Jeg tror jeg emigrerer til Bodø - de hadde strålende vær i går! Men vi må vel tro det blir sommer snart, Trulselinemor? Når skal dere gifte dere da? Noen umiddelbare planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juni 2003 #22 Del Skrevet 24. juni 2003 Å jeg blir så glad når noen skriv en hilsen i dagboka mi. Tusen takk alle sammen. Jeg svarer på spørsmålet til Sissan først. Vi vet bare at det blir bryllup en eller annen gang i framtiden, men vi vet ikke når. Jeg håper på neste sommer, men ingenting er bestemt. Vi har vært forlovet i 3 år i august. Hvor er sommeren? Her på Vestlandet er det ikke mye å skryte av. Det hjelper ikke å reise til Østlandet heller, så vidt jeg har skjønt. Jeg tror jeg tar med min kjære å emigrerer til Bodø, der er det fint vær. Kanskje jeg treffer Sissan?? Hvem vet. Ellers så blir det ikke gjort noe som helst her hjemme. Jeg gidder ikke. Har blitt sikkelig data og tv menneske. Jeg håper jeg gidd å gjøre noe når solen kommer, slik at jeg kan ut å rote litt i jorda. Snart skal vi på ferie, det gleder jeg meg til. Og for første gang skal vi reise på ferie med en bil som er god å sitte i. Ikke noen 20 - 25 år gamle biler. Håper på flere hilsner i dagboka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. juni 2003 #23 Del Skrevet 24. juni 2003 Jeg må vist inn å rett på noe her. Jeg skrev tidligere i dag at jeg ikke gidder noen ting, men det er litt feil akuratt nå. Etter jeg skrev den beskjeden har jeg støvsuget hele huset og vasket andre etasje. Håper jeg får tatt resten nede i morgen, så sant ikke ryggen nekter da. Ha en god natt. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 25. juni 2003 #24 Del Skrevet 25. juni 2003 I dag har været på vestlandet vært ganske bra. Har jobbet litt i hagen og ellers litt inne i huset. Vi kjøpte en ny bil for en tid tilbake, og den har jeg ikke kjørt så mye enda. Men har i dag vært ute på en prøvetur. Det er en drøm å kjøre. Ellers så har jeg fått vite at min saksbehandler på Aetat har glemt å sende et viktig brev for meg før hun tok ferie. Jeg må skrive brevet selv i kveld og få Aetat til å signere at det som står der er riktig. Jeg håper nå at fin været er kommet for å bli, slik at vi virkelig skal få sommer. Har hørt at 25 dager i juli og 31 dager i august var det spådd sol og varmt. Vi får se om det stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 26. juni 2003 #25 Del Skrevet 26. juni 2003 I dag har det vært nydeligt vær her på Vestlandet med 28 grader i skyggen. Vi har grillet og kost oss i solen. Fikk levert det brevet som Aetat hadde glemt, så det er på vei til Bergen nå. Snakket med min mor i dag, hun gleder seg kjempe mye til vi kommer på ferie. Det er ikke bare hun som gleder seg, det gjør vi også. Min kjære har fått vasket bilen i dag, mens jeg har sittet med skolearbeid. Klarer ikke helt å slippe tak i det, selv om jeg egentlig har ferie. Har ny legetime i morgen, og er veldig spent på hvordan det går. Jeg er redd jeg ikke klarer å oppføre meg pent. Har mistet tiltroen til den legen. Jeg vil vekk herifra. Begynner å bli litt lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juni 2003 #26 Del Skrevet 27. juni 2003 Enda en fin dag på Vestlandet. Har grillet i dag også. Lege timen gikk ikke så bra. Ble bare krangling og fikk beskjed om å skifte lege dersom jeg ikke er fornøyd. Og det kommer jeg til å gjøre nå. Jeg orker ikke å gå til ei som ikke hører på meg som pasient. Har ikke gjort noe ellers i dag. Det har vært for varmt. Håper det blir like fin dag i morgen. Jeg avslutter her, er ikke i humør til å skrive. Håper dere alle har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 28. juni 2003 #27 Del Skrevet 28. juni 2003 Dagen i dag startet med kjempe vær. 30 grader i skyggen og blå himmel. Å for en herlig dag dette skal bli, tenkte jeg. Vi grillet og koste oss. Ca kl 18.00 begynte det å brake løst. Det ble tordenvær uten regn. Det smalt godt mellom fjellene. Så kom regnet. Det lynest og tordnet omtrent samtidlig. Vi fikk fart på oss å rydde inn det som måtte ryddes inn. Tiden begynte å bli litt kort. Vi dro ut alt som heter kontakter. Vi satt bare i stua å pratet. Det var da kos det da, selv om været var dårlig ute. Håper ikke alle har hatt like dårlig vær som oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. juni 2003 #28 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei på deg! Innom for å ønske deg en god søndag jeg, og håper været i dag er bedre enn i går kveld! Hos meg er det litt overskya nå, og det blåser godt...Så da blir det litt tid til å være på KG, da vettu! Ha en fin dag! Klem, Kverula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 29. juni 2003 #29 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg er sikkelig lat for tiden. Orker ingenting,og når været i tillegg er tungt og dårlig så blir en enda latere. Sover til langt på dag og legger meg sent om kveldene. I morgen skal kattene våre få vaksinasjon, blir spennende å se hvordan det går. Har ikke så mye å fortelle, så jeg gir meg her for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juni 2003 #30 Del Skrevet 30. juni 2003 I natt fikk jeg ikke sove, bare lå å stirret i taket. Det hender jeg har slike netter. Stod opp, gikk å la meg, stor opp og gikk å la meg. Slik har jeg holdt på i natt. Siste gang jeg gikk å la meg for å prøve å sove,var kl 03.50. Jeg sovnet da og bråvoknet kl 06.15. Vet ikke hvorfor jeg våknet slik. Fikk ikke sovet igjen, så jeg stod opp å kokte kaffe og hentet avisen. Vekket samboeren kl 08.00 fordi vi hadde time hos dyrlegen. De har blitt vaksinert i dag og er klare til å være på kattepensjonat i nesten ei uke. De likte ikke å kjøre bil, da mjauet de fælt. Jeg satt i baksete å pratet med de, men de mjauet like mye allikevel. Har sovet på sofaen i ettermiddag og der ligger samboeren fortsatt å sover. V har så lyst til å gifte oss snart, derfor har jeg startet en tråd under bryllup. Håper på mange gode tips der. Som dere fleste sikkert vet så er han syk, derfor håper vi at vi får gifte oss før han må i noe slags behandling. Det kan slå han sikkelig ut. Regner med at jeg er tilbake i morgen å skriver. Dersom noen lurer på noe, og ikke vil spørre her så er jeg å treffes på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. juli 2003 #31 Del Skrevet 1. juli 2003 For en dag dette har vært, både positivt og negativt. Så lenge jeg sov så dårlig natt til i går så tok jeg det igjen i natt. Sov til kl var 10.45, det var godt å kunne sove så lenge. Når jeg da stod opp så hadde min mor sendt meg en tekstmelding. Jeg svarte på den og satte på kaffen. Det ble til at vi tekstet litt fram og tilbake, til slutt ringte hun. Mens jeg snakket med hun så ringte det på døra, og jeg var sikker på at det var Jehovas vitne ( er plaget med det ), for de bruker å komme på denne tiden. Jeg sa det til mamma og hun spurte om jeg var sikker på det. Nei jeg var ikke sikker, så jeg fant ut at jeg burde åpne døren. Der stod min far, hans samboer og to jeg er tante til. Far og samboeren så jeg sist for 1 år siden og tante barna hadde jeg ikke sett på 2 1/2 år. Jeg fikk sjokk og var sikker på at jeg skulle falle i golvet. De lo godt da de så utrykket mitt i ansiktet. Jeg hadde mamma fortsatt på tråden og fikk knapt sagt til henne hva som hadde skjedd. Da fikk jeg til svar: jeg viste det jeg. De var her bare en liten stund. Vi skal treffes senere i uken. Far fikk slag i vinter, men han var så heldig å ble frisk igjen. Det var så godt å se han igjen. Jeg fikk sikkelig hjemlengsel og gleder meg så til ferien om 14 dager. Jeg håper en dag vi bor der mine foreldre gjør. Jeg lengter hjem, jeg vil til Østlandet igjen. Det vet samboeren og han har lyst også. Så en dag skjer det. :D Det negative med dagen er at vi er bil-løs. Vi hadde den på service på fredag og når vi fikk den igjen så sluet den på clutshen. Vi reiste ned på mandag og klagte, men de fant ikke feilen. Vi reiste på den plassen vi kjøpte den og forklarte problemet og de fant den med en gang. Vi fikk ikke lov til å kjøre hjem. De skiftet en del som de var sikker på var ødelagt, men så viste det seg at de måtte skifte en del til. Den har ikke kommet. Så vi kunne ikke få bilen i dag. Måtte spørre svigermor om vi fikk låne hennes og det gikk greit, men hun var ikke så glad for det. Men gikk da med på det. Håper vi får bilen vår igjen i morgen. Dette har vært litt av en dag. Det er utrolg kjekt å bli overrasket på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 1. juli 2003 #32 Del Skrevet 1. juli 2003 Så koselig at du fikk besøk da. Det er gøy det når noen du ikke har sett på kjempe lenge pluteslig banker på. Synd med bilen da, men det er jo bra dere får reparet den nå før dere skal på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. juli 2003 #33 Del Skrevet 2. juli 2003 I dag har vi vært på besøk hos far, samboeren hans og tante ungene. Ungene ble veldig glade for at vi kom. Far har fått låne huset til en kamerat som han vokste opp i lag med. Far er egentlig herifra. Vi har ikke fått igjen bilen og det er ganske så fortvilende. Håper den er ferdig i morgen. Den bilen vi bruker nå er pyton å sitte i. Jeg har egentlig ikke noe mer å skrive, derfor gir jeg meg her. Håper alle har det bra inne på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juli 2003 #34 Del Skrevet 3. juli 2003 I dag har vi endelig fått igjen bilen. Det var godt å få sin egen tilbake og slippe å låne av svigermor. Jeg var så uheldig å strøk på matematikk eksamen så jeg er nødt til å jobbe med den i sommer. Skriver nå for jeg tenkte jeg skulle begynne litt nå, slik at jeg er i gang. Jeg er tilbake i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juli 2003 #35 Del Skrevet 5. juli 2003 Det ble en sen kveld på dataen, derfor har jeg ikke fått skrivet noe før. I dag har vi bare slappet av og kost oss. Hadde litt tordenvær på kvelden men ikke så ille som vi hadde på lørdag. Jeg har egentlig ikke noe å skrive. Håper alle har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 5. juli 2003 #36 Del Skrevet 5. juli 2003 I dag har vi hatt en fantastisk dag her på Vestlandet. Sittet ute og slappet av. Har ikke gjort noen ting, uten om å grille mat da. Håper virkelig at sommeren har kommet og at vi får flere slike dager. Når vi satt ute i dag så pratet vi om alt som skulle ha vært gjort som vi ikke orket å gjøre i dag. Kanskje i morgen i stedenfor. Vi får se. God sommer alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juli 2003 #37 Del Skrevet 6. juli 2003 Har sommeren kommet for å bli? Her har det vært så herligt vær. Satt ute og koste meg, og ble selvfølgelig solbrent. Selv om jeg smurte meg godt inn. Samboeren jobber i hagen nå, og jeg sa jeg skulle lese litt på matematikken. Men det er mye kjekkere å sitte her. Jeg får vel gå å lese litt. Det er meg selv det går utover allikevel til slutt. Jeg er sikkert innom en tur i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 7. juli 2003 #38 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg er litt treg med å skive i dagboka i dag. Vi har vært på besøk til min kommende svigermor i dag. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive for det skjer ikke så mye nytt akkurat nå. Kan ikke skrive om vær og vind vær dag heller. Skriver mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. juli 2003 #39 Del Skrevet 8. juli 2003 En ny dag som jeg ikke har fått noe ut av. Dårlig vær og da orker enn ikke så mye.Har begynt å tenke litt på ferien. Vi skal reise på mandag. Har litt husarbeid jeg skulle ha gjort, men får jeg ikke gjort det så stikker det ikke av. Men det hadde vært kjket å kommet hjem til rent hus. I morgen skal jeg prøve min nye lege. Det blir spennende. Håper han er bedre enn hun jeg har brukt til nå. God natt alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 8. juli 2003 #40 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei på deg Trulsemor! Regnet her idag også......... :x Åsså jeg som skulle beise ute da......... Men - imorgen kommer nok en dag.......og DA har jeg bestilt SOL - sånn gul, rund kule-aktig ting på himlen.........sånn som man kan bli brent av..... og svett! "Sommer velkommen hit selv om det tok sin tid velkommen kjære venn" :synger og traller: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå