Gå til innhold

Da er det fredag...


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på date i dag.

Good luck!

Jeg sitter og venter på ei venninne. Vi skal lage litt mat sammen også skal vi på konsert ikveld. Etter det blir det sikkert en bytur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest-jente

Og da ble det sofaen i kveld og ikke øl og grilling i parken! Bitte litt kjedelig egentlig, men samtidig deilig med sofa på en fredag for en gangs skyld! Og må jo lade opp til søndagen, god frokost med sprudlevann før ferden går videre med mere øl og moro :jepp: 17. mai er en laaaang, men morsom dag!

Håper alle her inne får en strålende 17. mai feiring !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Squill

Skrive hjemmeeksamen... Det er ganske stusslig på en fredag. Særlig med tanke på at jeg ikke klarer å skrive :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_julie_*
Skrive hjemmeeksamen... Det er ganske stusslig på en fredag. Særlig med tanke på at jeg ikke klarer å skrive :fnise:

Samme greia her!

Har takket nei til alle tilbud og invitasjoner, handlet inn snop i stedet for øl og har plassert rompa foran datamaskinen.

Likevel får jeg ikke gjort noe. Kunne likesågodt bare gått ut, i stedet så får jeg nå det verste av to verdener siden jeg i tillegg til å ikke få jobbet noe sitter her og kjeder meg halvt i hjel :ler:

Jaja.. blir deilig å våkne uten bakrus i morgen.

Og avlyse alle avtalene da og, siden jeg ikke fikk gjort noe i dag og må gjenta denne suksessen på lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kollapse på sofaen/foran PC'n etter en uvanlig stri arbeidsuke. Men først: middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kommet hjem fra jobb. Jeg kjøpte pizza, brus og potetgull på butikken og nå skal jeg kose meg med det og en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp komt heim fra jobb time siden, 30min so er det søvn, Koser med med noen teikneserie blad. Jobb i morgen + litt overtid = ugh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobbet til 5 så trening, middag,kles vask og no er det snart legge tid. Jobb i morgen og søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber i natt. Og imorra natt...så blir ikke noe speiding etter kandidater på byen denne helgen nei... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FREDAG!!! Jeg skal på sommerfest på skolen. Håper det slutter å regne innen det siden det skal være ute.

Hva skal dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fredag og feriepenger er kommet. Men jeg har egentlig tenkt å ikke gjøre en dritt i dag og bare hygge meg hjemme (helt til noen ringer og lurer meg ut døra...) :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene kveld med bok. Date er bortreist i helga, så jeg får klare meg alene. (Men det er faktisk veldig greit det også ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...