Gå til innhold

liker dere å slikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Støtter opp om det meste KateW sier. Kjønn og kropp ER godt.

Men det er vel faktisk noen som heller ikke tåler hverken vanlig såpe, intimsåpe eller underlivsskyll?

Jeg var sammen med ei en gang som ikke tålte noe annet enn vann nedentil. Når det var vått og godt var det likevel ikke noen problemer med dårlig lukt og smak der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med underlivsskyll, så mener jeg slik Lactal som er melkesyrebakteriebasert, som opprettholder ph-balanse og den slags, sunt for underlivet, med andre ord.

Lurt etter sex, etter mens, og på generell basis. Det blir faktisk mye friskere der ved jevnlig bruk.

Har ikke hørt om at noen er allergisk mot det. Såpe osv skal man uansett være forsiktig med.

Rimmis er enig med meg, juhuuuuuuuuuuu!

Skrevet

Hm, jeg kjenner ikke til akkurat det, så du har sikkert helt rett :)

• 2 måneder senere...
Gjest Strangel
Skrevet
Det er ikke veldig stor forskjell på kvinner, iom. at fitta smaker fitte uansett hvem den sitter på. Men det _er_ individuelle forskjeller. De forskjellene enkelte her nevner, om tykktflytende vs. tynntflytende o.l. har nok imidlertid mer med invididuelle forskjeller å gjøre, alt etter "miljøet" der nede, hvor hun er i syklusen o.l. Men hver kvinne har som sagt sin egen smak, som varirer mer eller mindre fra kvinne til kvinne.

En mann som hevder at enkelte kvinner smaker vondt, mens andre smaker nydelig, har nok dessverre ikke utforsket dette nok. Slike enorme forskjeller finnes med få unntak ikke. Jeg har smakt en god, representativ andel forskjellige kvinner, og ingen har smakt vondt når ting har vært som de skulle. (Og det barnslige fjåset en av de feige gjestene her lirer av seg, om at det liksom ikke er like godt om hun er fet eller har feil former, er så dumt at det trengs neppe å kommenteres videre.)

Til spørsmålet: Ja, jeg liker VIRKELIG å slikke, og jeg tilbringer garantert mer tid med tunge og munn i området mellom halebenet og venusberget enn jeg gjør med pikken i noen av hullene. Jeg elsker når kvinnen ejakulerer, og jeg er heller ikke redd for ren urin. Det går ganske enkelt ikke an, såvidt jeg kan se, å like oralsex og kvinnekjønnet mer enn jeg gjør. Like mye, ja. Mer, nei. :-)

Trivelig å finne en meningsfelle. Kan ikke si noe annet enn at jeg er DØNN enig i ALT det du sier.

Kvinnekjønn er bare digg, uansett....så lenge det er renvasket....eller at det har gått et par timer siden renvasken slik at kjønnet får tilbake sin deilige parfyme. ELSKER å slikke! :D

Gjest Strangel
Skrevet
Hva i alle dager???!!

Jeg er jente som ELSKER å suge pikk. Det er helt nydelig.

Lukta av "innestengt hud" som du kaller det er kjempedigg. Lukta og smaken og ikke minst følelsen av mannekjønn i munnen er fantastisk. Spesielt om pikken "sikler".

Suger kjæresten min opptil flere ganger i uka,og bryr meg ikke om at han ikke har dusjet siden morgenen og vært på jobb etterpå osv. Han smaker og lukter deilig uansett.

Kunne bokstavlig talt bodd mellom beina hans!!

Svelge gjør jeg mer enn gjerne, følelsen og tanken av at hans utløsning sklir ned halsen og inn i meg gjør meg utrolig kåt.

Det renner av musa mi hver eneste gang jeg får kjenne han i munnen.

Og flere av venninnene mine mener akkurat det samme som meg, så jeg skjønner rett og slett ikke at du kan si det du gjør her.

Forundret..

Hehe...hadde de fleste av oss menn hatt en partner so du hadde det ikke vært krig i verden (og i tillegg hadde nok du vært konstant våt mellom beina gjensidig museslikking) :)

Gjest Hot Rodny
Skrevet
:hjerter:

Kjære, søte Hot Rodney, skal vi gifte oss? Bare bittelitt? :ler:

Img-tagger fjernet

Mrs Shorty, mod

Ja, min kjære. Bare du kommer på det forume jeg holder til (Gaysir) og søker meg opp som Hot Rodny så er det greit det :gjeiper:

Skrevet

Fantastisk deilig å slikke dere kvinner...har aldri opplevd kvinner som ikke smaker godt...hygiene er viktig...det kan være deilig å slikke om morgenen om dere har dusjet om kvelden...men det er en grense hvor lenge... ;-))

Gjest Utlogget Stinelin
Skrevet
sukk, dere menn har totalt misforstått - eller blitt lurt. Så og si ingen kvinner liker å suge på p*****. det er bare noe dere tror fordi flere jenter har latet som om de likte det, dette er jenter som er usikre på seg selv, og som har følt at hun måtte si at det var godt for å please gutten. Og så har dette blitt en ond spiral. Dersom en jete er ærlig og sier at hun ikke liker å suge, så får det konsekvenser. For gutten kan bare finne seg en annen, og det er plenty av dem, som suger.

For det første - det er ingen opphissende lukt på penis, den er jo utenfor kroppen og lukter stort sett bare innestengt hud.

For det andre - det er en grunn til at det er bare å stikke fingen i halsen for å spy, prøv å stikke noe i halsen selv. Det er helt unaturlig at en liten damemunn skal suge dingsen deres.

At dere ikke kan skjønne dette...det ødelegger så mye av sex-gleden til jenta, ihvertfall de aller fleste.

Og faking er noe vi alle gjør, 99% av tiden (sex-tiden), noen er flinke til å fake andre dårlige til å fake. De fleste er flinke, og de fleste menn er lettlurte.

Ikke si at: jo min dame får orgasme nesten hele tiden - nei, det er ikke sånn, hun bare faker for å få beholde deg som kjæreste.

Jeg er også forundret, er det mulig??

Jeg elsker å suge, slikke og svelge, og blir enormt kåt hver gang jeg får ta for meg hos kjæresten! Faker heller aldri, og har verdens herligste kjæreste :yvonne:

Ellers må jeg bare si at en natt med Rimmer'n, KateW og MikeWaters står høyt på ønskelisten... :sengekos: :dåne:

Skrevet
sukk, dere menn har totalt misforstått - eller blitt lurt. Så og si ingen kvinner liker å suge på p*****. det er bare noe dere tror fordi flere jenter har latet som om de likte det, dette er jenter som er usikre på seg selv, og som har følt at hun måtte si at det var godt for å please gutten. Og så har dette blitt en ond spiral. Dersom en jete er ærlig og sier at hun ikke liker å suge, så får det konsekvenser. For gutten kan bare finne seg en annen, og det er plenty av dem, som suger.

For det første - det er ingen opphissende lukt på penis, den er jo utenfor kroppen og lukter stort sett bare innestengt hud.

For det andre - det er en grunn til at det er bare å stikke fingen i halsen for å spy, prøv å stikke noe i halsen selv. Det er helt unaturlig at en liten damemunn skal suge dingsen deres.

At dere ikke kan skjønne dette...det ødelegger så mye av sex-gleden til jenta, ihvertfall de aller fleste.

Og faking er noe vi alle gjør, 99% av tiden (sex-tiden), noen er flinke til å fake andre dårlige til å fake. De fleste er flinke, og de fleste menn er lettlurte.

Ikke si at: jo min dame får orgasme nesten hele tiden - nei, det er ikke sånn, hun bare faker for å få beholde deg som kjæreste.

syns det er helt feil at du skal sitte og fortelle hva jenter ikke liker:P du kan kun snakke om hva du ikke likerr..

jeg liker og suge og får jeg ikke orgasme så faker jeg ikke det.. og tror nokk det er mange som er som meg

• 4 uker senere...
Gjest subsmurfen
Skrevet

JEG ELSKER å slikke, men sliter med en kone som ikke vil la meg gjøre det. Det finnes ikke noe bedre enn å føle en kvinne vri seg i glede mens jeg ivrig lar tungen spille der nede. Har heller ikke noe problem med å la kvinnen korrigere meg om det skulle trenges.

Kroppen tåler litt lek, og bør lekes med - jeg føler med deg "frustrerte frue" har det som deg, bare motsatt mht kjønnsfordeling.

Skrevet

Jeg elsker å slikke og. Men problemet er at samboeren min er så kilen at jeg dessverre ikke kan ta på hun eller komme meg nær kjønnsdeler hennes. I ny og ned er det morsomt men mest parten blir det slitsom å prøve noe man vet aldri kommer til å skje. Og hun nekter rett og slett å suge eller ta på meg. Noen som vil bytte? :jepp:

• Liker 1
Skrevet

For min del så er det å slikke dama sannsynligvis noe av det beste jeg vet! Deilig å kjenne varmen og fuktigheten fra henne på lepper og tunge, og jeg nyter det når hun vrir seg i kåthet og nærmer seg toppen. Jeg varierer også litt alt etter hvor følsom hun er den dagen: det kan være forskjellig fra dag til dag, men det vet dere kvinner om... for dere menn som ikke vet det: Ta Ad Notam! Noen ganger følsomt og sakte - noen ganger "hardere" og raskere. Ikke det at jeg er noen ekspert, men det er viktig å lytte til signalene og bevegelsene hun gir. Bruker også å pule henne med tunga samtidig som jeg bruker et par fingre på klitoris. Eller jeg suger klitoris forsiktig samtidig som jeg gnir g-punktet med to fingre. Gjør som regel det siste hvis jeg vil gi henne minst 2 orgasmer før vi har samleie :)

Så JA: jeg liker å slikke dama mi!

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen min liker det ikke. Jeg vet at det ikke har noe med lukt å gjøre ihvertfall. For jeg dusjer alltid rett før sex, og skrubber meg omtrent med underlivssåpe flere ganger når jeg er i dusjen. Glattbarbert er jeg også. Men han mener det blir "klissete".

egentlig litt synd, siden det er det eneste som får meg til å komme. Vi har vært sammen i 4 år, og han har kun gjort det 2 ganger på meg (og da i 69)

Han vil gjerne at jeg skal suge ham da, og det gjør jeg, men hadde vært greit om jeg også hadde fått noe ut av sexen. Det eneste som gir meg orgasme er munnsex, eller om jeg fikser det selv...

Gjest Coolaid
Skrevet
er en tråd her om jenter liker å svelge, så jeg lurte på om menn liker smaken av kvinner?
Tror ikke jeg tenner på selve smaken av en kvinne, men heller det at det blir så intimt og personlig... det er det nærmeste jeg kommer henne, syns jeg.... JEG ELSKER Å SLIKKE FITTE !
Gjest Coolaid
Skrevet

Kanskje du snakker for alle andre kvinner i verden enn min kone ,men hun elsker å suge....Hun blir utrolig kåt av det og virkelig nyter det.... og det gjør jeg også...he he he...Ikke faker hun heller... vi har vært sammen i over 10 år, så vi vet hva vi liker i senga.... så heldiggrisen meg, som fikk den ene dama som ELSKER å suge...Det begyr jo at det er synd på stort sett alle andre menn i hele verden.... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Tror ikke jeg tenner på selve smaken av en kvinne, men heller det at det blir så intimt og personlig... det er det nærmeste jeg kommer henne, syns jeg.... JEG ELSKER Å SLIKKE FITTE !

Det er jo selve smaken av en kvinne som er deilig. Det er saften hennes! :)

Gjest tanta
Skrevet
Mannen min liker det ikke. Jeg vet at det ikke har noe med lukt å gjøre ihvertfall. For jeg dusjer alltid rett før sex, og skrubber meg omtrent med underlivssåpe flere ganger når jeg er i dusjen. Glattbarbert er jeg også. Men han mener det blir "klissete".

egentlig litt synd, siden det er det eneste som får meg til å komme. Vi har vært sammen i 4 år, og han har kun gjort det 2 ganger på meg (og da i 69)

Han vil gjerne at jeg skal suge ham da, og det gjør jeg, men hadde vært greit om jeg også hadde fått noe ut av sexen. Det eneste som gir meg orgasme er munnsex, eller om jeg fikser det selv...

Jeg hadde ALDRI giddet å suge min mann om han ikke gjorde gjengjeld inimellom. Når jeg tenker meg om, ville jeg faktisk ikke vært sammen med en mann som ikke gadd å slikke.

Min opplevelse er at de fleste menn blir sinnsykt kåte av å slikke en kvinne. Men jeg er vel en som lar det stå til og slipper meg løs. Liker å ruske i håret hans, suge fingrene hans, dra hodet hans tettere inntil..Kort sagt, vise at jeg nyter det :-)

Gjest Mann 48
Skrevet

Uffda, stakkars deg. Du har tydligvis et dårlig sexliv og har nok ikke opplevd hvor godt det kan være. Håper du får oppleve noe godt en dag...hvis du ikke er en mann som faker kvinne da....? :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...