Gå til innhold

liker dere å slikke

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bruker du vanlig underlivssåpe?

Jeg har litt småangst for slikt jeg også, men så lenge jeg vasker meg med asan morgen og kveld (samt etter dobesøk med nummer 2) - så holder jeg meg relativt fresh. Jeg tar dessuten hånda nedi der først (diskret selvsagt), og sjekker at alt lukter som det skal.

Hadde en ubehagelig "reke-opplevelse" da jeg var 15. Pleide ikke å tenke nevneverdig mye på reker den gangen... Kjæresten min den gang "gikk ned" på meg, og da han kom opp for å kline litt igjen så luktet det reke av nesa hans :sjenert: Det kommer jeg aldri til å glemme (og muligens ikke han heller)...

Jeg bruker vanlig underlivssåpe, men reagerer på det også:/ Får økt utflod, lukt og andre eklerier av det etter bare noen få dager i strekk. Med en gang jeg ikke har brukt det på en stund roer det seg, så regner med at det er såpen jeg reagerer på. MAO er det ingen mulighet med oralsex på meg. Har hørt kompiser snakke om alt fra at de hadde lyst til å brekke seg til en som måtte kaste et laken som jenta hadde ligget på(!!). Skrekk og gru å bli omtalt på den måten med fullt navn og det hele. Dette er voksne menn som ikke har relasjon til hverandre, så jeg har forstått det sånn at det er normalt å prate om underlivet til jenter etter økten av en eller annen grunn.

litt dårlig gjort egentlig. Husker en jeg hadde sex med ved et par anledninger som luktet helt forferdelig, men det fortalte jeg aldri til noen.

Men du som har mulighet til å vaske deg dag og kveld burde jo ikke bekymre deg, kan umulig lukte noe ille da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helt enig, Rimmern. Bra sagt. Synes synd på henne. Hun er så selvhatende... Man vet ikke om man skal le eller gråte.

Personlig så tror jeg at kvinner "tenner" mer på pikk enn heterofile menn tenner på fittesleiking. Kvinner er generelt sett langt mer glade i å tilfredsstille menn en vice versa. Homser er også kjent for å være langt mer glade i å tilfredsstille sin partner enn det heterofile menn er. Fitta er nok fremdeles litt tabu og "ekkel" i manges øyne (uansett kjønn og legning).

Jeg er ikke selvhatende - tvert imot. Måten det blir skrevet på her byr meg bare litt imot. Litt for utbroderende etter min smak. Vi er alle forskjellig. Oralsex, ja takk, men ikke kombinert med tanker om seig, tyktflytende utflod i bakhodet.

Skrevet
Jeg er ikke selvhatende - tvert imot. Måten det blir skrevet på her byr meg bare litt imot. Litt for utbroderende etter min smak. Vi er alle forskjellig. Oralsex, ja takk, men ikke kombinert med tanker om seig, tyktflytende utflod i bakhodet.

Men måten DU snakker om vaginaen på, viser jo at du synes at det mannlige kjønnsoranet er OK, mens det kvinnelige er ekkelt...

Gjest *Frustrert Frue*
Skrevet

Heldige er dere som har slike menn som svarer i denne tråden her..min mann liker ikke å slikke,kan ikke huske at han har gjort det noengang på meg. :tristbla:

Vet ikke hvorfor,mulig han har hatt dårlig erfaring med det fra tidligere partnere..?

Men han er ganske "hyper" når det gjelder alt som er "klissete" og slikt,eg får ikke kysse han når eg har vært down under på han,han har angst for flekker o.l. på lakenet,egentlig alt søl og gris generelt,får ikke bruke oljer o.l. på han om eg skal massere han,heller ikke glidemiddel "for det er jo så vanskelig å få av igjen".. :glare:

Snufs eg savner "skitten" sex!!! :hoppe::hoppe:

Skrevet

Det der er jo ikke en mann, men en tantete sissy. Bytt ut tosken med en ordentlig mann, som setter pris på kvinner og kvinnekroppen.

• Liker 2
Gjest *Frustrert Frue*
Skrevet

Ja hadde det bare vært SÅ lett...har aldri opplevd en slik mann,og tror ikke eg kommer til å gjøre det heller slik som situasjonen er nå.

*sukk*

Jeg prøver så godt eg kan å variere,kler meg sexy,tar sexy bilder og sender til han,hinter om litt mer spenning..men han er jo ikke interessert. :frustrert:

altid den samme "nå har vi sex før vi legger oss" greia.

ZZZZZZZZZZZZZZZ.

Nei gi meg et SKIKKELIG mannfolk noen...

Skrevet
Ja hadde det bare vært SÅ lett...har aldri opplevd en slik mann,og tror ikke eg kommer til å gjøre det heller slik som situasjonen er nå.

*sukk*

Jeg prøver så godt eg kan å variere,kler meg sexy,tar sexy bilder og sender til han,hinter om litt mer spenning..men han er jo ikke interessert. :frustrert:

altid den samme "nå har vi sex før vi legger oss" greia.

ZZZZZZZZZZZZZZZ.

Nei gi meg et SKIKKELIG mannfolk noen...

Er du seriøs? Men herregud - har han alltid vært sånn? Hvis du trenger pasjon i livet, så får du vel gjøre det slutt med ham?! Du kommer bare til å bli mer og mer frustrert og sulten på lidenskap. Dette ville jeg aldri ha akseptert. Finnes ikke noe tristere enn når folk finner ut at de har helt ulike sexdrifter.

Gjest the man
Skrevet

Ja, jeg elsker å slikke og gjør det gjerne hver gang man har sex, og liker å holde på lenge.

Men er ikke så glad i å bli sugd selv...

Gjest MikeWaters
Skrevet
Det der er jo ikke en mann, men en tantete sissy. Bytt ut tosken med en ordentlig mann, som setter pris på kvinner og kvinnekroppen.

Rart å si det, men er faktisk 100% enig :)

Gjest *frustrert frue*
Skrevet
Er du seriøs? Men herregud - har han alltid vært sånn? Hvis du trenger pasjon i livet, så får du vel gjøre det slutt med ham?! Du kommer bare til å bli mer og mer frustrert og sulten på lidenskap. Dette ville jeg aldri ha akseptert. Finnes ikke noe tristere enn når folk finner ut at de har helt ulike sexdrifter.

Sitter med barn og hus og hele pakken,er ikke før nå dessverre eg har skjønt at vi er litt forskjellige på sexfronten.Og er jo glad i ham da,men merker eg begynner å bli litt lei av den ikke-eksisterende spontaniteten hans."en kjapp en",hva er DET liksom.kan ikke huske sist han viste tydelig at han ville ha meg,sånn typ:kommer hjem fra jobb-og slenger meg opp på kjøkkendisken-opplegg..

Slik det var LITT av i begynnelsen hvertfall. :gjeiper:

Og vi har vært sammen noen år nå.

Nå er alt bare R_U_T_I_N_E, og EG må som regel ta intiativet om det skal skje noe.Untatt når han er kåt om morgenen da og eg får en stiv en kjørt inn i ryggen når eg sover,og han vil stappe den inn i meg iløpet av to sek. helst.

Forspill vet han ikke hva er. :frustrert:

Har ymtet frempå om at det er bedre for meg om vi bruker litt tid først,men da sier han bare "nei men da kommer eg så fort når vi først kommer igang."... :glare:

Er det rart eg drømmer om en skikkelig MANN som tar meg med skikkelig kåthet og viser han vil ha meg eller..??!

Gjest Høna/Kvinne
Skrevet
Rart å si det, men er faktisk 100% enig :)

Samme sissy som har erotiske fantasier om to menn samtidig ;-) (les; "Kvinne")

Gjest Høna/Kvinne
Skrevet

Korreksjon; TANTETE sissy

Gjest MikeWaters
Skrevet

Samme tantete sissy ja, og poenget ditt er?

Gjest Gjest_Kvinne_*
Skrevet
Samme tantete sissy ja, og poenget ditt er?

Poenget mitt er at jeg kanskje ikke er en så tantete sissy allikevel.

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet
Er det virkelig noen som kan la ei jente gå en hel dag og dermed slikke henne på kvelden uten en vask først?

Jeg tenker da på at man både har vært på toalettet i løpet av dagen, og jenter har alltid utflod, men noen dager er verre enn andre. Dersom det virkelig finnes noen som gjør dette, så sier jeg all ære til dere! Det imponerer meg!

Selv er jeg lesbisk og klarer ikke dette...her må det vask til først hehe

Nei, en som har gått hele dagen smaker det stramt, surt og piss av. Det må vaskes først. Det gjelder begge kjønn.

Gjest fisktorget
Skrevet

slikke jenter, tja ... noen smaker som ferske reker og andre som rakfisk. De gir jeg et høflig avslag

Skrevet
Betyr det at dere bare slikker fordi fitta er pen? Om jenta har et stygt underliv så er det ikke like opphissende å gi nytelse?

Jeg er misfornøyd med utseendet der nede og tør ikke å la noen slikke meg :(

Nei, fitte er definitivt ikke pent. Det utrolige er at noe så stygt kan være så opphissende ...

Skrevet
sukk, dere menn har totalt misforstått - eller blitt lurt. Så og si ingen kvinner liker å suge på p*****. det er bare noe dere tror fordi flere jenter har latet som om de likte det, dette er jenter som er usikre på seg selv, og som har følt at hun måtte si at det var godt for å please gutten. Og så har dette blitt en ond spiral. Dersom en jete er ærlig og sier at hun ikke liker å suge, så får det konsekvenser. For gutten kan bare finne seg en annen, og det er plenty av dem, som suger.

For det første - det er ingen opphissende lukt på penis, den er jo utenfor kroppen og lukter stort sett bare innestengt hud.

For det andre - det er en grunn til at det er bare å stikke fingen i halsen for å spy, prøv å stikke noe i halsen selv. Det er helt unaturlig at en liten damemunn skal suge dingsen deres.

At dere ikke kan skjønne dette...det ødelegger så mye av sex-gleden til jenta, ihvertfall de aller fleste.

Og faking er noe vi alle gjør, 99% av tiden (sex-tiden), noen er flinke til å fake andre dårlige til å fake. De fleste er flinke, og de fleste menn er lettlurte.

Ikke si at: jo min dame får orgasme nesten hele tiden - nei, det er ikke sånn, hun bare faker for å få beholde deg som kjæreste.

Hva i alle dager???!!

Jeg er jente som ELSKER å suge pikk. Det er helt nydelig.

Lukta av "innestengt hud" som du kaller det er kjempedigg. Lukta og smaken og ikke minst følelsen av mannekjønn i munnen er fantastisk. Spesielt om pikken "sikler".

Suger kjæresten min opptil flere ganger i uka,og bryr meg ikke om at han ikke har dusjet siden morgenen og vært på jobb etterpå osv. Han smaker og lukter deilig uansett.

Kunne bokstavlig talt bodd mellom beina hans!!

Svelge gjør jeg mer enn gjerne, følelsen og tanken av at hans utløsning sklir ned halsen og inn i meg gjør meg utrolig kåt.

Det renner av musa mi hver eneste gang jeg får kjenne han i munnen.

Og flere av venninnene mine mener akkurat det samme som meg, så jeg skjønner rett og slett ikke at du kan si det du gjør her.

Forundret..

Skrevet
han har angst for flekker o.l. på lakenet,egentlig alt søl og gris generelt,får ikke bruke oljer o.l. på han om eg skal massere han,heller ikke glidemiddel "for det er jo så vanskelig å få av igjen".. :glare:

Snufs eg savner "skitten" sex!!! :hoppe::hoppe:

Kjøp lakklaken, så kan han ikke skylde på det lengre.

Skrevet

Til deg som ikke kan ha oralsex fordi du er allergisk mot såpe, tøys. Bruk lactal underlivsskyll regelmessig, det er med på å rense innsida av deg, vask deg nøye med lunkent vann.

Og vet du, gi blaffen i menn som snakker om reke og brekninger, det er toskete og barnslig. Alle damer har ikke utflod hver dag, og med god hygiene lukter det ikke "piss" av et kvinnekjønn. Dere skulle hatt sexforbud hele gjengen. Snakk om å bygge opp under kvinners usikkerhet.

Kjønn er GODT!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...