Gjest Raindrops Skrevet 17. september 2012 #141 Skrevet 17. september 2012 Jeg er hetero kvinne jeg altså, men jeg tror jeg ville valgt et vanlig jordbær over et jordbær som en eventuel kjæreste eller fuckbuddy hadde gnidd på kuken sin, men det er kanskje en mannegreie det der :gjeiper: 2
Gjest Morteno Skrevet 17. september 2012 #142 Skrevet 17. september 2012 Det er veldig opphissende. Spesielt hvis man har en finger eller fem inni, og skjenner kjeden stramme seg når hun kommer. Det pluss kroppsbevegelsene gjør det ganske fantastisk.
grantre Skrevet 17. september 2012 #143 Skrevet 17. september 2012 Jeg elsker å slikke. Kan gjøre det hvor ofte som helst. Det er noe med å se partneren nyte det. Elsker smaken også. Har blitt ganske god etterhvert også, mener jeg selv.
glidemiddel Skrevet 17. september 2012 #144 Skrevet 17. september 2012 For å si det på en annen måte; Dersom ei jente, du synes er deilig, holder opp ei jordbær (eller hva det måtte være av spiselig karakter), i hver hånd, og spør deg: hvilken vil du smake? Den i venstre hånd, eller den i høyre? eneste forskjell er at hun forteller at den i høyre har hun lekt litt med der nede. Da har det ikke noe med smak å gjøre, vi har rett og slett ikke noe valg, vi bare MÅ ha akkurat DEN med hennes personlige preg . Tipper jeg snakker på vegne av 9 av 10 heterofile hankjønn. Pleier å spise bananer og jordbær rett fra musa
Rimmern Skrevet 18. september 2012 #145 Skrevet 18. september 2012 Jeg er hetero kvinne jeg altså, men jeg tror jeg ville valgt et vanlig jordbær over et jordbær som en eventuel kjæreste eller fuckbuddy hadde gnidd på kuken sin, men det er kanskje en mannegreie det der :gjeiper: Nå er det jo en viss forskjell på å spise jordbær for å spise jordbær, og de å innvolvere mat i sexakten da. Hvis jeg skal sette meg ned og kose meg med en skål med jorbær og hvitvin, så vil jeg ikke at de skal være gnidd i et skritt først. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå