Gå til innhold

liker dere å slikke

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet
er en tråd her om jenter liker å svelge, så jeg lurte på om menn liker smaken av kvinner?

Jepp.

Gjest lindsay
Skrevet

Det er FEIL at vi kvinner faker!! Noen, kanskje mange gjør det, men aaabsolutt ikke alle! :klemmer::klemmer: Mannen min er så fantastisk, for han har tvunget meg til å love at jeg aldri skal gjøre det, fake altså.. Så han holder heller på en time lenger for at det skal gå for meg også, enn å la meg fake! Seriøst, noen ganger tar det tid, og det vet han, og likevel fortsetter han, SÅ HERLIG er han! :rødme: :rødme: :rødme:

Skrevet
Elsker å slikke mus :-) I senga, dusjen eller i badekaret. Den deiligste følelsen er å slikke en jente som har tatt og vokset seg. Nam. Hvordan dama ser ut nedetil er også vesentlig. Noen har stygg fitte og da frister det ikke. En glatt og fin bollemus derimot med ikke latfor store lepper er bare dritsexy.

Betyr det at dere bare slikker fordi fitta er pen? Om jenta har et stygt underliv så er det ikke like opphissende å gi nytelse?

Jeg er misfornøyd med utseendet der nede og tør ikke å la noen slikke meg :(

Gjest nobilian
Skrevet
Betyr det at dere bare slikker fordi fitta er pen? Om jenta har et stygt underliv så er det ikke like opphissende å gi nytelse?

Jeg er misfornøyd med utseendet der nede og tør ikke å la noen slikke meg :(

For meg har utseendet ikke noe med saken å gjøre, så lenge området ikke har en usunn farge (signalgrønt, mensenrødt), synes jeg det er stas å få holde på.

Du får prøve å slappe av og nyte. Sikkert noen som har sagt det før, men jeg sier det igjen.

Skrevet

Æsj - jeg blir så kvalm av å lese svarene her. At kvinner er SÅ forskjellige i KONSISTENS og lukt?? :spy:

Gutter lukter da ikke så forskjellig, og sæden - smaker nøyaktig det samme hos hver enkelt. Det er ihvertfall MIN erfaring.

Nå fikk jeg bare enda mer angst over eget kjønn. Kvinnekjønnet er i utgangspunktet veldig lite lekkert spør du meg. At smaken og konsistensen etc. er forskjellig :spy:

Er dere så ukritiske til hvem dere slikker og når vedkommende har vasket seg? Jeg lukter alltid på meg selv før noen går "down under". Må vite at jeg ikke kommer med ubehagelige overraskelser. Men tanken på at en gutt evt skulle synes mine safter er som en "seig masse" er bare utrolig ekkelt.

Urk. Dette er den ekleste tråden jeg har lest. Er glad jeg ikke er gutt (eller lesbisk).

Skrevet

Det siste innlegget til "Høna" er noe av det mest kvinnefientlige jeg har lest på lenge. Skam deg, overfor hele ditt kjønn. Makan til oppgulp.

• Liker 1
Skrevet
sukk, dere menn har totalt misforstått - eller blitt lurt. Så og si ingen kvinner liker å suge på p*****. det er bare noe dere tror fordi flere jenter har latet som om de likte det, dette er jenter som er usikre på seg selv, og som har følt at hun måtte si at det var godt for å please gutten. Og så har dette blitt en ond spiral. Dersom en jete er ærlig og sier at hun ikke liker å suge, så får det konsekvenser. For gutten kan bare finne seg en annen, og det er plenty av dem, som suger.

For det første - det er ingen opphissende lukt på penis, den er jo utenfor kroppen og lukter stort sett bare innestengt hud.

For det andre - det er en grunn til at det er bare å stikke fingen i halsen for å spy, prøv å stikke noe i halsen selv. Det er helt unaturlig at en liten damemunn skal suge dingsen deres.

At dere ikke kan skjønne dette...det ødelegger så mye av sex-gleden til jenta, ihvertfall de aller fleste.

Og faking er noe vi alle gjør, 99% av tiden (sex-tiden), noen er flinke til å fake andre dårlige til å fake. De fleste er flinke, og de fleste menn er lettlurte.

Ikke si at: jo min dame får orgasme nesten hele tiden - nei, det er ikke sånn, hun bare faker for å få beholde deg som kjæreste.

hmm. syntes ikke du skal snakke for alle her. jeg er ikke usikker på meg selv.. og jeg Elsker og suge kjæresten min. :humpe:

• Liker 1
Skrevet
Nei fyfaen. Har aldri prøvd det og kommer aldri til å gjøre det, ever. Har blitt kastet ut av jenters leilighet etter en kveld på byen bare fordi jeg ikke vil slikke, og det er dumt.

Hvorfor kan ikke jenter nyte sex uten oral? Gått glipp av mye sex pga dette, men jeg nekter virkelig å gjøre dette. Håper andre menn som ikke er begeistret for dette eller fint klarer å styre unna også gjør det, så kvinner ikke får før høye krav til hva vi skal gjøre i senga. Da får nemmlig gutter som meg ennda større problemer enn vi allerede har.

Det er uhygenisk og kvalmt å gjøre det. Gutta, tenk på all utflod, mensen og urin som kommer ut der? Det ligger jo sikkert drøss med stivnet urin, mens og utflod inni der, og ikke f om jeg stikker tunga i nærheten av disse områdene.

Vær så snill jenter, slutt å ha dette dumme oralkravet. Jeg kan til nød stikke to fingre nedi der, men tunga vil jeg beholde selv. Må da gå ann å fukte en klut eller noe å kompensere med det om finger og pikk ikke er nok?

vet du at det kommer urin ut av deg å?? og utflod er det som gjør oss våte under sex. noe du burde like da. og vet du at mensen ligger ikke og størkner inni oss. heller ikke utflod. det kommer ut og når mensen er ferdig så er den det. da er det ikke blod inni der. du må tenke på det du ser når den er ren og at utfloden vår er det samme som sæden deres!! ikke noe farlig med det. bare deilig....

• Liker 2
Gjest Gjest_Emilie_*
Skrevet
sukk, dere menn har totalt misforstått - eller blitt lurt. Så og si ingen kvinner liker å suge på p*****. det er bare noe dere tror fordi flere jenter har latet som om de likte det, dette er jenter som er usikre på seg selv, og som har følt at hun måtte si at det var godt for å please gutten. Og så har dette blitt en ond spiral. Dersom en jete er ærlig og sier at hun ikke liker å suge, så får det konsekvenser. For gutten kan bare finne seg en annen, og det er plenty av dem, som suger.

For det første - det er ingen opphissende lukt på penis, den er jo utenfor kroppen og lukter stort sett bare innestengt hud.

For det andre - det er en grunn til at det er bare å stikke fingen i halsen for å spy, prøv å stikke noe i halsen selv. Det er helt unaturlig at en liten damemunn skal suge dingsen deres.

At dere ikke kan skjønne dette...det ødelegger så mye av sex-gleden til jenta, ihvertfall de aller fleste.

Og faking er noe vi alle gjør, 99% av tiden (sex-tiden), noen er flinke til å fake andre dårlige til å fake. De fleste er flinke, og de fleste menn er lettlurte.

Ikke si at: jo min dame får orgasme nesten hele tiden - nei, det er ikke sånn, hun bare faker for å få beholde deg som kjæreste.

Huffda. :/

Er veldig stor forskjell på en god og en dårlig sexpartner. Har selv hatt en dårlig sexpartner som verken var åpen for kommunikasjon eller det å gi noe tilbake. Da blir sexlivet kjipt og for min del så ble det faking for at han sku gjøre seg ferdig. Det gikk aldri for meg, selv etter mange velmenende råd...

Nå derimot, er jeg sammen med en fyr som gir meg orgasme så og si hver gang. Så jeg skjønner ikke helt det du sier om at alle faker "alltid". Jeg har aldri faket med han jeg er sammen med nå, og vi har vært sammen lenge. Tjohei for den, ja! :yvonne:

Skrevet

Stakkars deg, sier nå jeg. Suging er noe av det jeg tenner mest på!

Aller helst skulle jeg campet der nede i flere dager i strekk, og bare kost meg med å slikke og suge til tungen detter av..mmmm :bolledeig:

Æsj - jeg blir så kvalm av å lese svarene her. At kvinner er SÅ forskjellige i KONSISTENS og lukt?? :spy:

Gutter lukter da ikke så forskjellig, og sæden - smaker nøyaktig det samme hos hver enkelt. Det er ihvertfall MIN erfaring.

Nå fikk jeg bare enda mer angst over eget kjønn. Kvinnekjønnet er i utgangspunktet veldig lite lekkert spør du meg. At smaken og konsistensen etc. er forskjellig :spy:

Er dere så ukritiske til hvem dere slikker og når vedkommende har vasket seg? Jeg lukter alltid på meg selv før noen går "down under". Må vite at jeg ikke kommer med ubehagelige overraskelser. Men tanken på at en gutt evt skulle synes mine safter er som en "seig masse" er bare utrolig ekkelt.

Urk. Dette er den ekleste tråden jeg har lest. Er glad jeg ikke er gutt (eller lesbisk).

hmm.. Da har du en annen erfaring enn det jeg har! Synes gutter både lukter og smaker veldig forskjellig. Av de jeg har vært med så har de fleste hatt en helt okey smak. Som jeg alltid har tenkt er sånn ca det sæd skal smake. Men eksen min smakte grusomt! Svelgte én eneste gang i løpet av fire år, var helt skrekkelig. Fikk han til å spise det som anbefalles, f.eks. ananas, men ingenting hjalp. :(

Mens min nåværende smaker veldig søtt og utrolig godt! Svelger sikkert 2-3 ganger daglig. Og jeg har fulgt med på hva han spiser og drikker, aldri merket at det er noe sammenheng der. Det som jeg har erfart varierer smaken er hvor mye han har tømt seg på forhånd. Jo mer væske, desto lengre tid siden sist, og desto søtere smak. Mindre veske = litt bitter smak (mer konsentrert tipper jeg). Men det er også godt.

For å holde meg til topic, jeg er ikke mann, men har slikket et par damer. Det er opphissende, og vanvittig deilig!

Men jeg foretrekker fremdeles suging, fordi jeg elsker pikk :enig:

• Liker 2
Skrevet

Har fått så angst av alt prat om rekelukt og div at jeg har slikkenekt på livstid. (Fisk var bekreftelseskoden på innlegget, passet bra). Å suge syns jeg er deilig, men ikke snakk om at noen mann kommer ned på meg. Kjenner angsten bare han nærmer seg, grøss og gru.

Er forresten fryktelig irriterende at såpe ødelegger ph'n i underlivet å gjør vondt verre, om ikke hadde jeg vasket meg dag og natt så kunne det kanskje vært en mulighet :kjefte:

Skrevet
Har fått så angst av alt prat om rekelukt og div at jeg har slikkenekt på livstid. (Fisk var bekreftelseskoden på innlegget, passet bra). Å suge syns jeg er deilig, men ikke snakk om at noen mann kommer ned på meg. Kjenner angsten bare han nærmer seg, grøss og gru.

Er forresten fryktelig irriterende at såpe ødelegger ph'n i underlivet å gjør vondt verre, om ikke hadde jeg vasket meg dag og natt så kunne det kanskje vært en mulighet :kjefte:

Bruker du vanlig underlivssåpe?

Jeg har litt småangst for slikt jeg også, men så lenge jeg vasker meg med asan morgen og kveld (samt etter dobesøk med nummer 2) - så holder jeg meg relativt fresh. Jeg tar dessuten hånda nedi der først (diskret selvsagt), og sjekker at alt lukter som det skal.

Hadde en ubehagelig "reke-opplevelse" da jeg var 15. Pleide ikke å tenke nevneverdig mye på reker den gangen... Kjæresten min den gang "gikk ned" på meg, og da han kom opp for å kline litt igjen så luktet det reke av nesa hans :sjenert: Det kommer jeg aldri til å glemme (og muligens ikke han heller)...

Skrevet

Kjære damer som er så usikre på eget kjønn.

Jeg vil anbefale dere på det sterkeste å slappe av, og å nyte oralsex. De fleste menn elsker det, og liker smaken. Fitte skal ikke smake såpe, den skal smake kjønn.

Noen mener at det er en viss sammenheng mellom reke/sjømat og kjønnslukt, men de fleste andre mener at det rett og slett smaker kjønn, og kjønn smaker godt!

Etter at han har slikket deg, klin med ham, og virkelig smak på smaken av deg selv og lær deg å bli kåt av den.

Mitt triks var at jeg lærte meg å slappe av, og tenke at dersom det er ille der nede så får han ha vett til å la være å slikke. Har han lyst er det hans ansvar å gi seg om det ikke er bra.

Når det gjelder "underlivsrenhold" vask deg grundig med intimsåpe om morgenen, og bruk hånddusj. Brett til side folder og kriker og kroker, og skyll godt, da er du ren!

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Nei fyfaen. Har aldri prøvd det og kommer aldri til å gjøre det, ever. Har blitt kastet ut av jenters leilighet etter en kveld på byen bare fordi jeg ikke vil slikke, og det er dumt.

Ja men det må du jo bare leve med

Hvorfor kan ikke jenter nyte sex uten oral?

Kanskje for der sitter forlystelsesknappen som gir mest nytelse hos enkelte kvinner? Og at våttog varmt er best der enn tørr ruglete fingrer?

Gått glipp av mye sex pga dette, men jeg nekter virkelig å gjøre dette. Håper andre menn som ikke er begeistret for dette eller fint klarer å styre unna også gjør det, så kvinner ikke får før høye krav til hva vi skal gjøre i senga. Da får nemmlig gutter som meg ennda større problemer enn vi allerede har.

Det er uhygenisk og kvalmt å gjøre det. Gutta, tenk på all utflod, mensen og urin som kommer ut der? Det ligger jo sikkert drøss med stivnet urin, mens og utflod inni der, og ikke f om jeg stikker tunga i nærheten av disse områdene.

Regner med de fleste jenter kan vaske seg der nede?

Og vet du ikke at vagina er selvrensende?

Så det blir ikke liggende størknet blod og urin der.

Vær så snill jenter, slutt å ha dette dumme oralkravet. Jeg kan til nød stikke to fingre nedi der, men tunga vil jeg beholde selv. Må da gå ann å fukte en klut eller noe å kompensere med det om finger og pikk ikke er nok?

:romeo:

• Liker 1
Gjest Gjest_Ludvig_*
Skrevet
Ja men det må du jo bare leve med

Kanskje for der sitter forlystelsesknappen som gir mest nytelse hos enkelte kvinner? Og at våttog varmt er best der enn tørr ruglete fingrer?

Regner med de fleste jenter kan vaske seg der nede?

Og vet du ikke at vagina er selvrensende?

Så det blir ikke liggende størknet blod og urin der.

:romeo:

Bare deilig å slikke en god, ren mus. Men det må jo gjerne lukte/smake litt fittesaft. Samtidig liker jeg å stikke en finger eller to inn i henne bakfra. For min egen nytelse ønsker jeg at hun samtidig skal stryke meg på undersiden av ballene. Det beste er hvis hun samtidig har på seg lange tynne nylonstrømper som jeg kan stryke langs mens jeg altså bruker den andre hånden i anus. Denne varianten er skikkelig deilig for begge!

Skrevet

Jeg er IKKE enig!!! Bare tull! Jeg og min kjære har et fantastisk sexliv og jeg elsker å suge han like mye som han elsker å slikke meg :) Dette har ingenting med usikkerhet å gjøre!!

JA, mange kvinne faker, men som andre her har poengtert, hvem taper mest på det? Kvinnene selvfølgelig. Jeg faker aldri og nyter hver eneste orgasme jeg får, og jeg får ofte 1-2 orgasmer hver dag.

Skrevet

Det er digg sålenge det er reint og ikke noe merkelig mense/infeksjons-utflod kommer ut.

Ikke bare digg, dritdigg faktisk. Jeg kunne slikket fersk fitte hele dagen.

Skrevet
Det siste innlegget til "Høna" er noe av det mest kvinnefientlige jeg har lest på lenge. Skam deg, overfor hele ditt kjønn. Makan til oppgulp.

Helt enig, Rimmern. Bra sagt. Synes synd på henne. Hun er så selvhatende... Man vet ikke om man skal le eller gråte.

Personlig så tror jeg at kvinner "tenner" mer på pikk enn heterofile menn tenner på fittesleiking. Kvinner er generelt sett langt mer glade i å tilfredsstille menn en vice versa. Homser er også kjent for å være langt mer glade i å tilfredsstille sin partner enn det heterofile menn er. Fitta er nok fremdeles litt tabu og "ekkel" i manges øyne (uansett kjønn og legning).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...