Gjest bæbu Skrevet 30. oktober 2008 #21 Skrevet 30. oktober 2008 Tja.. jeg pleier å ta en kattevask etter hvert dobesøk ( har selvfølgelig ikke med meg klut på jobb) men når jeg er hjemme gjør jeg dette som en vane av at jeg vet at vi kan finne på ting når som helst, og da syns jeg ikke det er så kult å "vent litt bare, skal bare vaske meg litt!" ... Han gjør det samme, og vi er begge enige i at denne rutinen med vask er noe vi vil fortsette med, vil da ikke stinke der nede for han heller, og samme han med meg .
Gjest Sandbekken Skrevet 31. oktober 2008 #22 Skrevet 31. oktober 2008 Tja.. jeg pleier å ta en kattevask etter hvert dobesøk ( har selvfølgelig ikke med meg klut på jobb) men når jeg er hjemme gjør jeg dette som en vane av at jeg vet at vi kan finne på ting når som helst, og da syns jeg ikke det er så kult å "vent litt bare, skal bare vaske meg litt!" ... Han gjør det samme, og vi er begge enige i at denne rutinen med vask er noe vi vil fortsette med, vil da ikke stinke der nede for han heller, og samme han med meg . får du ikke ubalanse der nede av å vaske deg hele tiden? 1
Gjest bæbu Skrevet 31. oktober 2008 #23 Skrevet 31. oktober 2008 med kun vann så er det ikke noe problem, det er selvfølgelig noe helt annet hvis man gjør det med såpe... =)
Rimmern Skrevet 31. oktober 2008 #24 Skrevet 31. oktober 2008 Smak og behag, selvsagt. Jeg foretrekker at en kvinne smaker kvinne. Et nyvasket kvinnekjønn, om det ikke smaker såpe, så smaker det veldig lite. Og jeg liker smak.
Gjest Gullknull Skrevet 31. oktober 2008 #25 Skrevet 31. oktober 2008 Ja, Smaken av en kvinne er nydelig. Kommer jo annpå hygene, men er alltids koselig å vise kjærligheten med munnen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. oktober 2008 #26 Skrevet 31. oktober 2008 Smak og behag, selvsagt. Jeg foretrekker at en kvinne smaker kvinne. Et nyvasket kvinnekjønn, om det ikke smaker såpe, så smaker det veldig lite. Og jeg liker smak. Ja skjønner for jeg vil også at en mann skal smake mann og ikke såpe!
Konghung Skrevet 31. oktober 2008 #27 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg elsker å slikke. Skal selvfølgelig være ren, noe annet er fjernt når en skal ha sex
Gjest saxon Skrevet 31. oktober 2008 #28 Skrevet 31. oktober 2008 Det skal lukte og smake fitte, det blir jeg kåt av. Min samboer liker at jeg slikker henne og deretter kliner med henne, hun tenner på lukten av sitt eget kjønn. Og hun elsker å suge meg og svelge sæden min. Herlig. Jeg elsker den jenta..
Gjest Gjest_London_* Skrevet 1. november 2008 #30 Skrevet 1. november 2008 Elsker det, finnes knapt noe deiligere enn akkurat det. Hvis jenta ikke er helt nyvasket kan det lukte og smake litt, men det gjør meg bare enda kåtere, da slikker jeg henne ren med stor fornøyelse!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #31 Skrevet 1. november 2008 Elsker det, finnes knapt noe deiligere enn akkurat det. Hvis jenta ikke er helt nyvasket kan det lukte og smake litt, men det gjør meg bare enda kåtere, da slikker jeg henne ren med stor fornøyelse! Hver sin smak
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2008 #32 Skrevet 1. november 2008 hun elsker å suge meg og svelge sæden min. Herlig. Hver sin smak... Mange jenter liker absolutt ikke å gjøre det der...
Gjest Cederic Rueben Skrevet 1. november 2008 #33 Skrevet 1. november 2008 Ikke alltid det er noen som rett og slett smaker rart. Men om de ikke smaker rart så har jeg ikke noe i mot å gjøre det
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #34 Skrevet 30. desember 2008 Elsker å slikke dama mi, liker best når hun sitter i ansiktet mitt. Da leker jeg med tunga inni og rundt. Opplevde noen ganger at hun tisset da jeg slikket klitoris.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #35 Skrevet 30. desember 2008 Smaken er ikke så veldig relevant for min del. Det viktigste er om jeg synes hun er deilig eller ikke, og selvfølgelig om hun er barbert eller ikke. Jeg slikker henne hvis hun er deilig (i praksis betyr dette pent ansikt, velstelt, pene klær, pen leilighet, høy utdannelse, rike foreldre, veltrent kropp, ung, pene pupper - gjerne silikon). Hvis hun er ekstra deilig kan jeg kanskje til og med slikke henne i rumpa. Men da er hun ekstremt fin. Hvis hun ikke er spesielt fin, kan hun kanskje få lov til å runke meg eller suge meg men da unngår jeg helst å ta på henne. Jeg har inntrykk av at det samme er tilfelle for damer. De er veldig interesserte i å suge meg mye og lenge hvis de er veldig interesserte i meg. Er interessen på nivå med "jeg kan vel kanskje slå ihjel litt tid ved å ligge med deg eller la deg slikke meg" har de knapt vært villige til å runke meg, langt mindre suge meg, gjerne kombinert med kommentarer slilk som "jeg er ikke så veldig sekduell av meg", "det er ikke deg, det er meg", "jeg får så vondt i kjevene av å suge" bla bla bla
Gjest Hot Rodny Skrevet 24. september 2009 #36 Skrevet 24. september 2009 (endret) Det er ikke veldig stor forskjell på kvinner, iom. at fitta smaker fitte uansett hvem den sitter på. Men det _er_ individuelle forskjeller. De forskjellene enkelte her nevner, om tykktflytende vs. tynntflytende o.l. har nok imidlertid mer med invididuelle forskjeller å gjøre, alt etter "miljøet" der nede, hvor hun er i syklusen o.l. Men hver kvinne har som sagt sin egen smak, som varirer mer eller mindre fra kvinne til kvinne. En mann som hevder at enkelte kvinner smaker vondt, mens andre smaker nydelig, har nok dessverre ikke utforsket dette nok. Slike enorme forskjeller finnes med få unntak ikke. Jeg har smakt en god, representativ andel forskjellige kvinner, og ingen har smakt vondt når ting har vært som de skulle. (Og det barnslige fjåset en av de feige gjestene her lirer av seg, om at det liksom ikke er like godt om hun er fet eller har feil former, er så dumt at det trengs neppe å kommenteres videre.) Til spørsmålet: Ja, jeg liker VIRKELIG å slikke, og jeg tilbringer garantert mer tid med tunge og munn i området mellom halebenet og venusberget enn jeg gjør med pikken i noen av hullene. Jeg elsker når kvinnen ejakulerer, og jeg er heller ikke redd for ren urin. Det går ganske enkelt ikke an, såvidt jeg kan se, å like oralsex og kvinnekjønnet mer enn jeg gjør. Like mye, ja. Mer, nei. :-) Steike! :D Vi er så sinnsykt på linje. Jeg kan ikke tilføye stort mer der gitt, bare gjenta det geniale du sier! http://img23.imageshack.us/img23/1806/slikk.jpg Jeg elsker så sinnsykt å slikke at jeg lurer noen ganger på om de jeg koser med blir lei. Men jeg kjenner de såpass at jeg vet de sier ifra :D Får man lov så ligger man og koser seg leeeenge med den deilige fuktige blomsten. Og rumpen får seg nok en liten omgang den óg (renslighet er en selvfølge). Kvinnekroppen blir man aldri lei av. Kvinnene som vesen fascinerer meg også, jeg lærer hele tiden nye ting som gir meg dypere respekt og lidenskap for dem. Og jeg er enig med deg mht de lamme bemerkningene om fethet og "feil former". Det er ikke i formene det sitter, det som gjør at man vil bli med ei dame hjem og kose...det er i hodet, måten hun snakker på, ser på deg på, og IKKE MINST HUMOR!!! Hjelper ikke å ha perfekt Barbie-kropp om hun er et nek i skallen, for å si det rett ut. Img-tagger fjernet Mrs Shorty, mod Endret 25. september 2009 av Mrs Shorty
Gjest knmd Skrevet 24. september 2009 #37 Skrevet 24. september 2009 (endret) Steike! :D Vi er så sinnsykt på linje. Jeg kan ikke tilføye stort mer der gitt, bare gjenta det geniale du sier! http://img23.imageshack.us/img23/1806/slikk.jpg Jeg elsker så sinnsykt å slikke at jeg lurer noen ganger på om de jeg koser med blir lei. Men jeg kjenner de såpass at jeg vet de sier ifra :D Får man lov så ligger man og koser seg leeeenge med den deilige fuktige blomsten. Og rumpen får seg nok en liten omgang den óg (renslighet er en selvfølge). Kvinnekroppen blir man aldri lei av. Kvinnene som vesen fascinerer meg også, jeg lærer hele tiden nye ting som gir meg dypere respekt og lidenskap for dem. Og jeg er enig med deg mht de lamme bemerkningene om fethet og "feil former". Det er ikke i formene det sitter, det som gjør at man vil bli med ei dame hjem og kose...det er i hodet, måten hun snakker på, ser på deg på, og IKKE MINST HUMOR!!! Hjelper ikke å ha perfekt Barbie-kropp om hun er et nek i skallen, for å si det rett ut. Kjære, søte Hot Rodney, skal vi gifte oss? Bare bittelitt? Img-tagger fjernet Mrs Shorty, mod Endret 25. september 2009 av Mrs Shorty 1
Gjest Liker absolutt ikke 22 Skrevet 24. september 2009 #38 Skrevet 24. september 2009 Nei fyfaen. Har aldri prøvd det og kommer aldri til å gjøre det, ever. Har blitt kastet ut av jenters leilighet etter en kveld på byen bare fordi jeg ikke vil slikke, og det er dumt. Hvorfor kan ikke jenter nyte sex uten oral? Gått glipp av mye sex pga dette, men jeg nekter virkelig å gjøre dette. Håper andre menn som ikke er begeistret for dette eller fint klarer å styre unna også gjør det, så kvinner ikke får før høye krav til hva vi skal gjøre i senga. Da får nemmlig gutter som meg ennda større problemer enn vi allerede har. Det er uhygenisk og kvalmt å gjøre det. Gutta, tenk på all utflod, mensen og urin som kommer ut der? Det ligger jo sikkert drøss med stivnet urin, mens og utflod inni der, og ikke f om jeg stikker tunga i nærheten av disse områdene. Vær så snill jenter, slutt å ha dette dumme oralkravet. Jeg kan til nød stikke to fingre nedi der, men tunga vil jeg beholde selv. Må da gå ann å fukte en klut eller noe å kompensere med det om finger og pikk ikke er nok?
Gjest MikeWaters Skrevet 25. september 2009 #39 Skrevet 25. september 2009 Å slikke er en kunstart og en herlig måte å tilfredstille kvinner på, ufattelig turn-on. 1
Gjest giftmann Skrevet 25. september 2009 #40 Skrevet 25. september 2009 er d feil å spørre typen om man smaker godt? hva ska man si vis han sier nej.... kanskje det er feil, for min del så sier jeg det, forteller henne hvor godt hun samker og ikke mins lukter, elsker og slikke henne, som regel slikker jeg til hun trygler om å få kuken i seg, bare noen ganger får jeg lov å slikke henne til det går, og da går det som oftest for meg også, mot foten hennes eller mot lakenet i senga. mmm vi har vært gift i 20 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå