Muffin! Skrevet 4. januar 2010 #1161 Del Skrevet 4. januar 2010 Fine magen. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2010 #1162 Del Skrevet 4. januar 2010 Kjempefin! Blir spennende med 3D-ultralyd, og det er jo ikke lenge til engang! Tenk at dere skal få se lille ekornprinsen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. januar 2010 #1163 Del Skrevet 5. januar 2010 :rødme: Så koselig med magebilde! Sikkert ingen dum ide å trappe ned litt hvis du begynner å merke at det er tungt. Deler din oppfatning på at det er greit å orke å leve etter jobben også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1164 Del Skrevet 5. januar 2010 Ojj se på magen da :rødme: Gleder meg til å få en sånn jeg også Nå ser jeg bare feit ut :rødme: Gled deg til magen kommer vennen Jeg så også bare fet og oppblåst ut i begynnelsen, men nå har magen virkelig kommet Fine magen. :rødme: Tusen takk Kjempefin! Blir spennende med 3D-ultralyd, og det er jo ikke lenge til engang! Tenk at dere skal få se lille ekornprinsen! :rødme: Tusen takk :rødme: Gleder meg masse-masse-masse til 3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. januar 2010 #1165 Del Skrevet 5. januar 2010 FIIIIIIINE magen!!!! Endelig et bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 6. januar 2010 #1166 Del Skrevet 6. januar 2010 Sjekk den fine magen a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 9. januar 2010 #1167 Del Skrevet 9. januar 2010 Naw :rødme: Så fiiin *smeltesmeltesmelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. januar 2010 #1168 Del Skrevet 9. januar 2010 Innom med en lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. januar 2010 Forfatter #1169 Del Skrevet 9. januar 2010 Så skjønne dere er Ja, magen vokser virkelig nå!! Måler hver lørdag for sånn ca mål, og siden forrige lørdag har den vokst med nesten 4 cm!!!!!! Hvor skal dette ende sier jeg :rødme: 27 uker idag :rødme: Idag har vi startet med prosjekt barnerom, eller kjære er den flinke her Vi har ryddet, kastet og pakket bort masse stæsj fra rommet, og så har kjære begynt å male. Det blir såååå fint :rødme: Flinke mannen min Gleder meg sånn til å begynne å innrede det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. januar 2010 #1170 Del Skrevet 9. januar 2010 Du må legge ut bilder av hvordan det blir Nå er jeg på inspirasjonsjakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 10. januar 2010 #1171 Del Skrevet 10. januar 2010 Så flott mage du har fått! :rødme: Må innrømme at jeg stusset litt over at dere skal pusse opp barnerommet allerede, men så tenkte jeg meg litt om. Det er jo bare tre måneder igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1172 Del Skrevet 10. januar 2010 Du må legge ut bilder av hvordan det blir Nå er jeg på inspirasjonsjakt Will do Jeg surfer rundt på alle spennende nettsider om dagen på inspirasjonsjakt jeg Så flott mage du har fått! :rødme: Må innrømme at jeg stusset litt over at dere skal pusse opp barnerommet allerede, men så tenkte jeg meg litt om. Det er jo bare tre måneder igjen! Tusen takk :rødme: Vel nå er den ennå større!! Skal legge inn nytt bilde her jeg, så får dere se bowlingkula mi Ja, tiden går kjempefort, og vi har snaaart det meste på plass. Regner med at det blir tungt på slutten, så det er sikkert greit å ha mest mulig på plass nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. januar 2010 Forfatter #1173 Del Skrevet 10. januar 2010 Magen min idag 27 + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. januar 2010 #1174 Del Skrevet 10. januar 2010 Skikkelig guttemage det der :rødme: Ekte bowlingkule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 11. januar 2010 #1175 Del Skrevet 11. januar 2010 Signerer Dinedama, skikkelig guttemage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 11. januar 2010 #1176 Del Skrevet 11. januar 2010 Lenge siden jeg har vært her inne nå... så da var det på tide å legge igjen et lite spor. Er så koselig å lese her inne, og den fiiine magen da Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2010 #1177 Del Skrevet 11. januar 2010 Flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 #1178 Del Skrevet 11. januar 2010 Oi, det var bolla si det!! Så fiiin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 12. januar 2010 #1179 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg vet ingenting om gutte- og jentemager, men kan jo hvertfall se at det er en kjempefin mage du har! Så koselig å innrede barnerommet da. :rødme: Kan nok være lurt å gjøre det før du blir altfor stor og tung. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. januar 2010 #1180 Del Skrevet 12. januar 2010 Enda et flott mage bilde!!! gleder meg til det kommer noe hos meg og... er jo en liten antydning, men ser mere gladfeit ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå