Devilina Skrevet 22. april 2010 #1361 Del Skrevet 22. april 2010 Oooohhhhh... kollikk gutt... har bestilt ei jente uten dette jeg altså Håper jeg er heldig. Skjønner godt at du er fraværende, er jo mye å henge fingrene i faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. april 2010 #1362 Del Skrevet 23. april 2010 Skjønner godt at du ikke er her så mye, absolutt gyldig grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. april 2010 #1363 Del Skrevet 23. april 2010 Huff, så slitsomt med kolikk da. Skjønner at andre ting enn kg blir prioritert, som f.eks. søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. april 2010 #1364 Del Skrevet 28. april 2010 Gratulerer med dagen!! Din første bursdag som mamma!! Håper du har hatt en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. april 2010 Forfatter #1365 Del Skrevet 29. april 2010 Gratulerer med dagen!! Din første bursdag som mamma!! Håper du har hatt en strålende dag! Tusen takk Ja, tenk første bursdag som mamma, og lillegutt hadde til og med kjøpt bursdagsgave til mammaen sin :rødme: Håndkrem og fotkrem fra l`occitane. herlig!! Av min kjære fikk jeg turjakke fra Stormberg, i nydelig lilla, penger til nye solbriller..jeg har siklet på noen fra Tom Ford. Og nydelig blomsterbukett, også hadde han kjøpt med sushi hjem til middag. Snille mannen min Nå har jeg vært oppe og ammet, og venter på at lillegutt går tilbake til drømmeland. Han er mye bedre i magen etter kiropraktorbehandling Heldigvis!! Nå ligger han i senga si og hikker, og titter på uroen sin.. Skjønne lille prinsen vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. mai 2010 #1366 Del Skrevet 11. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mai 2010 #1367 Del Skrevet 14. mai 2010 Håper du koser deg masse med den nydelige lille gutten din! :rødme: ..og at han slipper å ha så vondt i magen sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. juni 2010 #1368 Del Skrevet 2. juni 2010 Håper alt fortsatt er bra med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. juni 2010 #1369 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvordan er det med liv her? Du har ikke laget en ny bok vel? :klø: Kjempe fine 17 mai bilder av lillegutt på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1370 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei alle sammen Nå stenger jeg denne boka, lillegutt har jo kommet og ny dagbok er åpnet Link i signaturen min. Jeg lover å komme sterkere tilbake her inne nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå