Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oi... Skal si dere har kommet godt i gang med å handle inn til den lille !! Vi har ikke begynt vi :sjenert: Ble vel enige om å vente til etter den ordinære ultralyden ,...så snart !!!

Jeg må gå igjennom de minste klærne som Vesla brukte (av det jeg har tatt vare på i 10 år :fnise: ) Får vaske alt sammen- i tilfelle det blir jente ;) ellers har jeg nok en del likevel som kan brukes- hvis det blir gutt ...

Jeg gleder meg da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi... Skal si dere har kommet godt i gang med å handle inn til den lille !! Vi har ikke begynt vi :sjenert: Ble vel enige om å vente til etter den ordinære ultralyden ,...så snart !!!

Jeg må gå igjennom de minste klærne som Vesla brukte (av det jeg har tatt vare på i 10 år :fnise: ) Får vaske alt sammen- i tilfelle det blir jente ;) ellers har jeg nok en del likevel som kan brukes- hvis det blir gutt ...

Jeg gleder meg da :nigo:

Velkommen i boka mi Sunny :klemmer:

Ja, vi klarte ikke vente vi :) Måtte bare begynne å shoppe litt, fordele utgiftene som det så pent heter :fnise: En annen ting er også at i slekta til kjære så er det flere som har fått barn, og de vil veldig gjerne bli kvitt tingene sine...men vi vil ikke ha de, for det er absolutt ikke noe av det vi har sett på, for å si det mildt.. Så jo mere vi kan si :"ÅÅÅå, men det har vi kjøpt allerede..." Jo bedre er det :fnise:

Vi skulle også egentlig vente til etter ordinær UL :jepp: ..det begynte med en liten body, og så har vi plutselig masse på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei søta :klemmer:

så moro at dere har hentet vogna :hoppe: gleder meg til å se den :jepp:

gleder meg til å se deg også, når skal vi spise lunsj sammen?? :popcorn: lenge siden jeg har sett snuppa mi nå :hug:

ta vare på deg selv vennen :klemmer:

glad i deg søta :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vente heller... :sjenert:

Nei, det nytter bare ikke... også har jeg lest En shopoholiker med Baby nå, mulig jeg ble en smule påvirket :fnise:

Jeg har allerede kjøpt to små bodyer... :sjenert:

Da er du ennå raskere enn meg :pls:

hei søta :klemmer:

så moro at dere har hentet vogna :hoppe: gleder meg til å se den :jepp:

gleder meg til å se deg også, når skal vi spise lunsj sammen?? :popcorn: lenge siden jeg har sett snuppa mi nå :hug:

ta vare på deg selv vennen :klemmer:

glad i deg søta :kline:

Hei hønni:klemmer:

Ja, vi må få til lunsj en dag :jepp: Vet det er litt hektisk nå et par uker, men så roer det seg mer :)

Glad i deg snuppis!!!

:klemmer:

Smart taktikk det der ;)

:fnise: Det synes jeg også!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var jeg på helsestasjonen og fikk svineinfluensavaksine. Og idag har jeg vondt i hodet og armen er slapp... Men men; jeg er iallefall sikret mot svineflu :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: De var på salg! og er helt kjønnsnøytrale med små kaninger og bjørner på :rødme:

Jeg skal å a vaksinen på lørdag :Nikke: Skal ikke bli noe svineri her i gården :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde egentlig ikke tenkt til å ta vaksina jeg, men har begynt å vurdere det :sjenert: vil ikke ha svineri her heller :riste:

legger igjen helt smittefrie :klemmer::hug: til deg vennen, gleder meg til å se deg igjen!! når ting roer seg så syns jeg vi skal spise lunsj :Nikke:

glad i deg søta :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Gratulerer med 17 uker :strix:

Håper alt er bra med både ekornmor og nøtteliten :hjerte: Det er masse masse squirrels her, jeg tenker på deg når jeg ser dem :ler:

Ha en flott helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy day! :strix:

:strix: 17 uker :strix:

Tusen takk snuppene :klemmer:

Gratulerer med 17 uker :strix:

Håper alt er bra med både ekornmor og nøtteliten :hjerte: Det er masse masse squirrels her, jeg tenker på deg når jeg ser dem :ler:

Ha en flott helg! :klem:

Tusen takk Ansjoni :klemmer: og så utrolig koselig at det er masse squirrels i junaiten, og at du tenker på meg da :rødme: :fnise:

Kos deg masse kjære Ansjoni!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni
Tusen takk Ansjoni :klemmer: og så utrolig koselig at det er masse squirrels i junaiten, og at du tenker på meg da :rødme: :fnise:

Kos deg masse kjære Ansjoni!!!!

Det kryr av dem,og de er nesten like søte som deg!! :hoppe: Men jeg tviler litt på om de hadde blitt like glade for litt nærmere kontakt da, for ettersom jeg har skjønt kan de være ganske aggressive - det kan kanskje du også, men jeg har bare sett den snille siden :fnise:

Håper du har det bra!

:klem:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: De var på salg! og er helt kjønnsnøytrale med små kaninger og bjørner på :rødme:

Jeg skal å a vaksinen på lørdag :Nikke: Skal ikke bli noe svineri her i gården :riste:

Skal du ta vaksinen så tidlig i svangerskapet??!! :sjokk: trodde ikke det var helt bra jeg...

Det sies jo at den skal taes etter 1 trimester... men er kanskje litt anderledes med det Dina siden du har diabetes og.... :klø:

Hvordan er det med lilleEkorn mor da? :) tenk... 17 uker... fy som tiden flyr!!! :nigo:

:hug: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar den pga diabetesdritten ja :Nikke:

Men grunnen til at de sier andre og tredje trimester er vist at det er da man kan få størst komplikasjoner hvis man skulle få svineriet. Fostermessig er det like farlig/ufarlig uansett når i svangerskapet man tar den siden de ikke har testet sprøyten på gravide i det hele tatt for at det ikke er lov :Nikke:

Så værre enn det er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...