Gjest Miso Skrevet 21. oktober 2009 #961 Del Skrevet 21. oktober 2009 hei vennen min!! hvordan går det med deg? Håper formen er bra og at halsbrannen stikker sin vei, den er ikke velkommen hit!! Håper du får en fin dag vennen, å så må jeg si grattis med all shoppingen dere fikk gjort, bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så bra alt står bra til her : jepp: Tenk at det er gått 15uker allerede, det er helt sykt så den tiden flyr. til deg også Ananan. Tiden flyr, det skal være sikkert og visst..... 15 uker... :dåne: Nå er det et faktum, tiden går FORT! Håper formen blir bedre og bedre for hver dag! til deg Redbird! Formne begynner å komme seg, litt mindre hosting og litt lettere whiskeystemme her nå Over 15 uker allerede jo Men den halsbrannen kan bare stikke av... Dumme halsbrannen som kommer hver dag nå.... har kjøpt sånne tyggetabletter som gravide kan bruke, så knasker de før jeg skal legge meg, det hjelper heldigvis frem til jeg sovner Har du prøvd å spise mandler? Det hjelper når jeg har halsbrann jeg noterer opp mandler på handlelista mi!! Å drikke melk skal også hjelpe mot halsbrann hmmm, jeg klarer ikke drikke melk uten sjokopulver jeg hei vennen min!! hvordan går det med deg? Håper formen er bra og at halsbrannen stikker sin vei, den er ikke velkommen hit!! Håper du får en fin dag vennen, å så må jeg si grattis med all shoppingen dere fikk gjort, bilder ja Snuppa mi!!!!!! Det går så mye bedre nå!! Formen er bedre for hver dag Heldigvis!! hehe, bilder ja... skal se om jeg finner noen bra linker jeg...et lite øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 #963 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei søte ekornfru!! En fråga: Da du ble gravid, kjente du en del stikkinger nede i magen, la oss si sånn ca da det hadde gått 4 uker? *leter etter sympomer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Vippestolen : http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/product...sitter-Balance/ Denne i brunt og beige Bilstolen: http://www.barnashus.no/nettbutikk/detalje...-izi-sleep.html Denne i sort Barnevogn: http://www.toffeliten.no/index.php?main_pa...4a0c15d137716b2 Endret 21. oktober 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hei søte ekornfru!! En fråga: Da du ble gravid, kjente du en del stikkinger nede i magen, la oss si sånn ca da det hadde gått 4 uker? *leter etter sympomer* Hei søte du Vel, jeg hadde ingen symptomer den måneden jeg ble gravid jeg... men da jeg fant det ut at jeg var gravid i uke 5, så kjente jeg murringer og stikninger/strekninger langt nede i magen. Vet akkurat hvordan det er å være på symptomjakt...og det som ofte er noe dritt er at gravidsymptomer og mensensymptomer er så utrolig like Krysser fingrene for deg snuppa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 21. oktober 2009 #966 Del Skrevet 21. oktober 2009 Vippestolen : http://www.babybjorn.com/en-gb/Eng/product...sitter-Balance/ Denne i brunt og beige Bilstolen: http://www.barnashus.no/nettbutikk/detalje...-izi-sleep.html Denne i sort Barnevogn: http://www.toffeliten.no/index.php?main_pa...4a0c15d137716b2 Så gøy å få handlet litt, kjempefine ting. :rødme: Tenker lille nøtteliten vil kose seg i de. Ser for meg lille søte ligger der og pludrer :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2009 #967 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har også murringer og stikkinger De kom noen dager før IKM allerede hos meg... De sier det er livmoren som strekker seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 #968 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg har også murringer og stikkinger De kom noen dager før IKM allerede hos meg... De sier det er livmoren som strekker seg Interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. oktober 2009 #969 Del Skrevet 21. oktober 2009 det som ofte er noe dritt er at gravidsymptomer og mensensymptomer er så utrolig like Det er jo utrolig teit egentlig (men også litt logisk). Skjønner at det å være prøver kan være en prøvelse til tider. Bra formen din er bedre. Og så fine ting dere har kjøpt til lille Nøtte. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. oktober 2009 #970 Del Skrevet 23. oktober 2009 Så fine ting Ønsker deg en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 24. oktober 2009 Glemte helt å feire 16 uker igår jeg... :rødme: 16 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. oktober 2009 #972 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei søta sniker innom fra sofaen her for å legge igjen en til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2009 #973 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå er det sannelig ikke lenge til tickeren din er halvveis i mål! :rødme: Når er neste gang du får se Nøtteliten? Hvordan går det med luftveisinfeksjonen din forresten, er du god igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #974 Del Skrevet 26. oktober 2009 hei søta sniker innom fra sofaen her for å legge igjen en til deg!! åååå tusen takk snuppa!! sender masse tilbake til deg fra meg, og fra Nøtteliten til tanten sin Nå er det sannelig ikke lenge til tickeren din er halvveis i mål! :rødme: Når er neste gang du får se Nøtteliten? Hvordan går det med luftveisinfeksjonen din forresten, er du god igjen nå? Nei, tenk på det...snart halvveis! Vi skal på ordinær UL 9.11, og da regner ejg med at vi kan få se om det blir rosa eller blått vi skal shoppe fremover Hvis lille nøtteliten vil vise seg frem da Bronkitten har heldigvis gitt seg, nesten iallefall Slitsomt altså!!! Anbefales ikke ........................... For en natt og morgen Har nesten ikke sovet i natt, for det er tydelig at magen har vokst!!!! Nå ser jeg virkelig ut!! Sykt hvor mye som kan skje bare over natta! Men; ingen koselig morgen.... For første gang måtte jeg kaste opp før vi dro på jobb, og formen er ennå ikke bra.. Har fått i meg et par hveteboller... Synes det er dårlig gjort om jeg skal begynne med morgenkvalme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 26. oktober 2009 #975 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det var sent å begynne med kvalme Håper det er bare et engangs tilfelle Så gøy at magen har kommet Det gleder jeg meg til :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #976 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det var sent å begynne med kvalme Håper det er bare et engangs tilfelle Så gøy at magen har kommet Det gleder jeg meg til :rødme: Det synes jeg også, så vi krysser fingrene for at dette ikke blir noe som skjer daglig Formen er heldigvis utrolig mye bedre nå Ja,er koselig med en liten kul på magen :rødme: Tror forresten ejg må kjøpe meg en mammabukse til...lyst på en svart bukse, med smale ben..yndelingsbuksa passer nemlig ikke lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 26. oktober 2009 #977 Del Skrevet 26. oktober 2009 Veldig koselig med mage da!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. oktober 2009 #978 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ååååå... mage! så kos og ikke minst vakkers Håper dere er heldige og se hva slags kjønn mini har ved neste ultralyd Er jo spent på om jeg tippet riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. oktober 2009 #979 Del Skrevet 26. oktober 2009 hei vennen huff, ikke bra at du har blitt kvalm håper ikke det varer, men at det var med denne gangen!! sender deg masse vennen!! er jo koselig med mage, gleder meg til å se den lille kulen å så er jeg super spent på neste UL, hold meg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #980 Del Skrevet 27. oktober 2009 Veldig koselig med mage da!! :rødme: Ja, veldig stas at magenm begynner å vises Og kjære snakket med magen igår :rødme: Ååååå... mage! så kos og ikke minst vakkers Håper dere er heldige og se hva slags kjønn mini har ved neste ultralyd Er jo spent på om jeg tippet riktig :rødme: Ja, jeg håper også at vi får sett hvilket kjønn det er Vil begynne å shoppe rosa eller blått hei vennen huff, ikke bra at du har blitt kvalm håper ikke det varer, men at det var med denne gangen!! sender deg masse vennen!! er jo koselig med mage, gleder meg til å se den lille kulen å så er jeg super spent på neste UL, hold meg oppdatert Hei snuppa! Nei, det var ikke noe særlig å være morgenkvalm...var ikke sånn idag, bare litt uggen, men har fått beholde frokosten i magen heldigvis!! Du skal snart få se kulen vet du :rødme: Og jepp, du får mld rett etter UL, tante må jo få vite om hun skal få en nevø eller niese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå