cypress Skrevet 21. juli 2009 #581 Del Skrevet 21. juli 2009 Håper dere koser dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #582 Del Skrevet 27. juli 2009 Hallooooo alle sammen!!!! Da var hverdagen her igjen.... sukk.. Jobb og stå opp tidlig, blæ!! Så nå sitter jeg på jobb og klarer ikke å komme igang. Tusen takk for KG Så har jeg noe å gjøre på jobb Tusen takk for alle feriehilsener Diddles, Miso, Muffin, Dinedama og Cypress!! Håper dere alle også har hatt eller har en nydelig sommer!! Kreta var helt herlig... Vil tilbake nå!!! Vi hadde kun sol fra skyfri himmel hele uken, ca 45 grader om dagen, rundt 30 om kvelden og ca 28 om natten. 26 grader i havet.. Nydelig!! hadde et par dager med rødt flagg på stranda, og da fikk vi ikke badet, men fant en måte å bli nedkjølt på ved å ta knebøy i vannkanten og bli sprutet ned av bølgene som slo mot land Så sikkert kjempelurt ut!!!! Fikk brukt noen tusen på taxfree`n også Nå skal jeg bare sjekke mailen på jobben, så er jeg tilbake for fullt på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. juli 2009 #583 Del Skrevet 27. juli 2009 Så bra dere hadde en så herlig tur! Merka at det fristet veldig med en ferietur nå. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juli 2009 #584 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei LilleEkorn! Kikker innom etter laaang tid borte fra KG, og ser du har hatt en fantastisk ferie! Det er godt å lese! Kjedelig å være på jobb igjen da, men det må vel overleves det også... Håper du har en fin mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 28. juli 2009 Så bra dere hadde en så herlig tur! Merka at det fristet veldig med en ferietur nå. *drømme* Ja, det var virkelig deilig med ferie..den går bare så altfor fort... Lengter allerede etter ny tur jeg...Må liksom ha noe å se frem til Mulig vi skal ta en spa-helg i nærheten av vår bryllupsdag Hei LilleEkorn! Kikker innom etter laaang tid borte fra KG, og ser du har hatt en fantastisk ferie! Det er godt å lese! Kjedelig å være på jobb igjen da, men det må vel overleves det også... Håper du har en fin mandagskveld! Velkommen tilbake twisted Ja, kjedelig med jobb igjen, men leter aktivt etter ny jobb nå! Er så sykt lei av denne jobben jeg har nå!!! Håper alt står bra til med deg også vennen!!! .................................... Idag sank temperaturene igjen, og jeg har spottet 3 dager, så mensen kommer nok denne gangen også Kan ikke skjønne hvorfor det ikke skal bli vår tur snart... I september har vi prøvd et år... Og igår, hadde vi en kamerat av kjære på besøk, og han fortalte at de skal ha barn i desember. Det hadde klaffet på første forsøk... Grrr, er ikke så lett å virkelig bli glad på deres vegne, men forsøker virkelig. Synes jo det er koselig at de skal ha barn, men klarer allikevel ikke å legge bort tankene på vårt eget slit for å få det til...synes liksom det burde vært ulovlig å få det til på første forsøk. Tåpelig tanke..men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2009 #586 Del Skrevet 28. juli 2009 Skjønner den! Tror jeg hadde følt det vanvittig uretteferdig... Meeeen: Deres tur kommer den også, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. juli 2009 #587 Del Skrevet 28. juli 2009 Skjønner at det føles veldig urettferdig. Helt normalt å føle sånn, hadde jeg gjort også. Håper det klaffer for dere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 29. juli 2009 Skjønner den! Tror jeg hadde følt det vanvittig uretteferdig... Meeeen: Deres tur kommer den også, skal du se! Å gode mazzi Tusen takk for god Det går greit nå, men noen dager blir bare fulle av mørke skyer....blæ.. Skjønner at det føles veldig urettferdig. Helt normalt å føle sånn, hadde jeg gjort også. Håper det klaffer for dere snart Tusen takk snille Ansjoni Dere er så gode å ha!!! Godjentene på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2009 #589 Del Skrevet 29. juli 2009 Håper det klaffer snart! Har du vært hos legen og snakket om det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. juli 2009 #590 Del Skrevet 29. juli 2009 Skjønner godt du får mørke skyer i hverdagen når dere plages Det skal ikke være like greit for alle skjønner jeg.. Men jeg krysser fortsatt alt jeg har for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 29. juli 2009 Håper det klaffer snart! Har du vært hos legen og snakket om det forresten? Jeg har nevnt det hos legen min, og han var veldig forståelsesfull, og sa at etter ett år, så skulle vi sette igang og sjekke ut ting.. Også har jeg vært hos gynekolog, og hun sa ikke noe om at ikke ting så bra ut ned nede, og hun så mange egg som var på vei til å modnes. Har også tatt prøver, og der var det ikke noe galt med hormoene iallfall...kun litt jernmangel, og det blir man jo ikke infertil av. men tror jeg bestiller meg en ny time hos legen jeg, sånn i midten av august, kanskje det er noe fler prøver eller noe jeg kunne tatt? Kjære har ordnet seg henvisning for å få testet svømmerne, så det står på planen å gjøre til uka...tror han gruer seg.. Masse til deg Cypress for omtanken!!! Skjønner godt du får mørke skyer i hverdagen når dere plages Det skal ikke være like greit for alle skjønner jeg.. Men jeg krysser fortsatt alt jeg har for dere Tusen takk Dinedama Kjenner at jeg lett blir deppa om dagen, og det er ikke sånn jeg pleier å være... Godt jeg har dere snuppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juli 2009 #592 Del Skrevet 29. juli 2009 Huff. LilleEkorn, kjedelig å lese at dere sliter sånn med å få det til å klaffe. Ikke vanskelig å forstå at noen dager blir ekstra tunge, håper det plutselig snur!! Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å følge deg når det plutselig er tid for en graviditetsdagbok! Sender deg masse og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. juli 2009 #593 Del Skrevet 30. juli 2009 Innom med noen jeg også. Skjønner godt at det virker urettferdig når det klaffer for andre med en gang. Og at det kommer noen tunge dager siden det tar tid for dere. Men som bryllupsTwisted sier så er det nok plutselig tid for graviditetsdagbok. Sender noen -stråler på en ellers grå dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. juli 2009 #594 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg skjønner veldig godt følelsen av at det på et vis er urettferdig at det skal klaffe fort for noen dersom man sliter selv. Klart men gleder seg på andres vegne, men det må jo stikke litt allikevel. Jeg ville reagert akkurat sånn jeg også. (Men lag for guds skyld ikke en egen tråd om det her på KG. Jeg så en gang en stakkar som gjorde det, hun ble sablet ned så til de grader.. Noen ganger blir jeg helt sjokkert over hva folk får seg til å si til andre når de er anonyme på nett.. Men det er jo en annen sak.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #595 Del Skrevet 30. juli 2009 Huff. LilleEkorn, kjedelig å lese at dere sliter sånn med å få det til å klaffe. Ikke vanskelig å forstå at noen dager blir ekstra tunge, håper det plutselig snur!! Jeg gleder meg ihvertfall veldig til å følge deg når det plutselig er tid for en graviditetsdagbok! Sender deg masse og Ja, noen dager er jo bare verre enn andre... Men; mister jo ikke alt håp, vi SKAL klare det på en eller annen måte. Gleder meg masse til den dagen jeg kan starte en graviditetsdagbok Kan jo begynne å tenke på navn til den allerede Tusen takk for gode Jeg sender deg noen også!!!!! Innom med noen jeg også. Skjønner godt at det virker urettferdig når det klaffer for andre med en gang. Og at det kommer noen tunge dager siden det tar tid for dere. Men som bryllupsTwisted sier så er det nok plutselig tid for graviditetsdagbok. Sender noen -stråler på en ellers grå dag. ÅÅå, masse til deg også Muffin!!! det er bare noen tunge dager innimellom.. Men jeg gleder meg jo over venninners store mager, og gleder meg alltid til å treffe de Det er bare det at et virker sååå håpløst innimellom... Og så er det jo typisk da...hver gang den dumme tanta kommer på besøk til meg; da får jeg beskjed om en ny graviditet hos noen kjente.. Må jo egentlig bare le litt av de sammentreffene Jeg skjønner veldig godt følelsen av at det på et vis er urettferdig at det skal klaffe fort for noen dersom man sliter selv. Klart men gleder seg på andres vegne, men det må jo stikke litt allikevel. Jeg ville reagert akkurat sånn jeg også. (Men lag for guds skyld ikke en egen tråd om det her på KG. Jeg så en gang en stakkar som gjorde det, hun ble sablet ned så til de grader.. Noen ganger blir jeg helt sjokkert over hva folk får seg til å si til andre når de er anonyme på nett.. Men det er jo en annen sak.. ) Ja, jeg gleder meg over de andres graviditeter, og koser meg med å kjøpe masse gaver til de små. Det er bare det lille stikket i hjertet, og klumpen i halsen som kjennes så utrolig godt. En følelse av usikkerhet, "tenk om vi ikke får det til" og samtidlig renner hjertet mitt over av glede for de som venter på sitt mirakel og kjenner på alle symtomer og stråler av morslykke.. jeg vil bare så gjerne føle det sånn snart jeg også. Ja, jeg blir også helt sjokkert over hva folk får seg til å skrive her inne noen ganger! Jeg skriver nesten aldri på vanlige tråder lengre, koser emg heller her inne i dagbøkene sammen med dere snuppene mine. det føles som man har en helt egen vennegjeng her inne, som kjenner meg minst like godt som andre venninner. Utrolig godt å ha slike venner som alle dere er!!!! Sender dere masse gode ....Og bare for å nevne det; enda ei venninne skal ha en liten gutt i desember...er det mulig Og Ja; jeg fikk vite det idag, og jeg fikk mensen idag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. juli 2009 #596 Del Skrevet 30. juli 2009 Jeg skjønner godt at det kan være tungt å svelge når "alle" andre får det til men ikke dere, jeg satser på at det blir deres tur om ikke lenge Høres ut som om dere hadde en fantastisk deilig ferie, kjente reiselysten kom ganske fort selv når jeg leste om turen deres Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. juli 2009 #597 Del Skrevet 31. juli 2009 Hei søtnosen sniker innom med en til deg!! takk for hilsner i boka mi mens jeg har vært borte!!! Huff, liker ikke å lese at du er trist.. vet så godt hvordan det følelsen er!! men vår tur kommer, det vet jeg!! vet at det er vanskelig å holde motet oppe når dagene er ekstra tunge.. bare husk at jeg er her om du trenger meg natt eller dag, uansett når jeg er her!! legger igjen en haug med til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 31. juli 2009 #598 Del Skrevet 31. juli 2009 Innom med en stoooor til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. august 2009 #599 Del Skrevet 2. august 2009 Hei snuppa mi innom med den varm til deg!! herlige du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2009 #600 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg skriver nesten aldri på vanlige tråder lengre, koser emg heller her inne i dagbøkene sammen med dere snuppene mine. Samme her. Og det er som du sier, får jo en egen vennegjeng her inne. Fine kg-jentene. Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå