LilleEkorn Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 1. juli 2009 Tusen takk for alle kjære Dinedama, Ansjoni, Cypress og Miso!! vel, det er jo bare å prøve videre Det gjør jo ikke noe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juli 2009 #542 Del Skrevet 1. juli 2009 Heldigvis er det jo ganske morsomt å prøve seg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2009 #543 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker prøving Eller tørrtrening som det er for vår del enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juli 2009 #544 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg liker prøving Eller tørrtrening som det er for vår del enda Håper ikke det er altfor tørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. juli 2009 #545 Del Skrevet 1. juli 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2009 #546 Del Skrevet 1. juli 2009 Neida god gli må til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #547 Del Skrevet 1. juli 2009 :skratte: Tusen takk for at dere gir meg en god latter!!!! Holder på å dø på jobb av varme, irritasjon og kjedsomhet.... GI MEG EN NY JOBB!!!!!!! forresten....mensen ble borte idag, kom blittelitt igår, og that`s it liksom...temperaturen har gått ned.. Hmmm, kanskje den kommer igjen :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. juli 2009 #548 Del Skrevet 1. juli 2009 Eller så kan vi krysse alt vi har for at det var enfeste-blødning Men for ikke å bli skuffet kan vi la være å tro at det er det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. juli 2009 #549 Del Skrevet 1. juli 2009 hei jenta mi hm..nå syns jeg enten mensen kan komme hos deg og bli ferdig eller, la være å komme så spiren kan feste seg!! på mensen!! legger igjen en god å minner deg på at jeg tenker hardt på deg, hold meg oppdatert på hvordan det går da! til det beste ekornet som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. juli 2009 #550 Del Skrevet 2. juli 2009 til deg kjære Ekorn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. juli 2009 #551 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei jenta mi hvordan går det med deg i varmen!? det er virkelig syden varme her for tiden syns jeg skal jo ikke klage, men det er virkelig vaaaaaaaarmt!!!!! legger igjen en masse til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. juli 2009 #552 Del Skrevet 2. juli 2009 Takk for hilsen i min nystarta og ferske prøvebok. Moro med flere i samme situasjon Håper det klaffer for deg snart og at blødningen kun var en feste-blødning Masse lykke til med både bebis-laging og jobbsøking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2009 #553 Del Skrevet 2. juli 2009 Krysser fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 2. juli 2009 er nok mensen som kommer på besøk igjen!!! Jeg som ville gi henne 9 md ferie.... Dinedama: var nok ikke det gitt..men men, vant til det nå. Sånn er det bare.. Miso: JA! Vi på mensen!!!! Masse til deg også! Gleder meg til i morgen Jeg koser meg i varmen, men ikke på kontoret, OMG der kan man dø av varmen!! Men nå har jeg ferie!!! Twisted: Tusen takk for supergod Godt å vite at jeg har dere!! Imponert over at du finner tid til KG sånn rett før bryllupet, men sånn er det jo når man er så flinke bruder som oss Vi har stålkontroll!! mjau-mjau: Tusen takk for koselig hilsen Vi får følge med på hverandre og krysse fingre og tær for at vi snart får mirakel-spirene våre!! Mazzi Tusen takk! Men du kan få slappe av i fingrene nå...trenger de på nytt om ca en mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. juli 2009 #555 Del Skrevet 2. juli 2009 Beklager, men om ca en måned er jeg opptatt med andre ting.. Håper det klaffer selv uten min fingerkryssing! Ellers lover jeg å være parat igjen om to måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. juli 2009 #556 Del Skrevet 3. juli 2009 Så kjedelig at det var som kom... Da er det bare en ting å gjøre: fyre løs i neste periode Håper du får en fantastisk helg, eller vent; du har ferie du!! Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. juli 2009 #557 Del Skrevet 3. juli 2009 Takk for en super koselig formiddag :klemmer: nydelige go`jenta mi håper vi ses i slutten av juli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Vi er ute på tur Så jeg får ikke vært innom her så mye,men vi har med pc så skal prøve å komme innom innimellom Nå er på i stjørdal, har overnattet på Rica Hell Hotell etter 60 mil i bil... :dåne: Nå går turen videre nordover, skal bare kose oss med hotellfrokost ...psst Miso!!! Det var superkoselig å møtes igjen!!! Og ja; i slutten av juli må vi få til noe Endret 6. juli 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. juli 2009 #559 Del Skrevet 6. juli 2009 Så deilig med ferie! Håper dere koser dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. juli 2009 #560 Del Skrevet 6. juli 2009 Kos dere på tur Skal dere langt nordover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå