Saeria Skrevet 14. november 2008 #81 Skrevet 14. november 2008 Snakker vi at det er litt størrelse på brystvortene(areola)? I såfall, vit at du ikke er alene.
mariab Skrevet 14. november 2008 #82 Skrevet 14. november 2008 70b. de er ikke akkurat i veien, for å si det sånn! men er fornøyd
Gjest NiChia Skrevet 14. november 2008 #83 Skrevet 14. november 2008 Jeg bruker 80B og vennene mine tror jeg tuller når jeg sier det. Jeg får fint plass i en 70D også, sikkert det jeg skulle brukt også, men synes 80B er mye mer behagelig
Gjest Eurodice Skrevet 14. november 2008 #84 Skrevet 14. november 2008 Jeg brukte 80D (største størrelsen på Lindex) før venninna mi tvang meg til en ordentlig undertøysbutikk der jeg fikk vite at jeg var en 65G. Greit nok at "ordentlige" BH'er er dyre, men de er fullstendig verdt det og varer også lengre enn BH'er du får kjøpt i kjedebutikker. Dette synes jeg høres underlig. Jeg tror deg selvfølgelig, men her er det en differanse på 15 cm. Hvordan fikk du til å få en behå med 80 cm omkrets til å sitte når du egentlig er 65?
Gjest kaffedama Skrevet 14. november 2008 #85 Skrevet 14. november 2008 Belladonna m.fl: Når cupen blir større kan man gå ned i omkrets. For hver cup man går opp kan man gå ned 5 cm i omkrets. Jeg har også noen kilo for mye og brukte 95C (umulig å få tak i) til jeg besøkte LaLina, da gikk jeg opp til 80F (95-15 cm, +3 cupstr). Måtte opp i 95 for å få "plass" til puppene i en C-cup, men den cupen lå jo bare utapå puppene, den omsluttet dem ikke ordentlig og holdt dem oppe sånn som F-cupen gjorde (bruker G nå etter en graviditet). Når det er plass til puppene ordentlig "oppi" cupen har det mye å si på omkretsen. 95-omkretsen satt jo ikke stramt rundt ryggen, den sklei opp bak og ned foran, 80-omkretsen er noe helt annet. Og som Storesky sier: Riktig BH gjorde underverker for figuren og selvtilliten og hvordan alle klær sitter på. Hilsen LaLina-stamkunde www.lalina.no Se LaLina-dama på besøk i Frokost-TV på link her: http://www.lalina.no/index.php?p=52-52-42
Saeria Skrevet 14. november 2008 #86 Skrevet 14. november 2008 Hun kan ha en omkrets på ca 70, men BHen skal sitte ordentlig og da går man ofte ned, uten at det blir ubehagelig. Mange begynner også på innerste hakk på BH-festene også. Dessuten er det slik at når man putter 65G som tilsvarer 80DD/E (avhegig av merke), så vil puppene stjele litt av den ekstra omkretsen, slik at 80D tilsynelatende sitter ok. Når man handler i vanlige butikker, har man ikke rare utvalget, og ender opp med det som ser ut til å passe best.
Gjest kaffedama Skrevet 14. november 2008 #87 Skrevet 14. november 2008 Og til puppelikende mann som starta tråden: Sorry at vi spora helt av til å diskutere hvordan man skal finne riktig BH-størrelse.
Gjest kaffedama Skrevet 14. november 2008 #88 Skrevet 14. november 2008 VG-artikkelen fra http://www.lalina.no/index.php?p=52-52-42 forklarer også hvorfor omkretsen går ned når cupstørrelsen går opp.
Gjest Gjest_inka_* Skrevet 14. november 2008 #89 Skrevet 14. november 2008 Man trenger ikke ha noen kilo for mye selv om man har pupper over størrelse B. Ei heller behøver det være en sammenheng mellom litt størrelse på bysten og fasthet. Dessuten er det stor forskjell på en 70C og en 80C. Litt tilfeldig at jeg kommenterer akkurat dette innlegget, men det virker som om de fleste av de med stor cup er slank+ ? Selv begynte jeg med C-cup da jeg var 13, veide 48 kg til jeg var 23, er 172 høy, alltid trent mye, 1-2 t/dag. Blyant-testen avhenger av passform (og jeg strøk som 14-åring)! En 14 åring har virkelig ikke hengepupper, hengepupper får man kanskje i 70-års alderen. Nå er jeg ca 60 kg og meget veltrent, str 34-36-38 i klær, og bruker 65-70E. Og har alltid ønsket meg tilbake til 14-års alderen. Pupper er tungt og smertefullt, jeg må holde dem fast når jeg går, dvs uken før og under mens. Noen menn elsker dem og sier de er de vakreste de noensinne har sett "levende", andre sier de henger for mye..så? Hvorfor er det så viktig hvordan de ser ut?
Saeria Skrevet 14. november 2008 #90 Skrevet 14. november 2008 (endret) Om de fleste med store bryster er slank+, vil ikke jeg tørre å svare. Husk også at i disse kirurgitider, vil selv den slankeste sylfide kunne operere seg opp en størrelse og tre i forhold til hva som ville vært naturlig for hennes kropp. Noen har også sterke gener i familien som gjør dem ordentlig barmfagre til tross for en ellers vever kropp. Mine 70DD/E står heller ikke på blyanttesten, men de er ikke vonde eller tunge. Jeg har godt undertøy som støtter brystene mine, så for meg er de bare der. De sjenerer meg ikke. Hvorfor vi er så opptatt av bryster? Min tanke er at det er det første ytre tegnet som skiller kvinnen fra mannen. Det har en biologisk hensikt mtp. å gi fremtidig avkom mat, samtidig er de mottakelige for stimuli og blir derfor også gjenstand for sensualitet og erotikk. Menn har de ikke selv og lar seg gjerne fascinere veldig lett av de. Bryster, små eller store, er kvinnelig. Hvorfor er utseende så viktig? Det tror jeg også har mye med dagens kroppslige ideal å gjøre. Hengepupp er ikke så kult i den vestlige verden. Her skal de helst være formfulle og faste. Nå har det begynt å gå mot en naturlig trend, hvor det er langt større rom for små, snertne bryster, enn hva det f.eks. var på slutten av 90-tallet. Vi påvirkes, enten vi vil eller ei, av det vi ser i media, det vi hører og hva nettverket rundt oss mener. Selv synes jeg små bryster kan være like vakkert som større. Endret 14. november 2008 av Saeria
wave Skrevet 14. november 2008 #91 Skrevet 14. november 2008 Jeg så Lene Alexandra hadde tatt ut sine silikoninnlegg. Det var et friskt bidrag til det litt hysteriske jaget etter det perfekte ytre...
Gjest LanaLane Skrevet 14. november 2008 #92 Skrevet 14. november 2008 Takk til dere som svarte for meg:) vil bare legge til at den D-cupen jeg brukte skjulte ingenting. hadde dobbel, eller kanskje til og med kvadruppelpupper, men jeg måtte jo bruke et eller annet Når man er 16 har man ikke lyst til å skille seg ut, så jeg kjøpte Bher på samme steder som venninnene mine. Dumme meg kjenner flere som har større pupper enn meg men som fremdeles pakker dem inni en C-cup og masse singleter utenpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå