Gjest imli Skrevet 26. oktober 2008 #21 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor i all verden finner man slike størrelser da? Synes det er vanskelig nok å finne 75 D...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #22 Skrevet 26. oktober 2008 Hvor får folk disse enorme cupstørrelsene og kjempesmå omkretsene fra? :klø: Jf. 65 GG osv... Ja, det kan du si. De aller fleste med store naturlige pupper er jo feite. Pupper er jo mest fett og melkekjertler da. Mine er små=( 75A, og jeg skulle ønske de var større. Og at om jeg la på meg ett par kilo at de hadde plassert seg på puppene og ikke rundt livet.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #23 Skrevet 26. oktober 2008 85D, runde,faste, naturlige og spretne. Består blyanttesten med glans, og trenger egenlig ikke å bruke bh, men gjør det " for syns skyld ". Elsker puppene mine, de er faktisk supersexy og min mann er fullstendig besatt av dem - kan ikke få nok!!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #24 Skrevet 26. oktober 2008 85D, runde,faste, naturlige og spretne. Består blyanttesten med glans, og trenger egenlig ikke å bruke bh, men gjør det " for syns skyld ". Elsker puppene mine, de er faktisk supersexy og min mann er fullstendig besatt av dem - kan ikke få nok!! Meg igjen: legger også til at jeg slettes ikke er feit: 170 høy og velporposjonerte 65 kg.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #25 Skrevet 26. oktober 2008 80 H. Det er egentlig bare plagsomt, og medfører mye smerter i rygg, nakke, skuldre og hode. Jeg får lett eksem under brystene og kviser og søkk i nakken etter BH-stroppene. Det er svært vanskelig å finne klær som passer - jeg kan ikke bruke kjole eller bluse, da størrelsen rundt brystet er mange nummer større enn resten av kroppen. En periode var jeg svært aktiv med trening, men til tross for 2 BH-er utenpå hverandre, var det helt umulig å jogge. Det ser matroneaktig og lite pent ut, absolutt ikke sexy. Min bryststørrelse er vektuavhengig. Husker at jeg som 12-åring på kanskje 45 kilo hadde de største brystene på skolen - inkludert lærerne!! Blir jeg undervektig, går jeg kanskje ned èn størrelse. Kvinnene i min familie er generelt brystfager, selv om ingen har min dimensjon på brystene sine. Jeg ville mye heller hatt AA enn H!
Gjest LanaLane Skrevet 26. oktober 2008 #26 Skrevet 26. oktober 2008 80 H. . Det er svært vanskelig å finne klær som passer - jeg kan ikke bruke kjole eller bluse, da størrelsen rundt brystet er mange nummer større enn resten av kroppen. En periode var jeg svært aktiv med trening, men til tross for 2 BH-er utenpå hverandre, var det helt umulig å jogge. Det ser matroneaktig og lite pent ut, absolutt ikke sexy. Off topic, beklager:( Har du prøvd www.bravissimo.com? De har helt opp til J-cup:) Hadde samme problemet som deg, men jeg kan seriøst hoppe på trampoline omtrent uten at de rører på seg i det hele tatt. De har også klær for oss med store bryst og små midjer:)
Saeria Skrevet 26. oktober 2008 #27 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har en helt naturlig 70DD. Hvor vi får sånne sære størrelser fra? Vel, de fleste bruker jo for stor omkrets og for liten cup, og kjedebutikker fører bare det som er ansett som "standardstørrelser". Straks en går i en ordentlig undertøysbutikk og får seg målt, får pipa stort sett en annen låt. Jeg trodde i min tid at jeg var en B-cup. Så feil kan man ta.
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2008 #28 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har en helt naturlig 70DD. Hvor vi får sånne sære størrelser fra? Vel, de fleste bruker jo for stor omkrets og for liten cup, og kjedebutikker fører bare det som er ansett som "standardstørrelser". Straks en går i en ordentlig undertøysbutikk og får seg målt, får pipa stort sett en annen låt. Jeg trodde i min tid at jeg var en B-cup. Så feil kan man ta. Ja, har hørt folk som har fått målt seg hos undertøysforretninger har fått helt andre str enn tidligere antatt. Men synes "alle" som gjør dette får størrelser ala 65F. Er det rett og slett et fåtall som faktisk ER A- B- eller C-cup? :klø: Jeg tror jeg bruker 75C, men hva vet jeg
Saeria Skrevet 26. oktober 2008 #29 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror det har mye med hvilken type kropp en har også jeg da. Selv er jeg ikke tynn, men helt ordinær. Allikevel bruker jeg 70 i omkrets. Det skal være litt tight når en skal holde bysten på plass. Det er nemlig ryggen som skal støtte bysten, ikke skuldrene. I tillegg har jeg bredde på brystene mine. De "begynner" godt på siden av brystkassen hos meg, så jeg trenger en større cup for å få alt på plass. Dessuten er det slik at når en går opp i omkrets, så synker cupen på bryster som er av lik størrelse. En 65DD tilsvarer en 70D, som tilsvarer en 75C. Selve puppen er like stor, det er bare omkretsen rundt ryggen som er smalere. I USA er det mye mer vanlig med størrelser fra A-D, men det er fordi deres cupstørrelser er helt annerledes enn vårt europeiske og britiske system. Når nesten 80% av norske kvinner bruker feil størrelse, så sier det litt om hvor lite utvalget i vanlige butikker er. Kvinner kjøper gjerne det de tror passer best, og oftest ender det med at de går med ryggstroppen på full fres mot nakken og/eller med pupper som holder på å rømme fra cupen. Som regel er all vekt av bysten hengende på skuldrene, noe som er lite gunstig for de som er brystfagre.
Gjest Gjest_cass_* Skrevet 26. oktober 2008 #30 Skrevet 26. oktober 2008 Tror jammen jeg skal få målt meg i en undertøysbutikk neste gang jeg skal kjøpe meg ny BH. Vet ikke hvilken str jeg bruker i det hele tatt, har både B-cuper og C-cuper i skapet med flere forskjellige omkretser. Tror den forrige jeg kjøpte var 75C. Er fornøyd med puppene nå, etter å ha vært mindre stolt av dem en stund. Slanket meg tidligere i år, noe som førte til at de ble mindre, slappere og føltes tomme. Nå har jeg gått opp i vekt igjen, samt begynt på p-pillen etter et opphold, noe som medførte en veksteksplosjon på brystpartiet. De ser mye fastere og finere ut nå, så jeg er endelig fornøyd med dem igjen. Aldri mer slanking! Jeg består dessverre ikke den blyanttesten da Forstår ikke hvordan dere med store pupper gjør det, selv venninna mi med spretne silikonpupper får blyanten til å henge fast, null problem.
Hinata Skrevet 26. oktober 2008 #31 Skrevet 26. oktober 2008 Tror jammen jeg skal få målt meg i en undertøysbutikk neste gang jeg skal kjøpe meg ny BH. Vet ikke hvilken str jeg bruker i det hele tatt, har både B-cuper og C-cuper i skapet med flere forskjellige omkretser. Tror den forrige jeg kjøpte var 75C. Er fornøyd med puppene nå, etter å ha vært mindre stolt av dem en stund. Slanket meg tidligere i år, noe som førte til at de ble mindre, slappere og føltes tomme. Nå har jeg gått opp i vekt igjen, samt begynt på p-pillen etter et opphold, noe som medførte en veksteksplosjon på brystpartiet. De ser mye fastere og finere ut nå, så jeg er endelig fornøyd med dem igjen. Aldri mer slanking! Jeg består dessverre ikke den blyanttesten da Forstår ikke hvordan dere med store pupper gjør det, selv venninna mi med spretne silikonpupper får blyanten til å henge fast, null problem. Jeg består nå blyanttesten med glans (75-80 C) Vet ikke hva mitt magiske tips er, men har ingen "strek" under. Ikke veit jeg hvordan jeg har klart det heller. Gått mye opp og ned i vekt, men gravitasjonen glemmer vel ikke meg for resten av livet heller
Gjest Sisu Skrevet 27. oktober 2008 #32 Skrevet 27. oktober 2008 70A. Små altså, men istedenfor å deppe over det slik jeg gjorde før, retter jeg ryggen og strutter det lille jeg kan Og det er ingen som klager heller...
Gjest imli Skrevet 27. oktober 2008 #33 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tror det har mye med hvilken type kropp en har også jeg da. Selv er jeg ikke tynn, men helt ordinær. Allikevel bruker jeg 70 i omkrets. Det skal være litt tight når en skal holde bysten på plass. Det er nemlig ryggen som skal støtte bysten, ikke skuldrene. I tillegg har jeg bredde på brystene mine. De "begynner" godt på siden av brystkassen hos meg, så jeg trenger en større cup for å få alt på plass. Dessuten er det slik at når en går opp i omkrets, så synker cupen på bryster som er av lik størrelse. En 65DD tilsvarer en 70D, som tilsvarer en 75C. Selve puppen er like stor, det er bare omkretsen rundt ryggen som er smalere. I USA er det mye mer vanlig med størrelser fra A-D, men det er fordi deres cupstørrelser er helt annerledes enn vårt europeiske og britiske system. Når nesten 80% av norske kvinner bruker feil størrelse, så sier det litt om hvor lite utvalget i vanlige butikker er. Kvinner kjøper gjerne det de tror passer best, og oftest ender det med at de går med ryggstroppen på full fres mot nakken og/eller med pupper som holder på å rømme fra cupen. Som regel er all vekt av bysten hengende på skuldrene, noe som er lite gunstig for de som er brystfagre. Så jeg kan bruke 65DD jeg da Kanskje jeg skulle fått målt meg, men tror ikke det er noen som gjør sånt her... Bare kjedebutikker...
Gjest78 Skrevet 27. oktober 2008 #34 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Jeg bruker 70B. (Det er selvmålt, men er nok sikker på at det er riktig likevel. Brukte 75A før, det ser mye bedre ut med 70B. Men strammere kan jeg faktisk ikke få den strikken.) Er fornøyd, de er faste, symmetriske og fine. (Og henger overhodet ikke. ) Endret 27. oktober 2008 av Lady Lovelace
Saeria Skrevet 27. oktober 2008 #35 Skrevet 27. oktober 2008 Så jeg kan bruke 65DD jeg da Kanskje jeg skulle fått målt meg, men tror ikke det er noen som gjør sånt her... Bare kjedebutikker... Ja, skålen skulle passe deg helt fint.
Gjest Gjest_Bygdedyret_* Skrevet 27. oktober 2008 #36 Skrevet 27. oktober 2008 Du tenker på hvor lange de er? Nei da, de har ikke blitt så veldig mye lengre enn det de var før men like spretne er de i hvert fall ikke. Jeg kunne tenke meg å ha mindre bryster, de er tunge og jeg vil ha små bryst. Vinner jeg i lotto så...
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #37 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg bruker 70B. (Det er selvmålt, men er nok sikker på at det er riktig likevel. Brukte 75A før, det ser mye bedre ut med 70B. Men strammere kan jeg faktisk ikke få den strikken.) Er fornøyd, de er faste, symmetriske og fine. (Og henger overhodet ikke. ) Er det bare meg, eller er 75A og 75B veldig like størrelsesmessig? Passer begge to jeg. Og jeg synes at 70B blir mindre i cupen enn 75A. Om jeg tar på meg en 70B så får jeg "dobbeltpupp" eller hva jeg skal kalle det, puppen flyter utover bhen, mens en 75A og 75B passer perfekt.
mann23 Skrevet 27. oktober 2008 #38 Skrevet 27. oktober 2008 Logg dere ut, og post bilder som "gjest", så kan vi gi karakterer og slikt. Både gutter og jenter
Saeria Skrevet 27. oktober 2008 #39 Skrevet 27. oktober 2008 Puppen flyter over fordi omkretsen gjør at de presses ut. I tillegg er det gjerne litt avhengig av modellen på BHen også.
covergrl Skrevet 27. oktober 2008 #40 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har 85D og er fornøyd med dem.. de er runde og fine, og henger ikke mye (består blyantesten som de fleste her snakker om).. men jeg misliker at jeg sliter med å finne meg bh, og så misliker jeg at folk kommenterer dem.. senest nå i helgen fikk jeg kommentarer fra en venninne om at jeg må passe på så jeg ikke snubler i kløften min, og at jeg måtte passe på så folk ikke tok feil av kløften min og betalingsterminalen i baren.. men ellers er jeg førnøyd mange som går gjennom mye for å få samme størrelsen.. har en venninne som tok silikon, og hennes mål var å få like store og fine bryster som meg.. til dere som har store brøst, hvor får dere kjøpt bh..? fine, sexy bher.. jeg finner det maks en gang i året, og det er litt for skjeldent..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå