soph Skrevet 13. november 2008 #61 Skrevet 13. november 2008 Jeg har naturlig 75D, og jeg elsker puppene mine. De passer veldig bra til resten av meg, og ser flotte ut i utringningen. Men jeg mistenker at jeg bruker feil bhstørrelse for jeg føler meg sjeldent 100% komfortabel med bh på. Har 3-4 bher jeg sikkert har hatt kjempeflaks med når jeg kjøpte, for de sitter perfekt. Så har jeg en haug som er helt nydelige, men direkte vonde.. Jeg bør gå og måle meg, virkelig.. Ditto!
Devilina Skrevet 13. november 2008 #62 Skrevet 13. november 2008 75F. Skulle gjerne hatt litt mindre, en D hadde vært helt greit. Brystene går opp og ned i størrelse ettersom vekta går opp og ned.. men sånn er det bare. Er 177, så bærer de vel bra i grunn, ser ikke enorme ut. Skulle gjerne hatt de litt fastere, men neon har dårlige muskler og andre ikke.. man får leve med de man har. Min kjære klager jo ikke
Hestehov Skrevet 13. november 2008 #63 Skrevet 13. november 2008 Må virkelig si dere har veldig store pupper alle sammen. Jeg bruker 75 A eller 70 B. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde større, men det kommer vel etterhvert. Har fremdeles et par år igjen å vokse på.
Morea Skrevet 13. november 2008 #64 Skrevet 13. november 2008 75 D. Er 1.75 høy og jeg er egentlig veldig fornøyd, både med form og størrelse. (selv om jeg har komplekser for mye annet) Synes det passer meg bra jeg! Men må le litt når jeg får spørsmål om de er ekte.... for det er de.
Gjest StoreSky Skrevet 13. november 2008 #65 Skrevet 13. november 2008 80F/G. Skulle ønske de var mindre, de er i veien, masse klær som ikke passer. (utringning? nei takk! ser jo aldeles ut som puppe-guri da..) Ser noen reagerer på at endel av liten omkrets og stor cup -er nok rett og slett fordi mange går med alt for stor omkrets! Det skal sitte stramt og IKKE kunne gli opp over ryggen. Jeg er ganske overvektig men har alikevel 80 i omkrets, 75 når jeg er noen få kilo mindre enn nå men fremdeles overvektig.
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2008 #66 Skrevet 13. november 2008 80F/G. Skulle ønske de var mindre, de er i veien, masse klær som ikke passer. (utringning? nei takk! ser jo aldeles ut som puppe-guri da..) Ser noen reagerer på at endel av liten omkrets og stor cup -er nok rett og slett fordi mange går med alt for stor omkrets! Det skal sitte stramt og IKKE kunne gli opp over ryggen. Jeg er ganske overvektig men har alikevel 80 i omkrets, 75 når jeg er noen få kilo mindre enn nå men fremdeles overvektig. Unnskyld at det blir akkurat ditt innlegg jeg siterer, det er bare en tilfeldighet. Jeg er forvirret med hensyn til cupstørrelser. Er E, F, G osv. norske størrelser? Jeg er passe slank og veltrent, bruker som oftest str.40 i klær. Jeg er ca. 87-88 cm i omkrets under brystene (bred over ryggen) og bruker behå størrelse 90 (som oftest) B-C fordi 85 gjerne er ubehagelig stramt.
Saeria Skrevet 13. november 2008 #67 Skrevet 13. november 2008 Jeg ville gått til en ordentlig undertøysforretning, Belladonna. Det kan hende at BHer i 85 har feil passform, selv om du nok ikke bør ha større omkrets enn nettopp 85. Cupstørrelsene E,F, G er i europeiske(norske) størrelser, ja. Majoriteten av norske kvinner bruker for stor omkrets og for liten cup. Selv er jeg en 70DD(noen ganger E), noe som høres utrolig stort ut, men det tilsvarer en 75D, 80C og 85B i selve skålen. Ergo er brystene min like store som brystene til en som bruker 85B, jeg er bare smalere under dem.
Gjest StoreSky Skrevet 13. november 2008 #68 Skrevet 13. november 2008 Presis som Saeria sier! Før jeg dro til en god undertøybutikk trodde jeg at 85/90 D var riktig for meg. Men syntes jo BH'er var riktig så ubehagelig, ikke noen midje. Fikk på meg riktig bh og så slankere ut, passet nye klær og bh'en sitter som et skudd! ps. var etter tips her på KG at jeg våget meg til La Lina på st. haugen i Oslo..
Gjest *Ulla* Skrevet 14. november 2008 #69 Skrevet 14. november 2008 Jeg trodde jeg var en 75d inntil nylig, men så var jeg og fikk målt meg ordentlig her om dagen, og det viser seg at jeg er en 70e! Og den bhen satt jo utrolig mye bedre, så jeg vil virkelig anbefale alle å måle seg i en ordentlig undertøysforretning. Tror det er noe sånt som 70% som bruker feil størrelse, og da er det som regel for stor omkrets og for liten cup.
Gjest LanaLane Skrevet 14. november 2008 #70 Skrevet 14. november 2008 Jeg brukte 80D (største størrelsen på Lindex) før venninna mi tvang meg til en ordentlig undertøysbutikk der jeg fikk vite at jeg var en 65G. Greit nok at "ordentlige" BH'er er dyre, men de er fullstendig verdt det og varer også lengre enn BH'er du får kjøpt i kjedebutikker.
Vera Vinge Skrevet 14. november 2008 #71 Skrevet 14. november 2008 Jeg har verken store eller små, men de passer til kroppen min. Kunne vært morsomt med litt mer gøyale pupper, men syns samtidig det er ok at de ikke tar all oppmerksomhet.
Hinata Skrevet 14. november 2008 #73 Skrevet 14. november 2008 Hva er blyanttesten?? Test for å se om du har hengepupper.. Legger blyanten i folden(dersom man har det) under puppen, og dersom den henger fast uten annen hjelp har man hengepupper
Gjest LanaLane Skrevet 14. november 2008 #74 Skrevet 14. november 2008 Test for å se om du har hengepupper.. Legger blyanten i folden(dersom man har det) under puppen, og dersom den henger fast uten annen hjelp har man hengepupper Tror de færreste med naturlige bryster over C-cup klarer den. Jeg kan sikkert pakke en hel eske med blyanter under mine, uten at jeg vil si de henger.
mari Skrevet 14. november 2008 #75 Skrevet 14. november 2008 etter 2 barn og 30 kg (etter fødsel vekt) så puppene mine ut som to tomme vrengte lommer, så jeg fylte de jeg:) er nå en velidg fornøyd eier av 65F bryst! Er nok den riktigste avgjørelsen jeg bare har gjort for meg!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2008 #76 Skrevet 14. november 2008 Jeg har 75 C/D og er kjempefornøyd med størrelsen:) Men liker ikke brystvortene mine da:P Synes de er alt for store:P Hehehe, men det klassifiserer jeg som et luksusproblem, siden puppene mine ellers er perfekte:) Er ikke mange som kan skryte av det! hehe
Saeria Skrevet 14. november 2008 #77 Skrevet 14. november 2008 Det er nok ikke utenkelig at jeg kommer til å gjøre som deg, mari, dersom jeg kommer til å få barn da. Slit 'an med nye pupper.
Gjest Sandbekken Skrevet 14. november 2008 #78 Skrevet 14. november 2008 AH!! jeg er så misunnelig på alle dere som har så store pupper! Jeg har altid ønsket meg store pupper, men har aldri hatt det mine har aldri hengt, og de består den beryktede testen deres (skjekket nettop) Jeg begynte på p pillen for et års tid siden og gikk fra en 80A til ett eller annet B.. men må bare si det, bh størrelser er så vanskelig å forstå! veninnen min har markant mindre bryst enn meg, men hun bruker større cup enn meg! huff.. blir forvirret jeg
Saeria Skrevet 14. november 2008 #79 Skrevet 14. november 2008 Kanskje hun har mindre omkrets enn deg? Si at hun bruker en 70C. De puppene villet passe i skålen til en 75B eller 80A. BHene ville bare vært for store rundt ryggen hennes.
Gjest kakar Skrevet 14. november 2008 #80 Skrevet 14. november 2008 kommer an på vekta, men som slank har jeg 75 C og som litt tyngre(bmi type 25) så har jeg 80 D. det høres over gjennomsnittlig ut, men de ser ikke sånn ut rett og slett fordi resten av kroppen gjerne følger med på puppevekst/minsking. jeg har mer fett øverst i brystet enn under, så det kan jo hende jeg kunne gått ned en størrelse om de hadde vært litt mer tyngre/måtte løftes. jeg er fornøyd med størrelse, men ikke utseende. det vi si: jeg er heldig med den "geografiske plasseringen", men ikke med selve formen eller størrelsen på brystvortene. men sånn er alle jentene i familien da, så det er tydligvis arvelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå