Gå til innhold

Hvor store/små bryster har du?


Gjest Mannegjest30

Anbefalte innlegg

Gjest Mannegjest30

Hei.

Inspirert av en annen tråd starter jeg dette emnet. Kun fordi jeg er en brystfiksert mann. (liker store, små, spisse, runde, saggete... egentlig alle så lenge de kan kalles bryster:-))

Så...

Hvor store/små bryster har du? Og er du fornøyd med dine?

Mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cybergirl
Hei.

Inspirert av en annen tråd starter jeg dette emnet. Kun fordi jeg er en brystfiksert mann. (liker store, små, spisse, runde, saggete... egentlig alle så lenge de kan kalles bryster:-))

Så...

Hvor store/små bryster har du? Og er du fornøyd med dine?

Mann

Kravstor er du iallefall ikke :) Liker du mine silikonpupper også? Det gjør jeg, ser naturlige og mellomstore ut med nydelig sexy kløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er akkurat passe ;)

Er fornøyd med mine naturlige pupper, og de forandrer seg her og der i forbindelse med vekta mi, men jeg skal ikke klage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store pupper (type DD-E cup). De henger en del, slik store pupper gjerne gjør.

Jeg har ganske små brystvorter. Ikke slike store, rødbrune som kvinner gjerne får når de har fått barn og ammet. Mine er små og rosa og endret seg ikke da jeg fikk barn.

Om jeg er fornøyd? Hehe, det høres ut som sånn markedsundersøkelse. "Er du fornøyd med produktet? Kommer du til å kjøpe det igjen?"

Joda, jeg har ingen grunn til å være misfornøyd. Puppene mine var fine som melkestasjoner, ligger greit på plass i BH-ene mine og mannen min er besatt av dem.

Puppene mine har alltid vært "Lokkematen" for meg når det gjelder menn. Jeg frydet meg alltid over menns reaksjon på dem da jeg var yngre og fortsatt bevegde meg ute blant "ungdommen".

Nå er jeg 30 og har 3 unger så jeg er vel kanskje en "has been". Jeg er i alle fall ikke mye ute lenger.

Men puppene mine har jeg fortsatt og de er absolutt en del av min seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har str 75C og synes de er akkurat passe, hadde de vært større hadde de vært litt i veien. Men nå synes ikke jeg at størrelsen er viktigst men fasongen og utseende på brystvortene. Jeg er litt symetrifiksert og liker at de er nogenlunde symetriske. Ellers må det jo sies at pupper generellt er veldig gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Schvære, 65 G/GG til lille meg, naturlige og er kjempefornøyd. Må bare huske på å trene litt rygg så går det vel bra med meg og:)

Ikke sagger de noe spesielt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 65 GG, det tar på ryggen, og er smålig ødelagt i skuldrene.

Håper de minsker litt når jeg får barn (hvis jeg får det da seff)

Er heldigvis høy da (178) så jeg bærer dem flott =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får folk disse enorme cupstørrelsene og kjempesmå omkretsene fra? :klø: Jf. 65 GG osv...

Det er jo vår tids skjønnhetsidelal det vettu... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så store - de fyller en vanlig B-cup. Men de er faste og fine i fasongen da. Kunne nok ønske meg litt større, men jeg består jo blyanttesten med glans, så klager ikke så veldig høyt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia,bruker 80 E helt greie utseende messig men kunne godt fått de mindre..Hm..har en skade/slitasje i skuldra så ganske tungt.Noen her som har fått redusert de og trygdekontoret har dekka det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest LanaLane
Hvor får folk disse enorme cupstørrelsene og kjempesmå omkretsene fra? :klø: Jf. 65 GG osv...

det lurer jeg også på :fnise: Fatter ikke hvor mine kom fra, ingen andre i familien som har slike proporsjoner. Men jeg skal ikke klage, vet det er mange som kunne ha drept for slike gazookas som jeg har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det lurer jeg også på :fnise: Fatter ikke hvor mine kom fra, ingen andre i familien som har slike proporsjoner. Men jeg skal ikke klage, vet det er mange som kunne ha drept for slike gazookas som jeg har :ler:

For min del ligger det nok i familien...

Min kjære mor var ikke akkurat liten hun heller, men hun har gått ned 2 størrelser etter 2 barn, så jeg håper litt på samme effekten!

Jeg er glad for at jeg er såpass høy, det ser så feilproposjonert ut, og det hadde nok vært verre om jeg var kortere, hehe.

Men det har til gjengjeld gått utrolig utover skuldrene mine... Det har med bruk av feil BH å gjøre.. når jeg gikk ut av ungdomsskolen brukte jeg 2 BHer og 3 sportstopper utenpå hverandre for å klare å bevege meg normalt, trodde jeg var 75 DD, men neeeeeeeeeeeeidah!!! Fant ikke ut min riktige størrelse før jeg var 19, og da var jeg enda større, men har gått ned litt i vekt de senere år.

Men altså, jeg liker dem! De er gode! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75 G (brukte 75 DD før, da det var den største cupen i vanlige butikker. etter et besøk i ordentlig undertøysbutikk endte jeg opp med G)

Puppene mine tar seg veldig godt ut med riktig BH på og jeg liker selv puppene mine - mannen også.

Men om jeg hadde vært singel, så hadde jeg nok vært litt paranoid på at nye menn skulle syntes at de ikke er spretne nok.

Tenker at alle andre har spretne, faste pupper - men det er vel ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...