Gå til innhold

Hvor store/små bryster har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Er det bare meg, eller er 75A og 75B veldig like størrelsesmessig? Passer begge to jeg. Og jeg synes at 70B blir mindre i cupen enn 75A.

Om jeg tar på meg en 70B så får jeg "dobbeltpupp" eller hva jeg skal kalle det, puppen flyter utover bhen, mens en 75A og 75B passer perfekt.

Jeg synes ikke en 75A og en 75B er like i størrelsen nei, en 75B er altfor stor i cupen til meg. ;) (mens begge er for store i omkrets, i hvert fall etter to vask.)

Det høres ut som du ligger midt mellom 75A og 75B. (Evt. kunne du prøve en 70C.)

Endret av Lady Lovelace
Videoannonse
Annonse
Skrevet

75 B og glad e eg for det! Har man store pupper, er de jo ikke fast, og man har nok noen kilo for mye. Man ser automatisk mer slank ut med småe pupper..

Skrevet

Man trenger ikke ha noen kilo for mye selv om man har pupper over størrelse B. Ei heller behøver det være en sammenheng mellom litt størrelse på bysten og fasthet. Dessuten er det stor forskjell på en 70C og en 80C. ;)

Skrevet

Jeg har små pupper (størrelse 70A) men så er jeg tynn også da, 170 -55 kg. Jeg kaller meg ofte "miss boobless", why not joke about it when you aint got it :)

Skrevet
Puppen flyter over fordi omkretsen gjør at de presses ut. ;) I tillegg er det gjerne litt avhengig av modellen på BHen også.

:Nikke:

Jeg synes det er stor forskjell på modeller... Kan ikke kjøpe BH uten å prøve... Og av BH-ene jeg har som passer, er i alt fra 75B til 80D...

For øvrig fornøyd med puppene mine :) Men hvordan de ser ut når jeg er ferdig å amme vet jeg jo ikke ;) Kommer uansett aldri til å operere dem, de er ikke så store at jeg kan få helseplager.

Skrevet

85b og fornøyd med dem antar jeg. Ihvertfall passe store, synes jeg.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

75F-80E (blir det ikke sånn ca?). Største problemet er å finne BHer uten at de koster en formue og ikke ser ut som bestemor sine. Bikinier er umulig. Skulle ønske jeg var en c.

Skrevet

hei..

rett bh er viktig, alt for mange i dette landet går med feil størrelse.. Det morrsome er at folk flest har større cup størrelse en de tror..

Mine varierer i størrelse etter størrelsen på resten av meg.. litt dumt at det er det første stedet eg tar av og siste det kommer på..

Når eg var veldig tynn så de heller litt for stor ut, no passer de kroppen min godt.. balansere ut rompe og hofte ...=)

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Hmmm. Er ganske fornøyd med mine og det er kjæresten også. Bruker egentlig bare 75A og 75B men har ofte fått komplimenter for å ha store pupper eller mye kløft. Litt rart siden størrelsen i BH sier at jeg ikke har så store? At de skal være så fyldige for det? Ingen tror meg når jeg sier jeg bruker 75A ihvertfall!

Gjest missLady
Skrevet

75A og er veldig fornøyd! Akkurat passe til meg ;)

Skrevet

Noen dager er jeg fornøyd, andre dager ikke.

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Mine er 85 B, og tror de henger litt. Men ser ikke sånn ut. Blyanttesten blir av og til bestått, av og til ikke. Bryr meg ikke noe særlig om hvordan puppene mine ser ut, er ganske fornøyd med kroppen min generelt. Puppene mine er sånn passe fine. Spiller ingen rolle hvordan de ser ut uansett, man har jo klær på seg.

Skrevet

BH størrelsen varierer litt for hvor BH'n blir kjøpt. Men kjøper stort sett 70/75 A/B cup. I tenårene var jeg veldig misfornøyd med små pupper. Men i de siste årene har jeg blitt mer og mer fornøyd med puppene mine, både fasong og størrelse. Har sikkert mye med en samboer som er flink til å gi komplimenter og som synes puppene mine er de fineste i verden.

I det siste har jeg begynt å droppe BH en del og det er faktisk utrolig deilig. Og de dagene jeg bruker BH så tar jeg den uansett av i det jeg kommer inn døren hjemme! Freedom for the boobs :)

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Jeg bruker 75 B. Jeg liker puppene mine sånn de er, og ønsker meg faktisk ikke større :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

75 B... Men siden jeg ammer nå så er de større en til vanlig. Jeg liker de best som de var. Jeg har glad for at jeg har småe pupper. Særlig nå når jeg er over 30 og har fått 3 barn. De er like fine som før faktisk, om ikke enda finere.

:gjeiper:

Gjest Gjest_maja_*
Skrevet

Mine er type 70AA.. Vet ikke om det er en størrelse engang, men de er for små til 70A hvertfall..

Bruker 70B eller 75A for at de skal se Litt større ut under klærne.

Er absolutt ikke fornøyd.. har kjempedårlig selvtillit pga de faktisk.. Greier ikke å være sosial engang. Så det sier jo litt.

Når jeg blir 20 om ett og et halvt år, tar jeg silikon til en b-cup, om de ikke har blitt større til da.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan si at mine mål er:

byste = 89

Midje = 61

Hofte = 89

Og bruker 75B, men tror mine bryster er proportionell med kroppen. For meg er det det viktigste:-)

Skrevet

Jeg bruker 75D.

Hmm.. vanskelig å finne klær og BHr. Det er vel det eneste som er kjipt med den størrelsen. Enten så er toppen for stor rundt magen og perfekt rundt puppene, eller for trangt rundt puppene og perfekt rundt magen. Og BHr kan jeg nesten bare kjøpe på Kappahl, nesten ingen andre som har 75D. :(

Skrevet

jeg har 80C eller 80B (80C i de fleste pushups)

Jeg er ganske misfornøyd med mine bryster, men ikke på grunn av størrelse, men på grunn av fasong (de er grusomme!)

Men jeg bryr meg egentlig ikke. Med BH på så ser de kjempeflotte og faste ut :) Går jo aldri ut uten BH, og de jeg har vært til sengs med har aldri vært misfornøyd..

Men jeg har ikke store pupper! De er bare en god håndfull.. Klarer ikke lage særlig kløft med mine bryst :P

Skrevet

Jeg har naturlig 75D, og jeg elsker puppene mine. De passer veldig bra til resten av meg, og ser flotte ut i utringningen. Men jeg mistenker at jeg bruker feil bhstørrelse for jeg føler meg sjeldent 100% komfortabel med bh på. Har 3-4 bher jeg sikkert har hatt kjempeflaks med når jeg kjøpte, for de sitter perfekt. Så har jeg en haug som er helt nydelige, men direkte vonde..

Jeg bør gå og måle meg, virkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...