Gå til innhold

Mens vi venter på vårt lille vidunder


Evelina74

Anbefalte innlegg

I dag er Evelina skikkelig lat..... Har kjempemasse jeg skulle hatt gjordt men det er skikkelig vanskelig å komme i gang. Må nok gi meg selv et spark bak :fnise:

Så nå skal jeg prøve å få gjordt et par av tingene på lista mi, så får jeg ta en tur innom senere :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er Evelina uggen og kvalm.... rare greier det der. Noen dager merker jeg ingenting, mens andre dager er jeg skikkelig uggen som i dag.

Godt at det er søndag med skikkelig ruskevær ute sånn at jeg kan ligge på sofaen med veldig god samvittighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei på dere og takk for hilsener :goodbye:

Beklager at jeg har vært borte så lenge men jeg har vært veldi uggen og uopplagt. Har rett og slett ikke hatt overskudd til mer enn det mest nødvendige.

Men nå har jeg jo bikke uke tolv så jeg regner med at det snart vil endre seg :)

Var på legekontroll på onsdag. Da var alt bare fint både med den lille i magen og meg. Fikk høre hjertelyden og sett litt på utvendig ul. Det var masse lik og aktivitet inni der. Så utrolig fodt både å se og høre :rødme:

Imli: tusen takk for gratulasjoner. Kanskje du snart slår følge med meg da? Hadde vært koselig. Jeg har en gutt på 2 år. Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere og takk for hilsener :goodbye:

Beklager at jeg har vært borte så lenge men jeg har vært veldi uggen og uopplagt. Har rett og slett ikke hatt overskudd til mer enn det mest nødvendige.

Men nå har jeg jo bikke uke tolv så jeg regner med at det snart vil endre seg :)

Var på legekontroll på onsdag. Da var alt bare fint både med den lille i magen og meg. Fikk høre hjertelyden og sett litt på utvendig ul. Det var masse lik og aktivitet inni der. Så utrolig fodt både å se og høre :rødme:

Imli: tusen takk for gratulasjoner. Kanskje du snart slår følge med meg da? Hadde vært koselig. Jeg har en gutt på 2 år. Enn du da?

Gratulerer med vel overstått uke 12!! :) Herlig!! Nå går det nok bare fremover, regner med formen blir bedre etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Skumgummi :)

Det håper jeg også :jepp:

Tror jeg har fått en viss erfaring med hvordan det er å ha sovesyken....

men nå er det leggetid for trette gravide damer :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

14 uker i dag :danser::danser::danser:

Takk for hilsen Evila :klemmer:

Jeg har jo ikke vært her på nesten 2 uker.... Kvalmer har tatt meg fullstendig de siste ukene. Var hos legen i går og han mente at det satt i ryggen og at en kiropraktor var tingen. Så nå skal jeg dit på mandag og håper at han kan gjøre noe for dette er ikke gøy....

I dag skal mannen og jeg ut på en liten handletur, ihvertfall prøve. må jo få i hus disse julegavene :)

Får ta meg en dagbokrunde senere i dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du :)

Hvordan går det med deg? :S Håper kvalmen har gitt seg og at formen blir bedre!! :) Husk at nå har du rett til å være lat og skjemme deg bort. Du må passe på deg selv om den lille <3

:klemmer: til deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei og godt nyttår til alle sammen her inne :goodbye:

Her kommer det en liten tilstandsrapport fra meg. Jeg begynner endelig å komme i bedre form. Både tretthet og kvalme har forlatt meg :jepp:

Skal prøva å bli litt flinkere til å skrive her. Har vært helt elendig.....

Imorgen skal jeg på ul. Blir godt å se det lille nurket igjen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og godt nyttår til alle sammen her inne :goodbye:

Her kommer det en liten tilstandsrapport fra meg. Jeg begynner endelig å komme i bedre form. Både tretthet og kvalme har forlatt meg :jepp:

Skal prøva å bli litt flinkere til å skrive her. Har vært helt elendig.....

Imorgen skal jeg på ul. Blir godt å se det lille nurket igjen :rødme:

Gleder meg til å høre hvordan det går på Ultralyd :) Vil du vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :goodbye:

Da har jeg vært på ul og det var helt famtastisk :rødme:

Du ser jo så godt alt sammen og alt sto bare fint til inni der :hjerter: '

Babyen så sunn og frisk ut og sparka masse. Men vi vet ikke og j\det er en liten gutt eller ei lita jente. Det vil vi vente å se når h*n kommer ut :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :goodbye:

Da har jeg vært på ul og det var helt famtastisk :rødme:

Du ser jo så godt alt sammen og alt sto bare fint til inni der :hjerter: '

Babyen så sunn og frisk ut og sparka masse. Men vi vet ikke og j\det er en liten gutt eller ei lita jente. Det vil vi vente å se når h*n kommer ut :rødme:

Så gøy å høre :D :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei og takk for at dere er innom og hilser på :goodbye:

Er ikke så veldig flink til å skrive her inne. Men formen min er ganske bra. Kan ikke klage. Jeg kan fortsatt gå lange turer uten å kjenne noe i bekken og er mye mer opplagt på kveldstid nå enn før. Eneste er at jeg har våknet de siste nettene og vært veldig uggen og kvalm. noen av dere som har opplevd det?? Trodde egentlig at jeg skulle vært ferdig med de greiene nå :jepp:

I dag skal jeg til tannlegen. Ellers en liten tur å handle inn litt mat. Skal også få kommet meg ut å gå en god tur. Været er jo nydelig men ganske kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur i dag også jeg. Tannlegebesøket gikk veldig bra. Hadde ikke hull eller dvs etter det han kunne se. Hadde ikke røntgen. De pleide ikke d\ta det de første 3 mnd og ikke de 2 siste. Tida i mellom var valgfri, så da tnkte jeg at ingen skade skjedd om jeg ikke tar det hvertfall. Alt for at det lille nurket i magen til mamma skal ha det bra :rødme:

Åssen er det med vekten deres da jenter? Føler at jeg spiser i ett og legger på meg deretter... nærmer meg 6 kg nå... Å magen er kjempestor denne gangen.

Skulle minst tro at det er tvillinger. Men det er det jo ikke.

Lurer virkelig på åssen det skal bli mot slutten :popcorn:

Jaja. den tid den.... glad for at jeg ikke bare trykker i meg på godterier. Er faktisk godt fornøyd med frukt og grønnsaker også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en tur i dag også jeg. Tannlegebesøket gikk veldig bra. Hadde ikke hull eller dvs etter det han kunne se. Hadde ikke røntgen. De pleide ikke d\ta det de første 3 mnd og ikke de 2 siste. Tida i mellom var valgfri, så da tnkte jeg at ingen skade skjedd om jeg ikke tar det hvertfall. Alt for at det lille nurket i magen til mamma skal ha det bra :rødme:

Åssen er det med vekten deres da jenter? Føler at jeg spiser i ett og legger på meg deretter... nærmer meg 6 kg nå... Å magen er kjempestor denne gangen.

Skulle minst tro at det er tvillinger. Men det er det jo ikke.

Lurer virkelig på åssen det skal bli mot slutten :popcorn:

Jaja. den tid den.... glad for at jeg ikke bare trykker i meg på godterier. Er faktisk godt fornøyd med frukt og grønnsaker også :jepp:

Heisann :)

Her er vektoversikt for meg:

04.02.09 (19+4): 64,2 kg

26.01.09 (18+1): 63,2 kg

15.01.09 (16+4): 61,9 kg

09.01.09 (15+5): 61,4 kg

01.01.09 (14+4): 60,1 kg

19.12.08 (12+5) 58,2 kg

Før graviditeten: 64,3

Som du ser har jeg faktisk ikke gått opp noe enda, men jeg gikk VELDIG ned i starten pga oppkast - nå er jeg på vei oppover igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...