Spatula Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #1041 Del Skrevet 16. juni 2009 Endelig! Håper du fortsatt er superfornøyd når du har fått snørehjelp! Kjempefin kjole!! Skal oppdatere dere så fort jeg får snørt den på, men den er virkelig kjempefin Endelig er jeg fornøyd.. kjolen har ikke noe billigpreg eller noen kjip organza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. juni 2009 #1042 Del Skrevet 16. juni 2009 Så bra! Er så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #1043 Del Skrevet 16. juni 2009 Så bra! Er så glad på dine vegne! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #1044 Del Skrevet 17. juni 2009 I dag ringte presten, vi skal ha gjennomgang tirsdagen før vi gifter oss Skal bestille prøvetime neste uke til frisøren... Og i dag ringte mamma som kunne fortelle at vi skulle få en anseelig sum med penger i bryllupsgave, men hun ville ikke si hvor mye, eller av hvem Dette liker vi.. I kveld skal jeg bake kake sjokoladekake, det skal bli godt På mandag får jeg laaangt hår gleder meg som et barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. juni 2009 #1045 Del Skrevet 18. juni 2009 Å, skal du få satt på hår? Vi vil ha før og etter-bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2009 #1046 Del Skrevet 18. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1047 Del Skrevet 18. juni 2009 Å, skal du få satt på hår? Vi vil ha før og etter-bilder!! Ja, har en venninne som er frisør så hun fikser dette på mandag, skal bli herlig Før og etter-bilder kommer på mandag Legger de ut på FB så dere får se før og etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1048 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er til vanlig ikke overtroisk av meg... Men nå begynner jeg faktisk å lure på hva som skjer.. det tok meg fem brudekjoler for å finne den jeg faktisk skal gifte meg i, mye trøbbel underveis i planleggingen, samt en konstant frykt for å bli forlatt ved alteret.. Helt til i går.. Da jeg fant noe om numerologi på nettavisen, og tenkte jaja jeg kan jo prøve.. som sagt så gjort, skrev inn bryllupsdatoen for å se hvilket bryllupstall vi fikk.. vi fikk 7. å les bare her: Bryllupsdato 7 kan føre til at uventede ting vil skje både på bryllupsdagen og i forholdet generelt. Planer man har går ikke alltid slik man tror, eller en kritisk situasjon ordner seg i kommer i siste øyeblikk. Man kan bli forlatt ved alteret, våkne opp om morgenen og finne ut at man har giftet seg med en person man egentlig ikke kjenner, man har foreldre som ikke liker ens partner, man har forskjellig etnisk bakgrunn eller forskjellig religion eller er av samme kjønn. Alt er mulig, da overraskelsesmomentet ligger i tallet 7. Selvfølgelig kan dette slå positivt ut også. Båndet mellom partene er på et mer psykisk nivå. Hver av partene trenger tid for seg selv, og man kommuniserer eller deler ikke nødvendigvis alle tanker. Det er derfor en fare for at følelsesmessige ting blir for mye begravd, da partene ikke liker å snakke for mye om følelser. Forholdet bærer preg av å være spirituelt/religiøst, og begge parter trenger tid til å utforske og utvikle seg på sin egen måte. Dette liker jeg ikke.. Og prøver å overbevise meg selv at dette bare er tull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2009 #1049 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1050 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er bare tull Litt mer betryggende når det er fler som sier dette Regner med at det bare er litt nerver som har kommet snikende Til helgen kommer det 30 liter med vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. juni 2009 #1051 Del Skrevet 18. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. juni 2009 #1052 Del Skrevet 18. juni 2009 Bare tull og tøys! Når bryllupsdagen kommer går nok alt som smurt, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 18. juni 2009 #1053 Del Skrevet 18. juni 2009 Bare tull. Dere er glade i hverandre og har lyst til å satse på forholdet. Det er det som betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #1054 Del Skrevet 18. juni 2009 I tillegg til de 30 literne med vin har vi 20 liter med somersby cider, rusbrus, øl og sprot :dåne: gjestene skal ikke tørste med det første.. Bare tull og tøys! Når bryllupsdagen kommer går nok alt som smurt, skal du se! Bare tull. Dere er glade i hverandre og har lyst til å satse på forholdet. Det er det som betyr noe. Ja, det er det som betyr noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. juni 2009 #1055 Del Skrevet 19. juni 2009 for masse drikkevarer Det er bare tull og tøys det der test greiene, det kommer til å gå så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #1056 Del Skrevet 21. juni 2009 for masse drikkevarer Det er bare tull og tøys det der test greiene, det kommer til å gå så fint så Ja, min kjære har drevet og overbevist meg hele helgen at han kommer ikke til å forlate meg ved alteret og godt er nå det Til uken skal vi på polet å sjekke ut dessertvin, og vin til forrett, det er det eneste vi mangler, bortsett fra øl og brus og likør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1057 Del Skrevet 22. juni 2009 Da har jeg langt hår Legger ut bilder på min FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1058 Del Skrevet 23. juni 2009 Nå ligger det bilder i FB-gruppa.. av kjolen med meg inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. juni 2009 #1059 Del Skrevet 23. juni 2009 Det blir så fint Hvordan skal du ha håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1060 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg tenker at jeg vil ha håret slik Noe stramt oppsett er ikke meg, samt at jeg vil få frem det lange håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg