Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. januar 2009 #141 Del Skrevet 11. januar 2009 De gutta, de gutta Sambo synes ikke jeg skal ha noe særlig kortere enn jeg har nå (rett over skuldrene), og flaks for han så er jeg for pysete til å klippe det kortere Lykke til hos frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #142 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det er vel en guttegreie, langt hår er mest feminint eller noe i den duren Men, jeg hadde ganske langt hår da vi møttes (og ble forelsket), så kanskje det er noe der Kan strekke meg til omtrent like over puppene på lengde, men det får holde, ellers blir det så uhåndterlig. Endret 11. januar 2009 av Kihn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. januar 2009 #143 Del Skrevet 12. januar 2009 nå har jeg lest hele boken din! fant ut det var på tide jeg stakk innom, har jo sett deg hos både itla og mischa.. ble du fornøyd med håret ditt? jeg har også gått med veldige tanker om klipping i det siste.. har egentlig lugg, men syns ikke det funker helt.. har hatt sideskill hele livet, så luggen er liksom tynnere på ene siden enn andre.. og så syns jeg liksom bare luggen er kul når jeg sminker og stæsjer meg skikkelig, og det gjør jeg ikke hver dag. så jeg havner nok tilbake i sideskillen min og hår ned til puppene, som før men men.. why change a winning team! nå har jeg deg på mine innlegg, så stikker nok innom rett som det er skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Klippen ble ålreit, men jeg tror jeg havnet hos den samme dama som sist, og da måtte jeg tilbake dagen etter for å fikse opp når jeg så hvordan det egentlig så ut hjemme i speilet Det ser ok ut nå, måtte jo dusje og vaske det igjen og style selv når jeg kom hjem for å sjekke at alt var greit. Det er kanskje litt mer 'shaggy' enn jeg hadde håpet, men tror det er fordi jeg selv glemmer at jeg egentlig har ganske mye fall i håret Det blir nok bedre når luggen har vokst ut litt. Sambo var selvsagt ikke fornøyd Men, ny frisyre = unnskyldning for å kjøpe nye stylingprodukter Endret 12. januar 2009 av Kihn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. januar 2009 #145 Del Skrevet 12. januar 2009 Men, ny frisyre = unnskyldning for å kjøpe nye stylingprodukter Det er riktig innstilling! Du blir sikkert vant med frisyren om en dag eller to, det tar litt tid å vende seg til denslags... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #146 Del Skrevet 12. januar 2009 Aaau, brannsår i panna etter å ha prøvd å rette ut luggen litt Nå er det bra den er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 13. januar 2009 Usj, å stå opp ti på syv idag for å dra til tannlegen var veeeldig tungt Har egentlig fortsatt ferie, det ene emnet mitt begynner i morgen men resten begynner ikke før neste uke. Hos tannlegen gikk det veldig fint, noen begynnende hull (men de har vært der siden april, så at de ikke har blitt verre er bra!), så ingenting å bekymre seg for før om et års tid igjen. Blir mer ivrig på å ta master bare ved tanken på at jeg kan fortsette å gå til SiO sin tannlege, det er billig i forhold til andre tannleger samt at hun jeg pleier å gå til er superhyggelig Syns det er viktig at sånne mennesker er imøtekommende og greie å snakke med. Håret oppfører seg rart idag, det var fint imorges, men utover dagen krøller luggen seg litt, sååå irriterende Må nok kjøpe meg noe straightening-greier bare for den. Nå skal jeg ta på meg pysjen, lage frokost og se 'Hairspray' for ørtende gang; liker den så godt, også har vi tatt den opp på Canal Digital-boksen vår, så kan se den så mye jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. januar 2009 #148 Del Skrevet 13. januar 2009 Grattis med null hull og ny sveis! Det tar ofte litt tid å vende seg til ny sveis og få dreisen på styling etc.. Går seg nok til! Er Hairspray bra? Eller regner med du syns det ettersom du har sett den x antall ganger Jeg har nemlig ikke sett den enda! Må prøve å få med meg den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, den er veldig veldig bra! Jeg liker den mest pga musikken, men storyen er veldig bra, ganske søt men ikke klissete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. januar 2009 #150 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg så deler av "Hairspray" på søndag. Jeg er så opptatt av kjolene jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. januar 2009 #151 Del Skrevet 13. januar 2009 gratulerer med ny sveis, og håper du finner ut av det! jeg har også lyst å se hairspray, en film helt for meg tenker jeg... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. januar 2009 #152 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 13. januar 2009 Stjeler en summary fra IMDB: Tracy Turnblad, an overweight teenager with all the right moves, is obsessed with the Corny Collins Show. Every day after school, she and her best friend Penny run home to watch the show and drool over the hot Link Larkin, much to Tracy's mother Edna's dismay. After one of the stars of the show leaves, Corny Collins holds auditions to see who will be the next person on the Corny Collins show. With all of the help of her friend Seaweed, Tracy makes it on the show, angering the evil dance queen Amber Von Tussle and her mother Velma. Tracy then decides that it's not fair that the black kids can only dance on the Corny Collins Show once a month, and with the help of Seaweed, Link, Penny, Motormouth Maybelle, her father and Edna, she's going to integrate the show.....without denting her 'do! Kanskje ikke helt utfyllende, men hovedplot'et er der; dette foregår i begynnelsen av 60-tallet. Jeg syns den er veldig underholdende, veldig mye bra sang (bl.a. John Travolta og Christopher Walken i duett ). Verdt å se! Da har jeg kjøpt Tigi Small Talk på Strawberrynet og L'oreal Professionel Techni Art Play Ball Wax Smoothie Spray på lookfantastic Lurer på hvor lang tid sprayen tar, ettersom de opplyser om at aerosol-sprayer må sendes utenom flypost... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #154 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Jeg har ikke vært flink til å trene i det hele tatt siden nyttår, men neste uke begynner skolen igjen, og da har jeg en fast timeplan når det gjelder både den og jobben = enklere å planlegge trening. Så, jeg følte behovet for en ny treningsbh (ettersom de jeg bruker nå må jeg ha vanlig bh under for at det skal føles trygt nok ), så etter laaang leting ble det denne fra Casall, samt matchende vannflaske fra Röhnisch Nå skal det svettes på mandag den dag! Endret 17. januar 2009 av Kihn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. januar 2009 #155 Del Skrevet 17. januar 2009 hehehe.. jo for det ER viktig at bhen matcher vannflaska hehe.. hater å gå i treningsbh selv, jeg.. mest fordi jeg får så små, sammenklemte pupper. ser jo ut som en gutt jo. og så er de stramme og litt ekle. fine og rosa ting vært og trent idag, jeg.. prøver desperat og ta meg litt sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 17. januar 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 17. januar 2009 Haha, ja, matche må det Neida, men det er fint med litt freshe farger syns jeg Du er flink som trener! Det er JEG som må ta meg sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 17. januar 2009 #157 Del Skrevet 17. januar 2009 Så fresht med rosa trenings-BH! Kanskje det er det som skal til for at jeg skal bruke det Har en hvit fra Swegmark i skapet, men som Aurelia så synes jeg at jeg blir litt vel flatbrystet når jeg bruker det Men jeg skjønner jo nytten av det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 18. januar 2009 Forfatter #158 Del Skrevet 18. januar 2009 Jepp, heller flatbrystet et par timer i uka enn "hengebrystet" i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #159 Del Skrevet 21. januar 2009 Skulle egentlig trene idag (var der på mandag!), men er helt ødelagt i ryggen, både pga. treningen på mandag og at de to siste dagene er blitt tilbrakt i en grusom forelesningssal som ikke er ergonomisk riktig overhodet! Så da ble det litt nettshopping istedet! Har fått dilla på Trinny & Susannah, tar det opp på boksen omtrent hver dag Bestilte derfor noe bøker fra Amazon; What Your Wear Can Change Your Life, og The Body Shape Bible: Forget Your Size, Discover Your Shape, Transform Yourself. Kjekt å ha noe annet å lese enn bare pensumlitteratur! Regner med at det blir en shoppingrunde etter å ha pløyd gjennom disse to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. januar 2009 #160 Del Skrevet 21. januar 2009 ^ Jeg har også dilla! Ser på både på BBC Lifestyle og Fem/Tv Norge.. Vil også ha bøkene, har den første boken - pappa kjøpte den til meg da den kom ut.. Burde jeg tatt et hint? Men det er jo kommet så mange bøker siden. Har bare litt dårlige erfaringer med amazon.co.uk - er redd pakken min skal bli borte igjen - var så mye tull sist! Men vil ha vil ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå