Mischa Skrevet 3. november 2008 #61 Del Skrevet 3. november 2008 Vant (uventet) et Urban Decay-sett på Ebay nå Blir perfekt til julebordene jeg skal på :happy: Urban Decay er mitt favorittmerke Har den gullfargede glittereyelineren, øyenskyggen og primer potion! Jeg elsker glittereyelinerne til UD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 3. november 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 3. november 2008 Vet du om det funker å bruke den litt under øyet, Mischa? Tenker kanskje at glitteret vil irritere, tenker ikke på våtlinjen altså, men Idag kom Everyday Minerals-samples'ene Den ene foundationen var for gul og mørk, den andre litt for grå, men den tredje så ut til å passe perfekt (i lyset på badet, hvertfall) Den som passet i fargen var Matte-formulaen, og den gjorde meg helt airbrushed Kjempebra resultat! Er vant til at mineralfoundation gjør porene mine enorme, men denne dekket heller litt over dem. Jeg ble nesten målløs, jeg Skal bestille en sample-runde til, får prøve å finne en farge som er litt lysere, tror kanskje den som passet best nå blir en smule for mørk i dagslys imorgen. Blushen jeg valgte var IKKE bra (tror det var Text Message), skikkelig mørk Dynasty-rouge. Concealeren var også ganske fin, har ikke prøvd den veldig mye ennå. Men dette var virkelig å anbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. november 2008 #63 Del Skrevet 3. november 2008 Interessant å høyre om Everydayminerals-sminken din! Kom ikkje det ganske fort?? Bestilte du ikkje nettopp?? Eg må nesten inn der no og få ordna litt post til moi Får sjå om eg greier å verte klok på det der systemet der... Er det mange å velge i? Eg må ha ein som er lyyyys, men er det ulike variantar også? Ser du nemner Matte-formulaen... Eg vil helst ikkje at porene vert meir synlege. Er det berre ein av concealerane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 3. november 2008 Forfatter #64 Del Skrevet 3. november 2008 Nja, bestilte for ca. to uker siden, så har gått og ventet en stund :gjeiper: Det er flere farger på concealerene, bl.a. grønn og rosa og hele sulamitten, så bare å velge i vei Det er mange farger å velge i blant foundationene, men om du er rosatonet, slik som meg, ville jeg prøvd Cool-fargene; jeg prøvde jo Cool-Medium, men tror den er litt for mørk. Hadde en sample på en som var Neutral også, men den ble for brun-grå for meg. Om du vil dekke skikkelig kan du prøve en som er Intensive-formula også, den skal visst dekke aller best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 5. november 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 5. november 2008 Hurra for Obama! Den beste vant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. november 2008 #66 Del Skrevet 5. november 2008 Vet du om det funker å bruke den litt under øyet, Mischa? Tenker kanskje at glitteret vil irritere, tenker ikke på våtlinjen altså, men Ja jeg bruker den under øyet Blir veldig fint! *glitre glitre* Heiet også på Obama Kjempeglad for at han ble president!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 5. november 2008 #67 Del Skrevet 5. november 2008 Jaaa! Hurra for Obama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 5. november 2008 Forfatter #68 Del Skrevet 5. november 2008 Idag møtte jeg den søte jenta som ville kjøpe vesken min, heldigvis var hun veldig begeistret for den Så var den saken ute av verden! Stakk en rask tur innom Voice of Europe for å prøve en svart silkekjole jeg har sett litt på, og jammen satt den ikke kjempepent! Så den måtte jeg ha, jeg trengte faktisk en LBD Bilder av den og . Mye finere i virkelighet syns jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 5. november 2008 #69 Del Skrevet 5. november 2008 for Obama jeg også! Lekker LBD! Det må enhver jente ha i klesskapet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 5. november 2008 Forfatter #70 Del Skrevet 5. november 2008 Må slutte å surfe på eBay, må slutte å surfe på eBay, må slutte å surfe på eBay... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 11. november 2008 #71 Del Skrevet 11. november 2008 Hva fant du på Ebay, Kihn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 11. november 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 11. november 2008 Ikkeno, vel Nå har jeg faktisk ingenting jeg 'watch'er, og leter ikke etter noe heller, så nå går det bra. Dessuten har jeg ikke ei krone før neste uke MEN, idag kom 2. runden med Everyday Minerals-samples Tror de fargene jeg har fått nå virker bedre, men må vente til jeg skal sminke meg i dagslys imorgen. Satser på å få bestilt en stor størrelse neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 12. november 2008 Forfatter #73 Del Skrevet 12. november 2008 Idag har jeg fått depot'et UD-skyggen samt tre Smahbox-skygger slik at de passer i MAC-paletten min, herregud for noe søl Er forresten veldig fornøyd med UD-settet, gleder meg til å kunne bruke eyelineren :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 13. november 2008 Forfatter #74 Del Skrevet 13. november 2008 Litt handling på jobben idag; Isadora Diamond Glow highlighter (kjempefin!), sort tynn hårbøyle i 'skinn', rød skimrende hårbøyle, Dove Silk Glow bodylotion og ny hårbørste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 14. november 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 14. november 2008 Når jeg blir ordentlig voksen og får meg en 8-15-jobb skal jeg kjøpe meg en Mulberry Mabel Så tøff men likevel klassisk :rødme: Hmm, på tide å legge seg nå, kanskje? :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 14. november 2008 Forfatter #76 Del Skrevet 14. november 2008 Idag prøvde jeg den EM-samples'en som jeg først trodde ville bli altfor lys; det viste seg at det var perfekt match Så nå tror jeg at jeg er sikker. Skal bestille stor str. av Matte Cool-Fair-foundation, Long Handled Kabuki og kanskje en liten str. med Intensive-foundation eller Puff Jars Så gøy å finne noe som passer perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #77 Del Skrevet 17. november 2008 Idag har jeg handlet litt igjen (vært stille fra min front i det siste ): *EM-foundation; en stor str. og en liten i Intensive-formulaen, samt en Long Handled Kabuki *Sort v-utringet chiffon-bluse fra H&M, øredobber med strass og glassperler, hårbøyle i 'skinn' (den forrige knakk) og en Hello Kitty-lipgloss *Casting Creme Gloss toning i 724 Nougatine (Kobberblond) til å friske opp min naturlige farge :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 17. november 2008 #78 Del Skrevet 17. november 2008 Idag har jeg handlet litt igjen (vært stille fra min front i det siste ): *EM-foundation; en stor str. og en liten i Intensive-formulaen, samt en Long Handled Kabuki Kvar kjøpte du dette? Kva farge vart det på foundationen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 17. november 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 17. november 2008 www.everydayminerals.com Valgte fargen Cool-Fair. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 18. november 2008 Forfatter #80 Del Skrevet 18. november 2008 Idag dristet jeg meg til å kjøpe en Ben & Jerry's Phish Food. Å herreminhatt så god! Heldigvis ble jeg fort mett, så den lille boksen varer nok leeenge Eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå