Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. februar 2009 #181 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Åh, du må ikke si sånn LekeHusmor! Jeg skal ta meg en titt på nettsiden ihvertfall, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde igjen Edit: Må man velge 3 foundations eller kan man ta f.eks. 2 concealere og 1 blusher istedenfor? Endret 3. februar 2009 av Frk. Grønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. februar 2009 #182 Del Skrevet 3. februar 2009 du må ha tre foundations.. de andre får du bare lov å ta en av. dustete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 3. februar 2009 ^ Det syns jeg også, kunne godt tenke meg å prøve fem blushere, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor lenge har du brukt EM? Veldig godt å høre at du er så fornøyd med det! Den trenchen har jeg også, den er fin! Moro med tre rabattkoder samtidig... Måtte annullere bestillingen, for jeg bommet på str. på trenchen, måtte ut i gangen for å dobbelsjekke, og den stemte jo ikke Så jeg får holde utkikk etter den, det hender jo at de dukker opp igjen dagen etter. Har brukt EM siden oktober eller november, så jeg har ikke brukt det sååå lenge, men jeg har hatt utrolig mye problemer med kviser pga. nytt merke p-piller siden september, så EM har vært til stor hjelp med å dekke over dette uten å gi meg flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. februar 2009 #185 Del Skrevet 3. februar 2009 du må ha tre foundations.. de andre får du bare lov å ta en av. dustete Teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 4. februar 2009 #186 Del Skrevet 4. februar 2009 Måtte annullere bestillingen, for jeg bommet på str. på trenchen, måtte ut i gangen for å dobbelsjekke, og den stemte jo ikke Så jeg får holde utkikk etter den, det hender jo at de dukker opp igjen dagen etter. Har brukt EM siden oktober eller november, så jeg har ikke brukt det sååå lenge, men jeg har hatt utrolig mye problemer med kviser pga. nytt merke p-piller siden september, så EM har vært til stor hjelp med å dekke over dette uten å gi meg flere Du er sikker på at det ikke er foundationen som gir deg kvisene? Jeg har prøvd EM i to omganger, begge gangene fikke jeg kviser, selv om huden min reagerer på svært lite annet. Det er kjempedumt, for jeg likte virkelig produktet, men når jeg i utgangspunktet hadde veldig fin hud og fikk kviser når jeg brukte det, var jeg ikke i tvil om hva som var synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #187 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg trodde også det i begynnelsen, men jeg har hatt perioder med pauser fra sminken, og det har ingenting å si om jeg bruker den eller ikke. Dog er ikke Intensive-formulaen like "mild", den merker jeg at jeg kan få litt nupper av. Vet ganske sikkert at det skyldes p-pillene, har vært hos både vanlig lege og hudlege med dette, men de mente at det ville gå over etterhvert, så har blitt bedt om å bruke de i ca. to måneder til for å se. Kjipe greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 12. februar 2009 Long time no see, ser jeg Nå har jeg for en gang skyld blitt syk, og jeg som skrøt sånn av at jeg ikke var syk når alle andre var det for en kort stund tilbake Så idag tar jeg meg jobbfri, har allerede skolefri, og planlegger å se på opptak av Trinny & Susannah og SATC heeele dagen, hvertfall til sambo kommer hjem Har også lyst til å bake noe trøstemat, men vet ikke hva det skulle blitt. Kanskje jeg tilogmed lakker neglene, det er veldig lenge siden sist, for jeg får liksom aldri tid og ro til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. februar 2009 #189 Del Skrevet 12. februar 2009 Usj, kjedelig å være syk... God bedring! Slapp av i sofakroken med noe varmt å drikke og masse tv, det er den beste medisin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 12. februar 2009 #190 Del Skrevet 12. februar 2009 God bedring Du må pakke deg inn i pledd, legge deg på sofaen, drikke masse te, spise litt sjokolade e.l. og se på tv med god samvittighet. Sånn sett er det litt greit å være syk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 12. februar 2009 #191 Del Skrevet 12. februar 2009 Falt innom og sier hei! Kjempegøy å se at du liker EM, er helt frelst selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 12. februar 2009 #192 Del Skrevet 12. februar 2009 God bedring, Kihn! Håper det går fort over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #193 Del Skrevet 12. februar 2009 Takk, alle sammen! Tenkte at det var like greit å ta en sick-day idag, for imorgen MÅ jeg på praksisskolen min på besøk, og MÅ på jobb for sjefen skal reise bort, men det går nok fint. Er bare utrolig 'dedd i desa' Idag kom det pakker til meg! EM-pakken: Puff Jars'ene var råsøte! Gleder meg til å fylle dem nå hvert øyeblikk og prøve dem ut imorgen. Skal også bli spennende å prøve Waffle Cone-blushen og Mint-concealeren også. Det kommer updates imorgen! Den andre pakken var et nyyydelig sjøgrønt skjerf jeg impulskjøpte på ebay. Overraskende bra kvalitet og fantastisk farge :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. februar 2009 #194 Del Skrevet 13. februar 2009 Håper formen er bedre i dag? Sånne puff jars har jeg bestilt også. Er spent på hvordan de er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja takk, formen er bedre, men rundt femtiden begynte nesa å tette seg igjen Men det ordner seg vel. Det var veldig gøy å prøve puff jars'ene, selv om det kom ut litt mer enn nødvendig Det er selvsagt ikke så farlig mht foundation, men jeg har foreløpig fylt det ene med blusher, og da må jeg være litt lett på hånden. Men bortsett fra det, kjempepraktisk! Mint-concealeren funket ok, må prøve den ut litt mer. Waffle Cone var veldig fin, kommer nok til å kjøpe den i stor størrelse når det blir aktuelt med solpudder igjen. Gleder meg til jeg får litt mer farge i ansiktet enn jeg har nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. februar 2009 #196 Del Skrevet 13. februar 2009 Åh, gleder meg til mine puff jars kommer! Waffle Cone så fin ut, den må jeg nok teste etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg og sambo tok oss en tur på IKEA idag; planen var ny bokhylle (Markör) og kommode, men det ble en litt annerledes kommode enn planlagt (Hemnes med 6 skuffer), og to smale skap (Aneboda). Det blir utrolig deilig å få satt dem opp, de skapene som 'følger med' i leiligheten her er innebygd, så bare en dør kan åpnes og de er generelt utrolig dumme. Dessverre var de skapene og kommoden det siste vi klarer å presse inn på soverommet nå, så det blir ikke flere turer på IKEA før vi flytter ut herfra Også ble det selvsagt et par småting, som ny rye til gangen, grytevotter, kubbelys, bordlampe osv. osv. Har også kjøpt litt til meg selv idag; håret mitt tåler tydeligvis ikke vinteren og blir så fort fett, så måtte kjøpe noe som kan hjelpe litt; Redken Scalp Relief Oil Detox Shampoo fra Lookfantastic. Har også hatt lyst på nye neglelakker i det siste, så la inn bestilling på Essie hos Head2Toe Beauty; base-, strengthening- og topcoat; 3-way Glaze, Sexy Divide, Jumpin' Junkanoo og Shindig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. februar 2009 #198 Del Skrevet 18. februar 2009 Vi har en veldig liten leilighet så kjenner meg igjen i problematikken! Nå har vi begynt å stable i høyden! Fine neglelakker Har ikke handlet hos Head2To Beauty før, er et greit sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg syns det er topp, siden er ikke spes. lekker, men de har et greit utvalg av både OPI og Essie, også koster flaskene bare $4-5 per stykk. Den billigste frakten som gjelder for 3-4 flasker er $11.90, så det er ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 18. februar 2009 Idag har jeg endelig fått trent igjen! Men jeg har en snikende følelse av at jeg kommer til å være helt ødelagt senere, kjenner det allerede nå Og vi som skal sette sammen IKEA-møbler! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå