Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok

Gjest Pysepus

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim
Den buketten er kjempefin *Aprin*! :strix: Den blir kjeeeempefin til Maggie Sottero-kjolen og sammen med sånn kåpe du viste meg bilde av i går :jepp:

Dette vet jeg ingenting om :sukk: Er det den som står utstilt i butikkvinduet nede i byen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Forslag til tekst i innbydelse:

Vi gifter oss!

Lørdag 31. januar skal vi feire vår kjærlighet.

Vi har gleden av å invitere

.... & .....

til vielse i .... kirke kl.15.30

med påfølgende middag og party

på (lokalet) i (byen)

Vi gleder oss!!

For mer info se .................... (nettside??)

S.U innen .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Forslag til tekst i invitasjon:

Hurra, vi skal gifte oss!!

Lørdag 31. januar 2009 kl. 15:30 i ...... kirke

med påfølgende middag og fest på ...........( lokalet)

Vi håper dere vil feire dagen sammen med oss...

Hjertelig velkommen,

hilsen ......... & .............

S:U innen ...........(dato) - på tlf /mail/svarkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en laaang kveld, er endelig invitasjonene ferdige! :hoppe:

Nå skal jeg snart ut på jakt etter passende konvolutter! Lurer på hvor jeg finner det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim
Etter en laaang kveld, er endelig invitasjonene ferdige! :hoppe:

Nå skal jeg snart ut på jakt etter passende konvolutter! Lurer på hvor jeg finner det :klø:

Hvor store er de? De selger jo masse konvolutter på Trend Huset (nedenfor der jeg bor) og på Ark - bokbutikkene ihvertfall...Se om du finner gammelrosa :lur: Eller litt sånn rosaskimrende :jepp: Storesøster brukte et sølvskimrende litt tykt ark hun brettet rundt innbydelsen og festet med en sånn dings med "vinger på baksiden (:fnise: skjønner?? :klø:) pluss et silkebånd med en hvit fjær på...Æsj - dårlig forklart, du kan få se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt du takket ja :fnise:

I helgen har jeg fått gjort ferdig alle innbydelsene, og levert og sendt nesten alle!! :hoppe: litt tidlig ute ja :fnise:

Så ha jeg kjøpt slike diamanter som jeg skal ha på bordene :dåne: De er så vakre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det var godt du takket ja :fnise:

I helgen har jeg fått gjort ferdig alle innbydelsene, og levert og sendt nesten alle!! :hoppe: litt tidlig ute ja :fnise:

Så ha jeg kjøpt slike diamanter som jeg skal ha på bordene :dåne: De er så vakre!!

Oh my - skal si du fikk farten opp :fnise: Flink du er som har fått gjort så utrolig mye på en liten helg!! :strix:

Og de diamantene var stunning :dåne: Små eller store? Og mange???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nydelige! Litt mindre enn de på bildet, men ganske mye større enn den som er i ringen min :fnise:

Kjøpte 150 stk :)

Neste uke skal vi dessuten se på lokalet :hoppe: Skal finne ut hvordan bordene må stå, slik at jeg kan bestille duker og finne ut av bordplasseringen.. Må dessuten bestille frisør og sminke snart... og selvbruning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp en i postkassen når jeg kjørte forbi :fnise:

Det kaaaan hende du bør holde ett øye med postkassen din framover :sjenert:

Jeg er superfornøyd med diamantene! :dåne: LÆKKRE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Slapp en i postkassen når jeg kjørte forbi :fnise:

Det kaaaan hende du bør holde ett øye med postkassen din framover :sjenert:

Jeg er superfornøyd med diamantene! :dåne: LÆKKRE!

Det er greit når det er noe som skal oppi de der postkassene, men hvordan mim har fått den ut av - det er noe jeg lurer på :fnise:

Og jeg skal holde et godt øye med postkassen min framover :hoppe::strix::skya::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Det er greit når det er noe som skal oppi de der postkassene, men hvordan mim har fått den ut av - det er noe jeg lurer på :fnise:

:hoho: Jeg har min postkasse nede :hoho: Ellers måtte jeg hatt stige :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest madam_mim
Jeg ønsker meg
som solosang i kirka.. Men vi har kvinnelig solist.. Blir det helt feil? :klø:

Ikke i det hele tatt - det blir vakkert som bare det :dåne: Teksten var jo som skapt for et bryllup da :strix: Om du føler det blir feil med kvinnelig solist kan jeg alltids låne vekk mannen min :fnise: Han syntes sangen var kjempefin - og skjønte ikke hvor den kom fra!! Skal sies at han er ihuga musikkfantast og vet mye om mye - men denne var ny for han :overrasket: Nå spiller han faktisk gitar her - så den sangen gjorde inntrykk :hoho:

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg synes også dere kan ha den sangen sammen med en kvinnelig solist! :strix: Den var kjempefin og det var bare en fantastisk bryllupssang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt! men hvilke instrumenter trengs til den? :klø:

Sangen er forøvrig fra shall we dance med richard gere Han kommer opp rulletrappa med smoking, ett lurt smil og en rød rose, med denne sangen i bakgrunnen.. :dåne: på toppen står kona og smelter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hm... instrumenter :klø: Egentlig så går det fint med f.eks. gitar og piano til, men det hadde jo vært nyyydelig med fiolin også da :dåne: Så hvis du kjenner noen, så :lur: Men hvis du gjør det må du også ha Canon som inngang eller utgang :cry3: Da kommer jeg til å gråte kjempemye!!! :fnise:

Og du... seeexy Gere på vei opp rulletrappen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...