Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #81 Del Skrevet 10. oktober 2008 Denne kjolen er så fin og uskyldig at det gjør vondt B-E-A-U-T-I-F-U-L (men jeg ville brukt den hvis jeg skulle ha gifta meg på en strand da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #82 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tror det er kritthvitt...? Har ei venninne som ønsker seg diamond white kjole og den er HVIIIIIT! Æsj - det vil vi ikke ha Men det hørtes veldig fint ut......Eller kanskje det hadde passt likevel - det er jo vinterbryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #83 Del Skrevet 10. oktober 2008 Æsj - det vil vi ikke ha Men det hørtes veldig fint ut......Eller kanskje det hadde passt likevel - det er jo vinterbryllup Det blir jo veldig hvitt da... Tror ivory er bra jeg for det er hvitt, men ikke heeeelt hvitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #84 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) B-E-A-U-T-I-F-U-L (men jeg ville brukt den hvis jeg skulle ha gifta meg på en strand da...) Samme hvor - bare jeg hadde fått brukt den Se for deg den med bolero og sånn pels dings til å ha hendene inni da Åh, nå besvimer jeg :dåne: Endret 10. oktober 2008 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #85 Del Skrevet 10. oktober 2008 *besvimt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #86 Del Skrevet 10. oktober 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #87 Del Skrevet 10. oktober 2008 Point taken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #88 Del Skrevet 10. oktober 2008 *må hente takkekortene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #89 Del Skrevet 10. oktober 2008 Point taken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #90 Del Skrevet 10. oktober 2008 ...men har *Aprin* tatt hintet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #91 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tror du jeg klarer å overbevise *Aprin* om at det er den rette kjolen for henne?? Jeg vil det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #92 Del Skrevet 10. oktober 2008 ...........hvis vi besvimer på noen sider til så kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #93 Del Skrevet 10. oktober 2008 I`ll be back!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #94 Del Skrevet 10. oktober 2008 You can do it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 10. oktober 2008 #95 Del Skrevet 10. oktober 2008 På Maggie Sottero sine sider står det at du kan få kjolen i Diamond White / Rose, det hørtes veldig fint ut - men jeg aner ikke hva diamond white er diamond white er kritthvitt.. jeg syns ofte den skjærer mot blått,liker ikke det. fargen på bildet er light gold/rose, den syns jeg er veldig pen.. men alt tilbehøret mitt er i ivory, så det går ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 10. oktober 2008 #96 Del Skrevet 10. oktober 2008 kjolen du viste er NYYYDELIG!! :dåne: men jeg syns man må være slank og gifte seg på en strand. min favorittbukett er denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 10. oktober 2008 #97 Del Skrevet 10. oktober 2008 kjolen du viste er NYYYDELIG!! :dåne: men jeg syns man må være slank og gifte seg på en strand. min favorittbukett er denne Jeg tror du hadde vært som en drøm i den :dåne: MED den buketten, pelsbolero og sånn pelsdings til å ha hendene i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #98 Del Skrevet 10. oktober 2008 Den buketten er kjempefin *Aprin*! Den blir kjeeeempefin til Maggie Sottero-kjolen og sammen med sånn kåpe du viste meg bilde av i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 10. oktober 2008 #99 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja! nå sitte jeg å bytter ut båndene på innbydelsene de blir fiiiiiine.. Fant dere utav teksten?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 10. oktober 2008 #100 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja! nå sitte jeg å bytter ut båndene på innbydelsene de blir fiiiiiine.. Fant dere utav teksten?! :klø: Gleder meg til å se de nye innbydelsene Tekst er under arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå