Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest madam_mim
Skrevet
Jeg fikk plutselig lyst på denne kjolen, fotsid, i ivory med enten ivory eller lyyyysrosa bånd.. :fnise:

selv om pysepus ikke syns det e nok brudekjole :fnise:

Må nok si meg enig med Pysepus her, men for all del - vakker bilr du uansett :dåne: Men liker bedre den du har hjemme :sjenert: For den er kjempefin!! Hvis det er enkle brudekjoler du er ute etter så finnes det jo mange kjempefine av de :jepp:

Denne helga du kommer hjem Pysepus eller neste? For denne halga er jeg ledig - mer en neste ihvertfall :fnise:

Gjest Pysepus
Skrevet

Det er neste helg jeg kommer hjem mim :) Men hvis det er noen bryllupsting som skal ordnes i nærmeste framtid så kan jeg egentlig komme hjem hvilken helg som helst, bare ikke denne :sukk:

Gjest Pysepus
Skrevet

Bryllupsdatoen er bekreftet! :strix:

Det blir 31.01.2008 kl. 15:30! :bryllup:

Gjest madam_mim
Skrevet
Bryllupsdatoen er bekreftet! :strix:

Det blir 31.01.2008 kl. 15:30! :bryllup:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:bolledeig::hjerte: :hjerte: :bryllup::hjerte: :hjerte: :bolledeig:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Skrevet

I dag har jeg (hold dere fast :fnise: );

• *Bytta kirken. Ny tid; 31.01.09 kl 15.30
  • *Flytta lokalet
  • *Flytta kokken
  • *Flytta bryllupskaka
  • *Handlet nye GAMMELROSA bånd til innbydelsene
  • *Handlet ark til bordkortene
  • *Sjekket priser på ny brudekjole.. Denne (i fotsid, hvit variant) koster 1000, og denne 1200. Hvilken skal jeg velge?

I tillegg til at jeg har vært hos megler og skrevet kontrakt på nye huset, vært i banken og ordna no greier med lånet og vært hos mine foreldre og henta lille som de hadde henta i barnehagen fordi hun spyr :(

Tenkte jeg skulle lage bordkortene klar i dag, uten navn på.. og bytte ut bånd på innbydelsene. Hva skriver vi i innbydelsene? :klø:

Gjest Pysepus
Skrevet

Du har jammen meg fått gjort mye! :hoppe:

Og du vet hva jeg OG mim mener om kjolen :lur:

:klemmer: på lille som er syk :troest:

Innbydelsestekst ja.. kommer tilbake til det ;)

Gjest madam_mim
Skrevet
I dag har jeg (hold dere fast :fnise: );
  • *Bytta kirken. Ny tid; 31.01.09 kl 15.30
  • *Flytta lokalet
  • *Flytta kokken
  • *Flytta bryllupskaka
  • *Handlet nye GAMMELROSA bånd til innbydelsene
  • *Handlet ark til bordkortene
  • *Sjekket priser på ny brudekjole.. Denne (i fotsid, hvit variant) koster 1000, og denne 1200. Hvilken skal jeg velge?

I tillegg til at jeg har vært hos megler og skrevet kontrakt på nye huset, vært i banken og ordna no greier med lånet og vært hos mine foreldre og henta lille som de hadde henta i barnehagen fordi hun spyr :(

Tenkte jeg skulle lage bordkortene klar i dag, uten navn på.. og bytte ut bånd på innbydelsene. Hva skriver vi i innbydelsene? :klø:

:dåne: Nå skjer det jammen saker her :hoppe: Du er kjempeeffektiv :kose:

Jeg stemmer for Maggie Sottero kjolen jeg altså :sjenert: Og gjerne i den fargen og med det båndet også - til gammelrosa vil den passe perfekt :jepp: Hvitt blir også fint til - men med creme så vil det bli sånn dust og fint :hjerter::fnise: Mim er rosa-frik :hoho:

Inni innbydelsene ja...Tradisjonelt eller litt annerledes?!

Skrevet
:dåne: Nå skjer det jammen saker her :hoppe: Du er kjempeeffektiv :kose:

Jeg stemmer for Maggie Sottero kjolen jeg altså :sjenert: Og gjerne i den fargen og med det båndet også - til gammelrosa vil den passe perfekt :jepp: Hvitt blir også fint til - men med creme så vil det bli sånn dust og fint :hjerter::fnise: Mim er rosa-frik :hoho:

Inni innbydelsene ja...Tradisjonelt eller litt annerledes?!

Jeg syns også maggie sottero kjolen er nyyydelig, men vet ikke om den er pen på meg :klø: Kanskje jeg skal bestille den som brudekjole, og den andre som selskapskjole.. Hvis jeg finner ut av hvilken farge jeg vil ha den i :fnise:

Inni innbydelsene skal det være tradisjonelt, men ikke for høytidelig :fnise:

Gjest madam_mim
Skrevet
Jeg syns også maggie sottero kjolen er nyyydelig, men vet ikke om den er pen på meg :klø: Kanskje jeg skal bestille den som brudekjole, og den andre som selskapskjole.. Hvis jeg finner ut av hvilken farge jeg vil ha den i :fnise:

Inni innbydelsene skal det være tradisjonelt, men ikke for høytidelig :fnise:

Vi må på brudekjoleprøving vet du :klemmer: Vi sier jeg - blir gjerne med ser du :fnise: Det jeg ikke skjønner er hvorfor den Maggie Sottero-kjolen ikke skal bli pen på deg :klø: Men er du usikker så er det jo en drøss nyyydelige helt enkle brudekjoler for tiden - da kan en jo spe på med stæsj for å sprite det litt opp :hjerter: Synes den andre skriker for lite :rope: "BRUUUUUUUUUD" :ler:

Åh - gleder meg sånn :hoppe:

Gjest Pysepus
Skrevet

VI er alltid med på brudekjoleprøving vet du :jepp::hoppe:

Gjest Pysepus
Skrevet

Jeg likte samme buketten som mim best :jepp: Men i rosa selvfølgelig!

:ler:
Skrevet

Tror jeg bestiller maggie sotterokjolen jeg.. blir det ikke bra bruker jeg bare den jeg har :fnise: tror jeg vil ha den i ivory (lik den fargen jeg har), men bånd i ivory også, eller nr 48 her ?? :klø:

Gjest madam_mim
Skrevet
Jeg likte samme buketten som mim best :jepp: Men i rosa selvfølgelig!

:ler:

:ler: Kongesangen :danser:

Synes det var fint med litt lilla i også jeg :jepp: Rosene er jo gammelrosa!!

Gjest madam_mim
Skrevet
Tror jeg bestiller maggie sotterokjolen jeg.. blir det ikke bra bruker jeg bare den jeg har :fnise: tror jeg vil ha den i ivory (lik den fargen jeg har), men bånd i ivory også, eller nr 48 her ?? :klø:

Da tror jeg at jeg vil ha begge deler i ivory så trenger du ikke forholde deg til at fargen på båndet må passe med resten :jepp: Er ivory helt hvitt??

Gjest Pysepus
Skrevet

Ivory er fargen som er på kjolen hun har :fnise: Jeg synes du kan bestille med bånd i farge 48 jeg, for som du sier; du har en annen du kan bruke også :ler:

Gjest madam_mim
Skrevet

På Maggie Sottero sine sider står det at du kan få kjolen i Diamond White / Rose, det hørtes veldig fint ut - men jeg aner ikke hva diamond white er :hoho:

Gjest Pysepus
Skrevet
På Maggie Sottero sine sider står det at du kan få kjolen i Diamond White / Rose, det hørtes veldig fint ut - men jeg aner ikke hva diamond white er :hoho:

Tror det er kritthvitt...? Har ei venninne som ønsker seg diamond white kjole og den er HVIIIIIT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...