Gjest Pysepus Skrevet 5. januar 2009 #201 Del Skrevet 5. januar 2009 det kan vel ikke være så ille??? Må vi trø til litt vi bryllupsplanleggerene da Har hatt en lang pause vi også nå!! Pyyyysepuuuus - vi må planlegge og få ting på stell!!!! Pysepus har vært en dårlig bryllupsplanlegger Men nå er jeg i gang! Kommer hjem på fredag - når skal vi møtes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 5. januar 2009 #202 Del Skrevet 5. januar 2009 Fredag? Lørdag? Søndag? HJEEEEEEEEEEELP!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. januar 2009 #203 Del Skrevet 5. januar 2009 Fredag? Lørdag? Søndag? HJEEEEEEEEEEELP!! :dåne: Vi kan begynne på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. januar 2009 #204 Del Skrevet 5. januar 2009 Dette ordner seg skal du se - Pysepus og Mim tar utfordringen Hva er det egentlig du mangler da?? *sjekker lista* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. januar 2009 #205 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) På tide å oppdatere!!! :strix: LISTEN :strix: Rødt --> Ikke tenkt på engang Blått --> Joda, her er det på gang Grønt --> FERDIG Dato Kirke Tidspunkt Prest Kantor Inngangsmarsj - bestemt men ikke godkjent enda Utgangsmarsj - bestemt men ikke godkjent enda Salmer og tekstlesing Soloinnslag - må bare godkjennes av kantor / prest Gitarist/pianist Pynt i kirken - med i prisen! Lokale Kokk Meny - kokk og brudepar er enige, spikrer menyen hvert øyeblikk Sjekke hva som er av servise o.l i lokalet Kakeliste Mottakelsen- Hva skjer Mottakelsen- Hvem har ansvar Brud: Brudekjole - Maggie Sotterro`s nuuudelige Dallas Marie :dåne: Slør Underskjørt Undertøy Cape Parfyme Sko Strømper Strømpebånd Smykker Hårpynt Sminke Skoputer Brudgom: Klær Mansjettknapper Parfyme Sko Brudepike: Kjole Sko Hårpynt Smykker Englevinger Pels Blomsterkurv Brudesvenn: Klær Sko Ringpute Våre hjelpere: Forlovere Ringbærer Brudepike Fotograf Toastmaster Gaveåpner - Pysepus og Madam_mim Servitører - Pysepus og Madam_mim Bordpynt: Diamanter Kubbelys Løper Gjesteliste Tema Fargevalg - gammelrosa, sølv og hvitt Transport Musikk til festen - Mim ordner! Bestemme bordpynt Bestemme bordkort Bestemme bryllupskake Bestemme brudebukett Bestemme frisyre Bestemme frisør Bestemme sminkør Bestemme fotograf Bestemme location for fotografering Bestemme bryllupsreise Bestille frisør Bestille sminkør Bestille spray-tan Bestille fotograf Bestille brudebukett Bestille blomster til lokalet Bestille bryllupskake Bestille bryllupsreise Skrive handleliste - Kjøpe bordpynt - Kjøpe inn til gaveåpning / nedpakking - Pysepus ordner! * Plastsekker * Esker * Nummerlapper * Bok * Pakketeip * Penn Kjøpe drikkevarer Kjøpe snacks Kjøpe godlukt til toalettene Kjøpe gjestebok Lage ønskeliste Lage invitasjoner Lage foreløpig bordplan Lage endelig bordplan Lage menyer Lage bordkort Lage kirkeprogram - mal ferdig, må bare trykkes opp Sende invitasjoner Sende prøvingspapirer, forlover-erklæringer og navneendringsskjema Levere ringer til pussing og gravering Purre ubesvarte Tilpasse brudekjolen Prate med presten om godkjenning av kirkeprogram Øve på brudevals Familiebilder- hvem tar de? - Pysepus?? Mim?? Sjekke alle bestillinger Correct me if I`m wrong her jenter, jeg tror ikke jeg sitter med all rett informasjon her :klø: Endret 14. januar 2009 av madam_mim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. januar 2009 #206 Del Skrevet 5. januar 2009 Lista ser bra ut, men tror *Aprin* må se på den! Jeg tar på meg ansvaret til å kjøpe alt som trengs til pakkeåpningen! Så bare kryss det som ferdig Ellers vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 5. januar 2009 #207 Del Skrevet 5. januar 2009 Consider it done!! Jeg skal ordne musikk til festen, hun hadde cd`ene dine men trengte mer musikk å rocke til og noe til den eldre garde Kjolen var kommet til Hong Kong nå, så kanskje den er her til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. januar 2009 #208 Del Skrevet 5. januar 2009 Consider it done!! Jeg skal ordne musikk til festen, hun hadde cd`ene dine men trengte mer musikk å rocke til og noe til den eldre garde Kjolen var kommet til Hong Kong nå, så kanskje den er her til helga Kjempeflott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 6. januar 2009 #209 Del Skrevet 6. januar 2009 Dere er goooode I går og i dag har jeg; Laget ferdig bordkort og endelig bordplassering Skrevet kakeliste og begynt å delegere Bestilt time til spraybrun Sendt mail til kirkemannen og spurt hvem som er prest/organist og hvordan vi får godkjent kirkeprogrammet Fått toastmaster til å avtale møte med kokken Lagd forside til sanghefte, -det skal sendes mor som samler innhold Sendt mail til en sydame og spurt om hun kan legge opp kjolen til lille I dag skal jeg; Innom bakeriet og bestemme hvordan bryllupskaka skal se ut Begynne å tenke på kirkeprogrammet.. tekster-salmer Har dessuten sendt inn ringene for oppussing/ny gravering, og Kjolen er sendt videre fra Amsterdam i natt! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 6. januar 2009 #210 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå har jeg valgt og betalt bryllupskake Den er klar til å hentes lørdagen kl 10 Har også kjøpt nye sko til mannen! Var masse satt ned, kostet bare 199 nå :D Han har avtale på brudesalongen om prøving av vest i morgen kl 10, og jeg skal ned og se etter cape/kåpe Her skjer det ting! KJOLEN ER KOMMET TIL STAVANGER!!!!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. januar 2009 #211 Del Skrevet 6. januar 2009 Her skjer det ting Om ikke sydama kan fikse kjolen kan sikkert mormor - det var hun som fikset min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. januar 2009 #212 Del Skrevet 6. januar 2009 Oh my - her snakker vi effektiv dame Har du hatt fri fra jobb i dag eller jobber du i kommunen Jeg bare tuller med deg :strix: Kjolen er i Stavanger :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 6. januar 2009 #213 Del Skrevet 6. januar 2009 25 små dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 6. januar 2009 #214 Del Skrevet 6. januar 2009 Oh my - her snakker vi effektiv dame Har du hatt fri fra jobb i dag eller jobber du i kommunen Jeg bare tuller med deg :strix: Kjolen er i Stavanger :strix: Jobber i kommunen ja ..og siden jeg bruker arbeidstiden min til å planlegge bryllup, ble jeg sittende til kl 21 for å ta igjen arbeidet som MÅ være gjort til i morgen :dåne: Vi har også oppdatert ønskelisten på bloggen, og lagt ut på kitchn og christiania.. Har begynt å delegere kakebaking, og føler ting faller litt mer på plass nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. januar 2009 #215 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvor finner man denne lista på Christiania da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 7. januar 2009 #216 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjolen er kommet!! ..men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg syns Liker den bedre og bedre jo mer jeg ser på den, men må få prøvd den på med snøringen igjen..! Ellers har jeg ikke planlagt noe i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 8. januar 2009 #217 Del Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg til å se kjolen Ellers har jeg kjøpt inn lysråååsa gavebok i dag Og alt det andre har jeg jo fra vårt bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. januar 2009 #218 Del Skrevet 8. januar 2009 Her skjer det ting Om ikke sydama kan fikse kjolen kan sikkert mormor - det var hun som fikset min ååå, hadde du giddet å spør? sydama svarer verken på mail eller tlf. i likhet med kirkemannen. *grrrr* Hvor finner man denne lista på Christiania da? den ligger på Christiania på nett, og tingene har di hvertfall på markedet.. Det ble litt sånn.. "den hvite bollen som står litt sånn til høyre når du kommer inn" Gleder meg til å se kjolen Ellers har jeg kjøpt inn lysråååsa gavebok i dag Og alt det andre har jeg jo fra vårt bryllup Gleder meg til å se kjolen PÅ Du skal få penger for boka og det, men MINN MEG PÅ DET! *glemsk* Har vært nede på brudesalongen i dag for å se etter cape eller kåpe. De hadde kun en type kåpe, og den likte jeg ikke Leide en pelsting til å ha rundt skuldrene, men likte den ikke sånn veldig godt. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. januar 2009 #219 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor leie når du kan låne storesøster sin????????? Jeg kan godt spør! Den var kjempefin ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 8. januar 2009 #220 Del Skrevet 8. januar 2009 Får jeg besøk i morgen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå