Gå til innhold

*Aprin*s bryllupsdagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nå har vi vært og bestilt masse masse roser :nigo:

:jepp: Gleder meg til å se de vakre dekorasjonene ;)

Slik skal kanskje brudebuketten se ut, bare med LYYYYYSE roser i stedet for knæsjrosa :fnise:

Håret vil jeg ha sånn som dette :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne rosa blomster har jeg ;) Og som sagt; mamma er med for å kjøpe brudebukett når som helst - bare gi beskjed :)

Og håret var kjempefint - du blir nyyydelig :dåne:

Skrevet
Sånne rosa blomster har jeg ;) Og som sagt; mamma er med for å kjøpe brudebukett når som helst - bare gi beskjed :)

Og håret var kjempefint - du blir nyyydelig :dåne:

Jeg også, har en hel iskremboks etter dåpen :fnise: Tok de med for å få frem hvilken farge rosene egentlig skal være..

Ja, syns det er veldig fint med håret sånn. Trives ikke i det hele tatt med håret oppsatt, så det må bli noe slikt :)

Skrevet

I dag har jeg bestilt brudebukett!! :hoppe:

Fant de vakreste rosene jeg noen gang har sett!! :dåne: stooooore, nyyydelige roser med helt PERFEKT rosafarge :dåne:

Spent på å se hvordan den blir :hoppe:

Skrevet

Nå har vi sendt ønske-sanger til solisten! :hoppe: :hoppe:

Vi ønsker oss denne og

:jepp: Håååååper hun syns de er greie, og at kirka syns de er ok også.
Skrevet (endret)

Lenge siden jeg har vært her inne nå... Nå er det ikke lenge igjen! Så spennende!! :hoppe: Gleder meg til å se bilde av brudebuketten hvis jeg får lov! Og håroppsettet var kjempefint! Er du i rute ellers? :)

Endret av mia83
Skrevet

Jeg deler svært gjerne bilde av buketten :fnise:

Slik ser den ut :rødme: håååper den blir like fin som på bildet!

trooor jeg er i rute ellers.. :klø: du får spør pysepus, tror hun har bedre oversikt enn meg :skratte: :skratte:

Skrevet

:rope: MIM!!!! :rope:

Har du fått hørt med hun som styla deg om hun har tid og lyst?

Skrevet

Jeg deler svært gjerne bilde av buketten :fnise:

Slik

Aaw! Det var en fin bukett! Noe i den gata kunne jeg tenkt meg i creme.

Skrevet

Joda, jeg tror alt er i rute! Når jeg kommer hjem neste gang tror jeg vi må ha en gjennomgang eller iallfall i jula :jepp: Så får vi sette opp en skikkelig skikkelig liste!

• 2 uker senere...
Gjest madam_mim
Skrevet
:rope: MIM!!!! :rope:

Har du fått hørt med hun som styla deg om hun har tid og lyst?

:flau: denne så jeg nå :flau:

Unnskyld unnskyld og trippelunnskyld :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Jeg har hatt en slapp kg-periode de siste ukene - dårlig på å oppdatere meg :sjenert: Kjempelei meg for at jeg ikke har svart!!!! Du må ikke være redd for å ringe eller sende melding om jeg ikke svarer deg her - gjerne enklere å få tak i meg da :jepp:

Har du sett svaret i boka mi? At jeg får ikke svar fra henne hverken på mld eller mail eller facebook :slåss: Vil du jeg skal ringe henne? Tror hun ikke er helt med for tida, hun svarer ikke storesøster heller som har booka henne som frisør til brudepikene liksom :overrasket: :dåne:

Skrevet

Trenger ikke ringe :) Bare du husker på det hvis du treffer henne eller no :jepp:

Skrevet

Nå har jeg ordnet hår og sminke for meg og forloveren :hoppe:

Skal ha samtaletime og farge/stellet håret på mandagen. Glemte å spør hva det koster da :fnise:

Gjest Pysepus
Skrevet

Nå er jeg spent på hvor dere skal altså! Gleder meg sånn til bryllupet! :hoppe:

• 3 uker senere...
Skrevet
Bryllup om en måned!

og jeg har INGENTING på stell!!!!!

:dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne::dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne::dåne: :dåne: :dåne: :dåne:

Gjest madam_mim
Skrevet
og jeg har INGENTING på stell!!!!!

:fnise: det kan vel ikke være så ille??? Må vi trø til litt vi bryllupsplanleggerene da :jepp: Har hatt en lang pause vi også nå!! :rope: Pyyyysepuuuus - vi må planlegge og få ting på stell!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...