*Aprin* Skrevet 16. november 2008 #181 Del Skrevet 16. november 2008 Nå har vi vært og bestilt masse masse roser Gleder meg til å se de vakre dekorasjonene Slik skal kanskje brudebuketten se ut, bare med LYYYYYSE roser i stedet for knæsjrosa Håret vil jeg ha sånn som dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. november 2008 #182 Del Skrevet 16. november 2008 Sånne rosa blomster har jeg Og som sagt; mamma er med for å kjøpe brudebukett når som helst - bare gi beskjed Og håret var kjempefint - du blir nyyydelig :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 16. november 2008 #183 Del Skrevet 16. november 2008 Sånne rosa blomster har jeg Og som sagt; mamma er med for å kjøpe brudebukett når som helst - bare gi beskjed Og håret var kjempefint - du blir nyyydelig :dåne: Jeg også, har en hel iskremboks etter dåpen Tok de med for å få frem hvilken farge rosene egentlig skal være.. Ja, syns det er veldig fint med håret sånn. Trives ikke i det hele tatt med håret oppsatt, så det må bli noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 20. november 2008 #184 Del Skrevet 20. november 2008 I dag har jeg bestilt brudebukett!! Fant de vakreste rosene jeg noen gang har sett!! :dåne: stooooore, nyyydelige roser med helt PERFEKT rosafarge :dåne: Spent på å se hvordan den blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. november 2008 #185 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg gleder meg også til å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 21. november 2008 #186 Del Skrevet 21. november 2008 Nå har vi sendt ønske-sanger til solisten! :hoppe: Vi ønsker oss denne og Håååååper hun syns de er greie, og at kirka syns de er ok også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 21. november 2008 #187 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Lenge siden jeg har vært her inne nå... Nå er det ikke lenge igjen! Så spennende!! Gleder meg til å se bilde av brudebuketten hvis jeg får lov! Og håroppsettet var kjempefint! Er du i rute ellers? Endret 21. november 2008 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 21. november 2008 #188 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg deler svært gjerne bilde av buketten Slik ser den ut :rødme: håååper den blir like fin som på bildet! trooor jeg er i rute ellers.. :klø: du får spør pysepus, tror hun har bedre oversikt enn meg :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 21. november 2008 #189 Del Skrevet 21. november 2008 MIM!!!! Har du fått hørt med hun som styla deg om hun har tid og lyst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 21. november 2008 #190 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg deler svært gjerne bilde av buketten Slik Aaw! Det var en fin bukett! Noe i den gata kunne jeg tenkt meg i creme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. november 2008 #191 Del Skrevet 21. november 2008 Joda, jeg tror alt er i rute! Når jeg kommer hjem neste gang tror jeg vi må ha en gjennomgang eller iallfall i jula Så får vi sette opp en skikkelig skikkelig liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. november 2008 #192 Del Skrevet 30. november 2008 Hva skjer'a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 30. november 2008 #193 Del Skrevet 30. november 2008 MIM!!!! Har du fått hørt med hun som styla deg om hun har tid og lyst? denne så jeg nå Unnskyld unnskyld og trippelunnskyld :klemmer: Jeg har hatt en slapp kg-periode de siste ukene - dårlig på å oppdatere meg Kjempelei meg for at jeg ikke har svart!!!! Du må ikke være redd for å ringe eller sende melding om jeg ikke svarer deg her - gjerne enklere å få tak i meg da Har du sett svaret i boka mi? At jeg får ikke svar fra henne hverken på mld eller mail eller facebook :slåss: Vil du jeg skal ringe henne? Tror hun ikke er helt med for tida, hun svarer ikke storesøster heller som har booka henne som frisør til brudepikene liksom :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 30. november 2008 #194 Del Skrevet 30. november 2008 Trenger ikke ringe Bare du husker på det hvis du treffer henne eller no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 4. desember 2008 #195 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå har jeg ordnet hår og sminke for meg og forloveren Skal ha samtaletime og farge/stellet håret på mandagen. Glemte å spør hva det koster da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 7. desember 2008 #196 Del Skrevet 7. desember 2008 Nå er jeg spent på hvor dere skal altså! Gleder meg sånn til bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 24. desember 2008 #197 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul til verdens beste *Aprin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 31. desember 2008 #198 Del Skrevet 31. desember 2008 Bryllup om en måned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Aprin* Skrevet 2. januar 2009 #199 Del Skrevet 2. januar 2009 Bryllup om en måned! og jeg har INGENTING på stell!!!!! :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne::dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne::dåne: :dåne: :dåne: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 2. januar 2009 #200 Del Skrevet 2. januar 2009 og jeg har INGENTING på stell!!!!! det kan vel ikke være så ille??? Må vi trø til litt vi bryllupsplanleggerene da Har hatt en lang pause vi også nå!! Pyyyysepuuuus - vi må planlegge og få ting på stell!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå