Gjest Ansjoni Skrevet 21. april 2009 #1141 Del Skrevet 21. april 2009 : Vi brukte nesten hele helgen på det (men tok oss tid til god mat og drikke i godt selskap på lørdagskvelden), for vi måtte fjerne den gamle tapeten og pusse ned veggene. Lærte at det var veldig viktig med godt grunnarbeid. Det var slitsomt, merker det godt i kroppen i dag, men vi hadde det hyggelig. Kjære kommenterte det da vi omtrent stod oppå hverandre og pusset slik at vi kunne kose samtidig: "Er det ikke nå vi egentlig skulle krangle a?" Learning by doing! Så søt han er da Mener jeg har lest et sted at den første viktige testen på forholdet er å montere flatpakkede ikea-møbler, men regner med at oppussing faller innunder samme kategori, så da bestod jo dere den testen med glans Gleder meg til bilder! Under 2 måneder til festen også jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. april 2009 #1142 Del Skrevet 21. april 2009 Learning by doing! Men nå er dere vel ganske erfarne oppussere. Ikke så erfarne.. Ikke jeg ihvertfall Men Ælen er jo en sånn derre snekker som har jobbet med alt fra å lage grunnmuren til å flislegge o.l Så han hadde jo litt peiling da Vi har jo "pusset" opp hele huset, mne det er bare det ene rommet vi virkelig har totalrenovert Resten er bare malt og pusset litt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. april 2009 #1143 Del Skrevet 21. april 2009 Så søt han er da Mener jeg har lest et sted at den første viktige testen på forholdet er å montere flatpakkede ikea-møbler, men regner med at oppussing faller innunder samme kategori, så da bestod jo dere den testen med glans Gleder meg til bilder! Under 2 måneder til festen også jo Må bare si at flatpakkede Ikea-møbler har ingenting å stille opp mot flatpakkede Living-møbler. Living-kommoden vår (med 12 skuffer :dåne: ) gjorde at Ikea-flatpakke-krangelen vår opphørte med en gang. Tror min kjære brukte 8 timer på å montere bare den ene kommoden. Ellers: det høres ut som om dere koser dere med oppussing. Bilder kreves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. april 2009 #1144 Del Skrevet 21. april 2009 signerer på den, bilder tas i mot med takk hvordan står det til med deg ellers da snuppa, sånn bortsett fra oppussing? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 21. april 2009 #1145 Del Skrevet 21. april 2009 Må bare si at flatpakkede Ikea-møbler har ingenting å stille opp mot flatpakkede Living-møbler. Living-kommoden vår (med 12 skuffer :dåne: ) gjorde at Ikea-flatpakke-krangelen vår opphørte med en gang. Tror min kjære brukte 8 timer på å montere bare den ene kommoden. Ellers: det høres ut som om dere koser dere med oppussing. Bilder kreves! Hvor er Living fra? Og er enig med at bilder kreves Forøvrig er jeg av den oppfatning at dersom forholdet overlever bryllupsforberedelser overlever det alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2009 #1146 Del Skrevet 22. april 2009 Hvor er Living fra? Og er enig med at bilder kreves Forøvrig er jeg av den oppfatning at dersom forholdet overlever bryllupsforberedelser overlever det alt Stavanger kanskje? Det er ihvertfall en veldig vanlig møbelkjede her på Sør-Vestlandet. Det het Kim Tvedt før, kanskje du har hørt om det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1147 Del Skrevet 22. april 2009 Så søt han er da Mener jeg har lest et sted at den første viktige testen på forholdet er å montere flatpakkede ikea-møbler, men regner med at oppussing faller innunder samme kategori, så da bestod jo dere den testen med glans Gleder meg til bilder! Under 2 måneder til festen også jo Vel, da vi satt sammen den store Ikea tv-hylla vår så kom det noen gloser. Tror det som gjorde oppussingen så lett og koselig var at vi hadde med erfarne fjellfolk. Ikke så erfarne.. Ikke jeg ihvertfall Men Ælen er jo en sånn derre snekker som har jobbet med alt fra å lage grunnmuren til å flislegge o.l Så han hadde jo litt peiling da Vi har jo "pusset" opp hele huset, mne det er bare det ene rommet vi virkelig har totalrenovert Resten er bare malt og pusset litt på Litt maling og pussing er oppussing i mine øyne. Er jo bare sånn småtteri vi gjør. Det er moro at sånne småting kan gjøre så mye! Man lærer veldig mye når man holder på, men det er jo en fordel å ha en handy fyr med seg. Må bare si at flatpakkede Ikea-møbler har ingenting å stille opp mot flatpakkede Living-møbler. Living-kommoden vår (med 12 skuffer :dåne: ) gjorde at Ikea-flatpakke-krangelen vår opphørte med en gang. Tror min kjære brukte 8 timer på å montere bare den ene kommoden. Ellers: det høres ut som om dere koser dere med oppussing. Bilder kreves! Da tror jeg at jeg skal holde meg unna Living. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1148 Del Skrevet 22. april 2009 signerer på den, bilder tas i mot med takk hvordan står det til med deg ellers da snuppa, sånn bortsett fra oppussing? Akkurat nå har jeg det veldig fint. Var litt stressa her i går for printeren min ville ikke fungere sammen med pc'en min. Den funka heldigvis på kjære sin, men da gikk jeg tom for blekk! Fikk kjøpt mer blekk i stad, så nå er eksamen printet ut og ligger klar i veska for å leveres i morgen. Fikk tilsettingsbrevet fra den nye jobben min i posten i dag, og det ser veldig bra ut. Jeg kommer til å tjene mer enn jeg hadde turt å håpe på. Fikk også mail fra avdelingslederen hvor hun spurte meg om litt praktiske ting angående oppstart og ferie. Hun er kjempehyggelig og skriver at hun gleder seg sånn til jeg skal begynne der, og det gjør jo at jeg gleder meg også. Hvor er Living fra? Og er enig med at bilder kreves Forøvrig er jeg av den oppfatning at dersom forholdet overlever bryllupsforberedelser overlever det alt Fins nok de som har spurt seg selv "vil jeg virkelig ha denne late mannen / stressa dama til min livsledsager" mens det stormet som verst under bryllupsforberedelsene. --------------------------------------------------- Nå har jeg tatt i bruk kg-bloggen min, og skrevet et innlegg der om huset og det vi har gjort hittil med oppussing (med bilder for dere som så gjerne vil se). Jeg har lagt til dere som pleier å titte innom her i en "privat klubb" sånn at dere skal kunne se, men si fra til meg om dere ikke får opp noe. Er ikke helt fortrolig med den enda. (Limte inn referatet fra utdrikningslaget mitt og bryllupsdagen vår der også, for det er jo fint å ta vare på når denne boka her forsvinner.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 22. april 2009 #1149 Del Skrevet 22. april 2009 så deilig med eksamen og tilsettingspapirer og alt. og det ser ut som at det blir veldig fint i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 22. april 2009 så deilig med eksamen og tilsettingspapirer og alt. og det ser ut som at det blir veldig fint i huset. Ja! Har hjemmeeksamen mandag til torsdag neste uke, og så er jeg ferdig med det styret. Bortsett fra praksisrapporten da, men det blir nesten forskning. Fikk du sett i bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. april 2009 #1151 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg fikk lest bloggen! Det blir kjempefint!! Så flinke dere er! Masse lykke til med hjemmeeksamen! Tenk at du er ferdig rett rundt hjørnet! :dåne: Må forresten litt for høyere lønn enn antatt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. april 2009 Forfatter #1152 Del Skrevet 22. april 2009 Så bra. Ja, mye å for nå! Skal innrømme at jeg liker studenttilværelsen, bortsett fra i eksamensperioder , men det skal bli godt å tjene litt penger altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. april 2009 #1153 Del Skrevet 22. april 2009 Hei Muffin! Hopper innom med noen jeg!! Det ser ut til at det er mye bra på gang samtidig, så utrolig koselig at de allerede venter på deg på den nye jobben! Det gir litt ekstra motivasjon å føle seg velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 22. april 2009 #1154 Del Skrevet 22. april 2009 Fikk du sett i bloggen? Jaa.. Ble litt rørt for at jeg hadde tilgang jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. april 2009 #1155 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) *forte meg inn i bloggen* *edit: Det blir kjempebra Det er jo litt sjarm i et gammelt hus :rødme: Selv hvor mye man pusser på det, så har man alltids små ting rundt omkring som minner om at det ikke er helt nytt Endret 22. april 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. april 2009 #1156 Del Skrevet 22. april 2009 Jaa.. Ble litt rørt for at jeg hadde tilgang jeg :rødme: Jeg også Det ser ut til å bli kjempeflott ut Og så gøy at du fikk høyere lønn enn forventet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2009 #1157 Del Skrevet 23. april 2009 Blogg? :klø: Hvor finner jeg den? Dersom jeg er privilegiert nok til å få være med da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. april 2009 #1158 Del Skrevet 23. april 2009 Hei Muffin så moro at de gleder seg til du skal begynne å jobbe der, det er supert klart du da gleder deg selv, blir spennende å se om det blir så bra som vi tror blogg?? kommer jeg inn dit.. *løpeåsjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 23. april 2009 #1159 Del Skrevet 23. april 2009 har lest å sett bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. april 2009 #1160 Del Skrevet 23. april 2009 Da klarte jeg å rote meg frem til bloggen din. Så gøy med bilder! Ser ut som om dere kommer til å få det kjempepent hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg