Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet
Lurer jammen på om jeg skal kjøpe den gjesteboka jeg også. Vi har skrevet på hjemmesiden vår at vi gjerne vil ha hilsner i en gjestebok istedenfor taler. (Både fordi vi vil kutte ned på tiden ved bordet, at vi ikke ønsker en så høytidelig stemning, og at vi gjerne vil ha det for å lese det senere. Taler går litt i glemmeboken etter hvert, dessverre.) Tror du den er passende / stor nok til det?

Husker ikke helt hvor mange gjester dere skal ha jeg... :sjenert: Men den har masse plass, så tror ikke det skal være noe problem selv om dere blir mange! Kjære fikk se den i går også, hun likte den kjempegodt! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bolledeig: Gratulerer med jobben! Det fortjente du virkelig :jepp:

Funnet ut noe mer ang cateringen da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvor mange gjester dere skal ha jeg... :sjenert: Men den har masse plass, så tror ikke det skal være noe problem selv om dere blir mange! Kjære fikk se den i går også, hun likte den kjempegodt! :strix:

Vi blir nok et sted mellom 60 og 80. Det høres jo veldig bra ut. :jepp: Viste den til kjære, og han syns også den var fin. Blir nok den da! :strix:

:hoppe: for ny jobb til Muffin! :skya:

Og for mindre enn 3 måneder til festen! :strix:

:hoppe: og :strix:

:sol: skinner, og det er bare glede i boka mi. :bolledeig:

:bolledeig: Gratulerer med jobben! Det fortjente du virkelig :jepp:

Funnet ut noe mer ang cateringen da?

:klem:

Tusen takk. :klemmer:

Jeg har fått noen svar. :Nikke:

Trenger litt hjelp av dere nå, jenter. Her er det tre forslag som vi vurderer. Vi har bestemt oss for å velge et koldtbord og legge til noen tapasretter også (eventuelt erstatte noen koldtbordretter med disse). Er det noen av disse alternativene dere syns er bedre enn andre? Et som utmerker seg på en eller annen måte? ;) Tar gjerne imot forslag på hvilke tapasretter vi ha også. Takk for alle synspunkter! :hug:

Alternativ 1

Alternativ 2

Alternativ 3

God mat blir det hvertfall. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alternativ 1 hørtes best ut. Men det er vel fordi de hadde Waldorfsalat - noe jeg kunne badet i. :sikle::fnise:

Jeg fikk ikke opp nr. 3, men nr. 2 ble litt for ''fancy'' for min smak. Jeg er veldig enkel i kosten, og får jeg spekemat er dagen min reddet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har skrevet på hjemmesiden vår at vi gjerne vil ha hilsner i en gjestebok istedenfor taler. (Både fordi vi vil kutte ned på tiden ved bordet, at vi ikke ønsker en så høytidelig stemning, og at vi gjerne vil ha det for å lese det senere. Taler går litt i glemmeboken etter hvert, dessverre.)

Så smart!!! Den idéen tror jeg rett og slett vi skal kopiere!!! :jepp:

Ligger link til hjemmesiden deres på Facebook forresten?? :klø: *vil snoke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alternativ 2 var mest spennende, men det er vel bare jeg som er litt lei det helt tradisjonelle koldtbordet :fnise:

Cypress: Jeg mener å ha sett link til hjemmesiden på KG gruppa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alternativ 1 hørtes best ut. Men det er vel fordi de hadde Waldorfsalat - noe jeg kunne badet i. :sikle::fnise:

Jeg fikk ikke opp nr. 3, men nr. 2 ble litt for ''fancy'' for min smak. Jeg er veldig enkel i kosten, og får jeg spekemat er dagen min reddet. :ler:

:fnise: Akkurat nå heller vi også litt mot alternativ 1. Jeg syns det er kjempebra at det er med frukt- og ostefat, for dette hadde jeg tenkt å ha uansett, og det er jo veldig greit å slippe å kjøpe det ved siden av. :jepp:

:bolledeig: Gratulerer med jobben snuppa!! :bolledeig:

Jeg stemmer forøvrig på alt 1 eller 2 :Nikke:

:enig:

Vi har også utelukket alternativ 3 nå. :Nikke:

Så smart!!! Den idéen tror jeg rett og slett vi skal kopiere!!! :jepp:

Ligger link til hjemmesiden deres på Facebook forresten?? :klø: *vil snoke*

Kopiering er lov. :jepp:

Som MaiL skriver så har jeg skrevet adressen inne på fb-gruppa.

Jeg synes alternativ 2 var mest spennende, men det er vel bare jeg som er litt lei det helt tradisjonelle koldtbordet :fnise:

Cypress: Jeg mener å ha sett link til hjemmesiden på KG gruppa....

Ja, jeg likte at det var litt mer spennende retter der. :Nikke: Men vi får jo gjort det første alternativet litt mer spennende med noen tapas-retter da. :)

---------------------------------------

Takk for synspunkter. Tror vi går for alternativ 1. Syns vi får mest for pengene der, og nå når vi har mailet litt fram og tilbake så syns jeg de virker hyggeligere der også. :sjenert: Men vi har fortsatt ikke helt bestemt oss, for med en gang jeg bestemmer meg for det ene, så tenker jeg at jeg gjerne skulle hatt ditt og datt fra det andre alternativet. :gjeiper: Får høre hva mamma mener i morgen. Kunne tenkt meg pappas mening også, men han er bortreist nå.

(Ser det er litt blanding av "vi" og "jeg" her nå, men kjære er like vinglete som meg, og sier han syns begge ser bra ut.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteten min her inne er litt opp og ned, så det er lenge siden jeg var her inne. Og du fikk jobben, det er bare helt fantastisk!!! :hoppe: Gratulerer så mye! Den fortjente du! :)

Vi har visst tenkt mye av det samme når det gjelder bryllupsfesten, det er litt morsomt :fnise: Jeg sitter også og fabulerer om tapas og koldtbord. Norsk/spansk, en kombinasjon som passer alle tror jeg :Nikke: Lurt det med å få folk til å legge inn hilsener i gjesteboka i steden for taler. Må bare spørre om noe... hva slags faktor av "bryllupsstivhet" skal du ha på festen. Skjønner du hva jeg mener? Tenker du mer avslappa enn vanlig bryllup, eller vil du ha en skikkelig heidundrandes fancy stil? :klø: Var det et rart spørsmål? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiviteten min her inne er litt opp og ned, så det er lenge siden jeg var her inne. Og du fikk jobben, det er bare helt fantastisk!!! :hoppe: Gratulerer så mye! Den fortjente du! :)

Vi har visst tenkt mye av det samme når det gjelder bryllupsfesten, det er litt morsomt :fnise: Jeg sitter også og fabulerer om tapas og koldtbord. Norsk/spansk, en kombinasjon som passer alle tror jeg :Nikke: Lurt det med å få folk til å legge inn hilsener i gjesteboka i steden for taler. Må bare spørre om noe... hva slags faktor av "bryllupsstivhet" skal du ha på festen. Skjønner du hva jeg mener? Tenker du mer avslappa enn vanlig bryllup, eller vil du ha en skikkelig heidundrandes fancy stil? :klø: Var det et rart spørsmål? :sjenert:

Takk! :hoppe:

Så gøy! Innbiller meg at vi ser for oss litt av det samme siden vi sikkert skal ha mer "fest", ettersom vi er ambassadebruder. ;)

Syns ikke det var et rart spørsmål, om jeg forstod det rett da. :)

Vi har skrevet i invitasjonene at folk skal kle seg pent, det blir bryllupskake og "vår første dans", og jeg regner med at flere gjester (les: særlig mammaene våre) kommer til å ha fokus på at grunnen for festen er at vi har giftet oss. Samtidig ønsker vi å løse opp stemningen med koldtbord/tapas, mye godt drikke, sitte ved småbord, lite/ingen taler, mye musikk osv. Det skal altså ikke være så formelt og stivt, men mer gøy og koselig, men samtidig ikke være en hvilken som helst fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi tenker likt :fnise:

Vi skal også ha en mer uformell (såklart kjempestilig!!!) feiring... Massevis av folk,masse god mat og drikke,nyyydelig bryllupskake og første dans :rødme:

Skal prøve å få mine to søstre til å være toastmastere,men de kommer jo ikke til å ha den samme rollen som en TM i et vanlig bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen :hug:

lenge siden jeg har vært her nå, beklager det!! huff, skamme seg Miso :sjenert:

legger igjen en liten :klem: i håp om at du tilgir at jeg har vært litt slapp i det siste :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere ser ut til å ha bestemt dere for catering :hoppe: Og når dere skal ha blanding av alt 1 og egenkomponerte Tapasretter så blir det jo kjempebra :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi tenker likt :fnise:

Vi skal også ha en mer uformell (såklart kjempestilig!!!) feiring... Massevis av folk,masse god mat og drikke,nyyydelig bryllupskake og første dans :rødme:

Skal prøve å få mine to søstre til å være toastmastere,men de kommer jo ikke til å ha den samme rollen som en TM i et vanlig bryllup.

Great minds think alike. ;) Gleder meg skikkelig til festen vår! :nigo:

hei vennen :hug:

lenge siden jeg har vært her nå, beklager det!! huff, skamme seg Miso :sjenert:

legger igjen en liten :klem: i håp om at du tilgir at jeg har vært litt slapp i det siste :kose:

Det går bra, vettu. :klemmer: Vi har jo snakket litt på fb. ;)

Så bra at dere ser ut til å ha bestemt dere for catering :hoppe: Og når dere skal ha blanding av alt 1 og egenkomponerte Tapasretter så blir det jo kjempebra :tommelopp:

Ja, godt å få ordnet det. :jepp: Blir ikke helt egenkomponerte tapasretter da, for det er cateringen som ordner med det også. ;) Men vi har bestemt hvilke tapasretter vi vil "sprite opp" koldtbordet med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Men vi har bestemt hvilke tapasretter vi vil "sprite opp" koldtbordet med. :)

Og det er..? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei Muffin! :klemmer:

Kikket på hjemmesiden deres nå, den var kjempestilig! Og så må jeg bare si at det er helt GENIALT at dere ønsker dere 8bits NES!!!! Jeg vil også ha, min ble for mange år siden gitt bort til kusinene mine.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:vinke: Hei Muffin! :klem:

Lenge siden jeg har vært innom her nå, håper du har det bra! Det har iallefall skjedd litt siden sist :hoppe:

Først: Gratulerer så masse med jobb :strix: Så herlig!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne :nigo:

Og så godt og digg med tapas :sikle: Det kommer til å bli en helt herlig fest, det er jeg sikker på :)

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...