Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Fremhevede innlegg

Skrevet
*løpe inn på fb og se*

edit: det var jo ikke på gruppa de var lagt ut, så da får jeg ikke sett dem. :grine:

Beklager, glemte det. Nå har jeg lagt inn noen bilder på gruppa også. :) Pluss at jeg har lagt inn linken til hjemmesiden vår hvor det er noen flere bilder. (Så at siden vår forøvrig bør oppdateres litt nå. Tror jeg skal prøve å få gjort det i kveld. Da legger jeg kanskje ut noen flere bilder der også.)

Åh, høres bare ut som en fantastisk dag fra ende til annen! :hjerte: Ble litt rørt jeg! Så koselig med den lappen fra hun fremmede damen da, må være litt rørende å få så mye oppmerksomhet fra fremmede folk også! :) gleder meg til det er min tur!

Artig velkomst dere fikk når dere kom hjem også ;)

Alt var bare helt supert! :strix:

Vi pleier ikke å like å få så mye oppmerksomhet, men på den dagen var det veldig koselig. ;) Og akkurat passe mye også. Tror kjære syns det var litt voldsom velkomst på Gardermoen da. :fnise:

Så nydelige bilder!! :hjerte:

Gratulerer med 1 uke som gift forresten! :strix:

:strix: Det må feires! :nigo:

Jeg vil også se... :sjenert: Mulig å bli med i fbgruppa? Hvem var det som styra med det der nå igjen...? :klø:

Mener det er dinedama og cypress hvertfall. Så send en pm med navn til en av dem, så legger de deg til. :) Klart du må være med!

Hei muffin

Så koselig å lese om bryllupet. Gleder meg til vi reiser til Roma. Kan jeg få se noen av bildene, vi har jo tenkt å bruke samme fotografen. Sendte ikke jeg en mail med info om to fotografer, kanskje du har mailadressen min så kunne du ha sendt et par bilder til meg på mail :) .

Dere har mye å glede dere til. :hjerte:

Vi er hvertfall veldig fornøyd med fotografen. Syns vi fikk mye for pengene. :jepp:

Har mailadressen din, så sender deg en mail med noen bilder etterpå i dag jeg. :) Er på skolen nå skjønner du, og nå må jeg straks gå til timen ser jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: Da ble det fest i dag! :hoppe:

:skaal: 50 sider! :skaal:

:skya::bolledeig::skya:

Skrevet

Nå har jeg sniklest litt i boken din her. Forventet ikke å lese om bryllupsdagen, men når det først stod der, måtte jeg bare :sjenert:

Så nå sitter jeg her på jobb og siper! Folk spør om det er noe galt, for jeg pleier da ikke å grine på jobb! :fnise:

Men det var så koselig og rørende å lese om deres fantastiake bryllupsdag! Det hørtes helt fantastiak ut!!! :rødme:

:strix: GTRAULERER SÅ MYE SOM NYGIFTE! :strix:

Skrevet

Åhh, nå sitter jeg på jobb med tårer i øynene :hjerte:

Var en del som minnet meg om vår bryllupsdag, kanskje ikke så rart, men utrolig romantisk å lese :strix:

Kjente meg godt igjen på bildet ut fra ambassaden med alt pikkpakket... liksom ingen forlovere til å ta seg av det :fnise:

Har sneket meg inn på FB og sett på bildene, så flotte dere var :rødme:

Og kjempekjekt at dere har fått så mange bilder av dere selv ved historiske og kjente plasser da :jepp:

Paraplyen var foressten kjempestilig! Gratulerer nok en gang :hjerte:

Skrevet

Jeg også sitter med tårer i øynene nå!! Det hørtes ut som en herlig dag!!!!! :strix:

Og nå må jeg inn på FB...

Skrevet (endret)

:rødme:

Hører virkelig ut som den store dagen deres, ble alt va dere drømte om og mer til :hjerte: :hjerte:

Likte spesielt godt lappen som du fikk fra dama på restauranten :rødme:

Du må virkelig ha fått drømmebryllupet, du var en nydelig brud :strix:

Endret av Agnethe
Skrevet

Fore en nydelig dag og for et nydelig par :strix: Blir helt rørt her jeg sitter og leser om den fantastiske dagen deres :rødme:

Bildene av dere var rålekre! dere kler virkelig hverandre, og igjen GRATULERER SÅ MASSE som mann og kone :klemmer:

Skrevet
Nå har jeg sniklest litt i boken din her. Forventet ikke å lese om bryllupsdagen, men når det først stod der, måtte jeg bare :sjenert:

Så nå sitter jeg her på jobb og siper! Folk spør om det er noe galt, for jeg pleier da ikke å grine på jobb! :fnise:

Men det var så koselig og rørende å lese om deres fantastiake bryllupsdag! Det hørtes helt fantastiak ut!!! :rødme:

:strix: GTRAULERER SÅ MYE SOM NYGIFTE! :strix:

Tusen takk, og velkommen hit!

:fnise: Så søtt at du ble så rørt.

Åhh, nå sitter jeg på jobb med tårer i øynene :hjerte:

Var en del som minnet meg om vår bryllupsdag, kanskje ikke så rart, men utrolig romantisk å lese :strix:

Kjente meg godt igjen på bildet ut fra ambassaden med alt pikkpakket... liksom ingen forlovere til å ta seg av det :fnise:

Har sneket meg inn på FB og sett på bildene, så flotte dere var :rødme:

Og kjempekjekt at dere har fått så mange bilder av dere selv ved historiske og kjente plasser da :jepp:

Paraplyen var foressten kjempestilig! Gratulerer nok en gang :hjerte:

Takk. Ja, det var vel endel likheter. :)

:fnise: Ble mye å passe på da ja, men glad vi kunne legge igjen det meste i bilen når vi skulle ta bilder.

Det ble jo sightseeing i samme slengen. ;)

Jeg også sitter med tårer i øynene nå!! Det hørtes ut som en herlig dag!!!!! :strix:

Og nå må jeg inn på FB...

Den var fantastisk! :strix:

Skrevet
:rødme:

Hører virkelig ut som den store dagen deres, ble alt va dere drømte om og mer til :hjerte: :hjerte:

Likte spesielt godt lappen som du fikk fra dama på restauranten :rødme:

Du må virkelig ha fått drømmebryllupet, du var en nydelig brud :strix:

Absolutt. :Nikke:

Ja, det var så søtt! Hun dama minte meg litt om mamma også. Og det er noe hun kunne funnet på å gjøre også. ;)

Tusen takk. :rødme:

Fore en nydelig dag og for et nydelig par :strix: Blir helt rørt her jeg sitter og leser om den fantastiske dagen deres :rødme:

Bildene av dere var rålekre! dere kler virkelig hverandre, og igjen GRATULERER SÅ MASSE som mann og kone :klemmer:

Nååh, tusen takk. :hjerte:

--------------------------

Jeg har blitt kalt inn til jobbintervju! :hoppe: Så nå må dere hvertfall krysse alt som krysses kan! Intervjuet er til torsdag.

Den første uka som gift har vært veldig fin. :nigo: Spareribs til middag og film etterpå får duge som feiring i dag. ;)

I morgen blir det først intensiv jobbing med en gruppeoppgave før ei venninne kommer hit på overnatting, lørdag skal jeg jobbe, lørdagskvelden blir det enten kjærestekos (må jeg bytte det til mann og kone-kos nå?) eller vennebesøk, og på søndag skal jeg se på skiflyvningsrenn med masse familie. Så det spørs om det blir så mye kg-tid, så da sier jeg GOD HELG til alle sammen nå. :hug:

Skrevet

Oi, gratulerer med intervju!! Spennende!!

Skrevet
I morgen blir det først intensiv jobbing med en gruppeoppgave før ei venninne kommer hit på overnatting, lørdag skal jeg jobbe, lørdagskvelden blir det enten kjærestekos (må jeg bytte det til mann og kone-kos nå?) eller vennebesøk, og på søndag skal jeg se på skiflyvningsrenn med masse familie. Så det spørs om det blir så mye kg-tid, så da sier jeg GOD HELG til alle sammen nå. :hug:

Neinei. Mann og kone bare kjefter på hverandre og leser bøker på senga :fnise:

Skrevet

Grattis med jobbintervju! :hoppe:

Ha ei fin helg du og! Høres ut som du har mange koselige planer.. :)

Skrevet (endret)

Hipp hurra for intervju!!! Og SÅÅÅÅ fine dere var og så fantastiske bilder fra Roma!! :dåne:

Endret av ¤Linda¤
Skrevet

Gratulerer så MYE som nygift Muffin! Jeg har sett bildene på FB og dere så helt smashing ut! Og hurra for jobbintervju. :klem:

Skrevet

Goood helg vennen :klemmer:

håper du får en fin helg :hoppe:

har du tenkt på å få deg ny dagbok? :sjenert:

Skrevet

Ah.. Nå har jeg lest om bryllupsdagen deres! Så nydelig! Og, ikke minst så deilig å høre at det ble en drømmedag! Har lest nå med litt tårer i øyene..

Og, bildene er jo helt fantastiske! Dere var virkelig et nydelig par! Kjolen din hadde jeg jo sett før, men så kjekk han var i lys dress. Ikke mange som kler det så godt som han gjorde!

Jeg ble i så godt humør nå, jeg :strix:

Skrevet
Oi, gratulerer med intervju!! Spennende!!

Veldig spennende! :jepp:

Neinei. Mann og kone bare kjefter på hverandre og leser bøker på senga :fnise:

Huffda, da vil jeg heller ha kjærestekveld. ;)

Grattis med jobbintervju! :hoppe:

Ha ei fin helg du og! Høres ut som du har mange koselige planer.. :)

Takk. Nå har jeg sett på søkerlisten, og tror jeg skal ha en ok sjanse, men det er et par som ser litt "skumle" ut. Spennende med intervju uansett. :)

Hipp hurra for intervju!!! Og SÅÅÅÅ fine dere var og så fantastiske bilder fra Roma!! :dåne:

Tusen takk. :nigo:

Gratulerer så MYE som nygift Muffin! Jeg har sett bildene på FB og dere så helt smashing ut! Og hurra for jobbintervju. :klem:

Takk!

Goood helg vennen :klemmer:

håper du får en fin helg :hoppe:

har du tenkt på å få deg ny dagbok? :sjenert:

Jeg skal beholde denne til vi er ferdige med bryllupsfesten. Men blir nok en ny bok etter det. :Nikke:

Takk for det, den var veldig fin. Koselig både med besøk, kjærestekveld og jobb faktisk. Og koste meg veldig i finværet i skiflyvningsbakken i dag. :sol: Hyggelig å få vært så mye med tante, onkel og mormor også.

Håper du hadde en bra helg du også. :hug:

Nydelige bilder!!!! :hug:

Takk for det. :klem:

Ah.. Nå har jeg lest om bryllupsdagen deres! Så nydelig! Og, ikke minst så deilig å høre at det ble en drømmedag! Har lest nå med litt tårer i øyene..

Og, bildene er jo helt fantastiske! Dere var virkelig et nydelig par! Kjolen din hadde jeg jo sett før, men så kjekk han var i lys dress. Ikke mange som kler det så godt som han gjorde!

Jeg ble i så godt humør nå, jeg :strix:

Takk, så søt du er. :klemmer:

Ja, syns han kledde den veldig godt! Det er vel fordi han er så mørk at han kan "pull it off". Kjekkasen min det. ;)

Gjest Neferet
Skrevet

:goodbye: Muffin!

Bare innom en liten tur jeg, har vært helt KG-abstinent de siste dagene!! :fnise:

Gleder meg til å høre hvordan jobbintervjuet går!! :hug:

Skrevet

:vinke: Innom og oppdaterer meg.

*løper inn på fb*

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...