Gjest Ansjoni Skrevet 16. mars 2009 #1001 Del Skrevet 16. mars 2009 Nydelige bilder av dere to :rødme: Det så rett og slett helt herlig ut. Og så vakre dere var Spennende med jobbintervju da!! Skal krysse alt jeg har av fingre for deg Så på tv fra vikersund, herlig sol der!! Synd ikke de norske prestasjonene var de beste, men var vel gøy å være der likevel Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2009 #1002 Del Skrevet 16. mars 2009 Oj, jobbintervju Ønsker deg masse lykke til Hvordan type jobb er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 16. mars 2009 #1003 Del Skrevet 16. mars 2009 Masse lykke til med jobbintervju torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2009 #1004 Del Skrevet 17. mars 2009 Må bare innom en tur å si at bildene var utrolig fine! :dåne: Kjolen din var nyyydelig og mannen var jo bare utrolig stilig med hatten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1005 Del Skrevet 17. mars 2009 Muffin! Bare innom en liten tur jeg, har vært helt KG-abstinent de siste dagene!! Gleder meg til å høre hvordan jobbintervjuet går!! Håper jeg har noe positivt å melde når jeg har vært på intervjuet da. Nå har jeg jo hvertfall fått gode tips. Innom og oppdaterer meg. *løper inn på fb* Gratulerer med innlegg nr 1000 i boka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 17. mars 2009 Nydelige bilder av dere to :rødme: Det så rett og slett helt herlig ut. Og så vakre dere var Spennende med jobbintervju da!! Skal krysse alt jeg har av fingre for deg Så på tv fra vikersund, herlig sol der!! Synd ikke de norske prestasjonene var de beste, men var vel gøy å være der likevel Håper du får en fin dag! Nååh, tusen takk. :rødme: Ja, det var synd nordmennene ikke klarte å prestere bedre. Det må være litt kjedelig for hopperne å høre at heia-brølet begynner "ooooåååååå" men går over til "ååneeeiiiiii" når de lander. Skulle også ønske det hadde vært flere lange hopp da. Men det er kanskje ikke så lett når det er lite oppdrift. Men vi koste oss masse i sola uansett vi altså. Tante hadde bakt lefser og gode greier. Oj, jobbintervju Ønsker deg masse lykke til Hvordan type jobb er det forresten? Det er et ettårig vikariat som bibliotekar på et høyskolebibliotek. Merker at det ikke er helt det jeg har mest lyst til å jobbe som akkurat nå, men jeg må jo bare prøve å overbevise på intervjuet. Jeg blir jo veldig glad om jeg får den jobben, for da er jeg jo sikra jobb et år, og så får jeg heller se meg om etter noe annet etter hvert. Masse lykke til med jobbintervju torsdag Takk, det hjelper at dere tenker på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #1007 Del Skrevet 17. mars 2009 Må bare innom en tur å si at bildene var utrolig fine! :dåne: Kjolen din var nyyydelig og mannen var jo bare utrolig stilig med hatten sin. Takk! Blir helt satt ut av alle komplimentene jeg. De skal jeg huske på hvis jeg føler meg nedfor en dag. ------------------------- Merker jeg blir i veldig godt humør når det er , og i dag har vært en finfin dag. Shoppa litt før jeg gikk på skolen (et par topper, et par filmer og blå veske til bryllupet i påsken), for jeg hadde ikke forelesning før halv ett. Forelesningen var så som så, men etter skolen gikk jeg og ei venninne og kjøpte is på Aker brygge. Det var så deilig å kunne sitte ute uten å fryse. Kjære hadde visst også shoppet litt i dag. Fifa til seg og et wii-spill til meg. I tillegg fikk vi lapp i postkassa i stad om at pakka vår fra cdon.com har kommet. Little Big Planet og et par sesonger av noen tv-serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2009 #1008 Del Skrevet 17. mars 2009 Pakke er alltid stas!! Jeg har også fått hentelapp i dag, mistenker at det er gjesteboka som melder sin ankomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eleit Skrevet 17. mars 2009 #1009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er en ny bruker her inne.. Ble medlem i går, og kaller seg Cupcakes! Kanskje du har en hemmelig beundrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 18. mars 2009 #1010 Del Skrevet 18. mars 2009 Spennende med jobbintervju da!! Kjempelykke til Vent deg til å bli kalt kone ennå eller? Jeg gleder meg sånn til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. mars 2009 #1011 Del Skrevet 18. mars 2009 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 18. mars 2009 #1012 Del Skrevet 18. mars 2009 Høres ut som du hadde en riktig så koselig dag i går med is og Det er vel godt med litt jobb selvom det kanskje ikke er helt det du hadde tenkt deg i utgangspunktet. Masse lykke til uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Pakke er alltid stas!! Jeg har også fått hentelapp i dag, mistenker at det er gjesteboka som melder sin ankomst! Pakke er gøy! Den gjesteboka di er jeg litt spent på også. Blir spennende å høre hvordan den er. Det er en ny bruker her inne.. Ble medlem i går, og kaller seg Cupcakes! Kanskje du har en hemmelig beundrer Spennende med jobbintervju da!! Kjempelykke til Vent deg til å bli kalt kone ennå eller? Jeg gleder meg sånn til det... Takk. Det er fortsatt litt rart, men veldig, veldig koselig. Håper du har en fin dag! Det har vært en bra dag så langt. Det var jobbsøkerseminar på skolen i dag (kunne ikke vært bedre timet det), og det var veldig nyttig. Nå er middagen i magen, og etterpå er det trening. Og etter det igjen skal vi kjøre til hjembyen min, for det er der intervjuet er i morgen. Håper du har en bra dag også. Høres ut som du hadde en riktig så koselig dag i går med is og Det er vel godt med litt jobb selvom det kanskje ikke er helt det du hadde tenkt deg i utgangspunktet. Masse lykke til uansett Kan ikke være kresen nå. Det får jeg heller bli etter hvert. Det er jo en bra jobb, så jeg blir jo selvfølgelig veldig glad om jeg skulle være så heldig å få den. ---------------------------------- I dag har kjære og en kollega av han vært på IKEA og kjøpt hylle og tv-møbel som vi skal ha i huset. Søte, snille mannen benyttet sjansen når det var stor bil, selv om han i utgangspunktet syns det er både slitsomt og kjedelig å dra dit. Mistenker at han koste seg litt, for han ringte meg og sa han hadde funnet ny seng til oss. Men det var ikke plass til den i bilen, så det får heller bli på en annen tur. Jeg syns det var litt kjedelig at jeg ikke hadde tid til å være med i dag, men han hadde nå hvertfall med IKEA-katalogen med kryss i. Tror nok det hadde kostet litt mer om jeg hadde blitt med da. Pluss at det nok ikke hadde vært plass til meg i bilen på turen hjem. Endret 18. mars 2009 av Muffin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 18. mars 2009 #1014 Del Skrevet 18. mars 2009 Så digg med nye møbler!! Vi var der en tur for litt siden å oppdaterte kåken litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 18. mars 2009 Så digg med nye møbler!! Vi var der en tur for litt siden å oppdaterte kåken litt Det er ikke så mye som skal til før det blir stor forandring. Møblene får ligge flatpakket enn så lenge, for det er ca halvannen måned til vi flytter. Gruer meg litt til all pakking og ordning, men gleder meg veldig til vi får huset slik vi vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 18. mars 2009 #1016 Del Skrevet 18. mars 2009 Kjempeverdt det når ting er på plass! Ser etter større plass vi også,men håper vi finner noe som ikke krever så mye fiksing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #1017 Del Skrevet 18. mars 2009 Kjempeverdt det når ting er på plass! Ser etter større plass vi også,men håper vi finner noe som ikke krever så mye fiksing Det skjønner jeg. Det er heldigvis ingenting vi må fikse med huset, men er jo selvfølgelig noen ting vi vil gjøre så det blir mer "oss". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. mars 2009 #1018 Del Skrevet 18. mars 2009 Pakke er gøy! Den gjesteboka di er jeg litt spent på også. Blir spennende å høre hvordan den er. I dag har jeg henta gjesteboka! Den var kjempefin, litt mindre enn jeg trodde, men god plass til skriving av hilsner! Så da er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mars 2009 #1019 Del Skrevet 19. mars 2009 Lykke til på intervjuet!! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. mars 2009 #1020 Del Skrevet 19. mars 2009 Så gøy med nye møbler Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg