Muffin! Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #881 Del Skrevet 27. februar 2009 6 dager igjen! Har vært så opptatt med å lese i det siste at har ikke hatt tid til KG... og nå er det plutselig bare 6 dager til du blir fru! Herre min som tiden går! Tenker dere gleder dere nå! God helg! Ja, tiden går fort! Vi gleder oss veldig. Har sett på værvarselet at det er meldt regn på dagen vår, men det velger jeg å ikke tro på. :gjeiper: Hvis det blir regn, så får jeg hvertfall brukt den kule paraplyen min. God helg til deg også. Bare 6 dager igjen!!! Kos deg masse med pakking i helga Muffin! Jo, takk. Håper du får en superfin bursdagshelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er i mål: 25 av 25 utført i dag! Både jeg og kjære har vært veldig flinke i dag. Kjære har fikset pc for noen, handlet og kjørt vekk mesteparten av søpla som har samlet seg når vi har pakket i esker til flyttingen, og jeg har trent, gjort rent og pakket kofferten til Roma. Paraplyen går ikke oppi kofferten , men det burde vel gå å ta den som håndbagasje da? Den er jo ikke spiss i tuppen, så den kan ikke brukes som våpen. I kveld blir det kos med god mat, vin og den tredje Gudfaren-filmen. Vi har sett de nå, for vi må jo komme litt i "Italian mood". Nå har jeg forresten lagt ut noen bilder på gruppa fra utdrikningslaget. Lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 28. februar 2009 #883 Del Skrevet 28. februar 2009 og for vel utført og overstått prosjekt! Så flink du har vært Nå er det ikke mange dagene igjen heller Håper du får en fin helg! Italiensk aften høres bra ut Om paraply går som håndbagasje aner jeg ikke..send en mail eller ring flyselskapet, sånn at du slipper å evt måtte sette den igjen hvis de ikke tillater det. *løper inn på fb for å sjekke bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #884 Del Skrevet 28. februar 2009 og for vel utført og overstått prosjekt! Så flink du har vært Nå er det ikke mange dagene igjen heller Håper du får en fin helg! Italiensk aften høres bra ut Om paraply går som håndbagasje aner jeg ikke..send en mail eller ring flyselskapet, sånn at du slipper å evt måtte sette den igjen hvis de ikke tillater det. *løper inn på fb for å sjekke bilder* Takk! Ja, jeg kan jo det. Eller så kan jeg bare ta den med og håpe på det beste. Den var jo ikke så dyr, så er ikke all verden om jeg må sette den igjen heller. Tror kvelden blir finfin. Håper du får en bra helg du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. februar 2009 #885 Del Skrevet 28. februar 2009 Hehe, Italian mood Så flink du er som har komt deg gjennom alle 25!! Og nå er det jo ikke lenge igjen til dere reiser. Dumt at du ikke fikk paraplyen ned i kofferten, får håpe det går greit å bære den ombord. Jeg prøver å pakke det mese i bagasjen, syns det er så sterng epå så mye rart... Men så kommer det jo litt an på hvilke land en skal til også Fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 28. februar 2009 #886 Del Skrevet 28. februar 2009 Hurra for 25 av 25 Du er kjempeflink!! Under en uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 1. mars 2009 #887 Del Skrevet 1. mars 2009 :hoppe: Hurra for 25/25 :hoppe: Tenk at dagen snart er her. Blir spennende å høre. Gøy med bilder på fb. Så moro ut det der. Ønsker deg en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. mars 2009 #888 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, jeg er heldig. Alle sov over der, ja. Syns det var utrolig koselig, for da trengte vi ikke tenke på henting eller hvordan vi skulle komme oss hjem, og vi kunne holde på til vi sluknet. Så lurt! Kjempefine bilder ute på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #889 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe, Italian mood Så flink du er som har komt deg gjennom alle 25!! Og nå er det jo ikke lenge igjen til dere reiser. Dumt at du ikke fikk paraplyen ned i kofferten, får håpe det går greit å bære den ombord. Jeg prøver å pakke det mese i bagasjen, syns det er så sterng epå så mye rart... Men så kommer det jo litt an på hvilke land en skal til også Fortsatt fin kveld Ja, det er mange rare regler. Kjipt at paraplyen var for lang, men i følge denne listen skal det være lov med paraply i håndbagasjen. Eller så har jeg jo hørt her at det finnes nok av paraply-selgere i Roma. Italian style kvelden i går var veldig fin. Molto bene! Håper du har en deilig søndag. Hurra for 25 av 25 Du er kjempeflink!! Under en uke igjen Takk! Ganske fornøyd med å ha gjennomført prosjektet tre dager før jeg forventet. :hoppe: Hurra for 25/25 :hoppe: Tenk at dagen snart er her. Blir spennende å høre. Gøy med bilder på fb. Så moro ut det der. Ønsker deg en fin søndag Ja, det kribler i magen nå! La ut noen bilder der siden det var noen som etterlyste det. Veldig morsom dag. God søndag til deg også. Så lurt! Kjempefine bilder ute på facebook! Har ganske mange flere, men måtte jo bare ta noen smakebiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2009 #890 Del Skrevet 1. mars 2009 Om noen få timer skal du gifte deg "senere i uka"!! :dåne: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. mars 2009 #891 Del Skrevet 2. mars 2009 Innom med en liten før dere reiser. Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 2. mars 2009 #892 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei,Muffin! Regner med du har en del å ordne,så jeg ville bare innom for å ønske deg lykke til!! Og gi deg en god Here comes the bride....tatattadaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 2. mars 2009 #893 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei Muffin. Du har sikkert ikke tid til å være her inne nå før du reiser, men jeg også vil gi deg en riktig god og ønske en riktig så fin tur. Håper alt står til forventningene og mere til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 2. mars 2009 #894 Del Skrevet 2. mars 2009 Masse lykketil på dagen deres!! Blir sikkert helt fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2009 #895 Del Skrevet 2. mars 2009 Du skal gifte deg DENNE uka :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 2. mars 2009 #896 Del Skrevet 2. mars 2009 Ååå, nå er det bare et par smååå dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #897 Del Skrevet 2. mars 2009 Om noen få timer skal du gifte deg "senere i uka"!! :dåne: :strix: :strix: Da jeg jobba på fredag så spurte en kollega når det var jeg skulle gifte meg, og jeg svarte "til torsdag". Var litt rart. Innom med en liten før dere reiser. Så spennende! tilbake! Hei,Muffin! Regner med du har en del å ordne,så jeg ville bare innom for å ønske deg lykke til!! Og gi deg en god Here comes the bride....tatattadaaaa! Jeg er ganske bra i rute, så klarer fint å snike inn litt kg-tid i dag. Tror det blir verre i morgen. Da skal vi på middag til svigermor, og så må jo alt gjøres helt klart før vi legger oss. Kjører tidlig, tidlig på onsdag. Mamma er så snill at hun skal kjøre oss til flyplassen. Hei Muffin. Du har sikkert ikke tid til å være her inne nå før du reiser, men jeg også vil gi deg en riktig god og ønske en riktig så fin tur. Håper alt står til forventningene og mere til. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #898 Del Skrevet 2. mars 2009 Masse lykketil på dagen deres!! Blir sikkert helt fantastisk!! Håper det. :rødme: Du skal gifte deg DENNE uka :dåne: Ååå, nå er det bare et par smååå dager igjen! Det er ca 65 timer igjen til jeg blir frue! Og bare ca 36 timer til vi sitter på flyet til Roma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2009 #899 Del Skrevet 2. mars 2009 :dåne: Har du reisefeber? Nerver? Sommerfugler? :strix: Lykke til og god tur!! Tenk at du ikke bare skal på ferie, du skal faktisk gifte deg også! :rødme: Ps: Når kommer dere hjem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #900 Del Skrevet 2. mars 2009 :dåne: Har du reisefeber? Nerver? Sommerfugler? :strix: Lykke til og god tur!! Tenk at du ikke bare skal på ferie, du skal faktisk gifte deg også! :rødme: Ps: Når kommer dere hjem igjen? Vi kommer aldri hjem! Må nok hjem til søndag, gitt. Så blir intensiv kos i fem dager. Har noen sommerfugler. Gleder meg veldig! Kjære var så søt i går. Da vi hadde lagt oss sa han "Jeg trodde egentlig bryllup var mest en jenteting jeg, men jeg gleder meg veldig." (Han har gitt uttrykk for det før også, altså. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg