Gå til innhold

Nå er vi mann og kone

Muffin!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra! :duskedame: Så flink du er!

:trene:

Takk. Bra "oppskrift" du har lagd. Blir ganske motivert av det. :jepp:

2 av 25 utført i dag. :hoppe:

:duskedame: så flink du er til å trene ;) Dette går rette veien :nigo:

Har du høret noe fra noen fotografer ennå?

kjolepose får du faktisk på ikea.. Helt enkle i plast se her:

sort, liten

3 hvite, forskjellig lengde

Vet ikke om det var noe sånt du hadde tenkt deg da men... ;)

Ellers så har jeg sett an noen sybutikker/systuer også selger kjoleposer/bunadsposer som er litt mer

fancy enn som så ;)

Tusen takk for tips! En venninne av meg foreslo også Ikea i stad. Får se om jeg får tatt meg turen dit. Så det ikke var så mange som var på lager nå, men det kommer sikkert inn igjen.

Har mailet en god del med flere fotografer de siste dagene, og det ser ut som om vi nærmer oss en avtale nå. Skriver her hva det blir når det er sikkert. :)

Kult! :tommelopp: Du er superflink!! :Nikke:

Takk. Dere er gode å ha som motivatører.

Enig med Shorty! Kjempeflink!! :hoppe:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Takk. Bra "oppskrift" du har lagd. Blir ganske motivert av det. :jepp:

2 av 25 utført i dag. :hoppe:

Ja, må si meg ganske fornøyd med den :duskedame:

Gjelder bare å stå løpet ut, vi får være flinke med å heie og motivere hverandre frem :jepp:

God helg!

:klemmer:

Endret av Ansjoni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å være til hjelp :nigo:

Ha en fin helg muffin!

:klem: og :hug:

Dere er jo alltid så koselige og greie. :nigo:

Begynte helga allerede i går jeg. ;) Liker tredagershelger. :hoppe: Så i dag var jeg på linsesjekk og besøkte kjære på jobben. Og så har jeg fått trent. Etterpå skal vi ut på middag med mamma, tante og mormor. I morgen blir det litt shopping og middag hos et vennepar. Søndag må jeg vel få lest litt. Nytt år, nytt pensum!

Ha en fin helg du også!

Ja, må si meg ganske fornøyd med den :duskedame:

Gjelder bare å stå løpet ut, vi får være flinke med å heie og motivere hverandre frem :jepp:

God helg!

:jepp::duskedame: oss!

3 av 25 utført i dag. :hoppe: Nå skal kroppen få treningsfri i helga. Men neste uke er det på'n igjen. :trene:

God helg til deg også!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Håper du får en flott helg!

Og nå er det jammen ikke lenge igjen før du reiser avgårde!! Gleder meg til å følge stressnivået når det begynner å nærme seg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er kjolebilder ute i dagboka mi.... hvis jeg ikke får beskjed aven moderator å fjerne de da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott helg!

Og nå er det jammen ikke lenge igjen før du reiser avgårde!! Gleder meg til å følge stressnivået når det begynner å nærme seg! :fnise:

:fnise: Får håpe jeg ikke blir så stresset. Men merker det kommer flere og flere sommerfugler jo nærmere vi kommer 5. mars. Gleder meg! :bolledeig:

da er kjolebilder ute i dagboka mi.... hvis jeg ikke får beskjed aven moderator å fjerne de da....

Så dem! Kjolen din så veldig fin ut. :rødme:

-----------------------------------------------------

Jah, da var det mandag igjen. Har fritime nå, og har store planer om å få lest litt, men måtte jo bare en snartur innom her når jeg første skulle printe ut noe. ;)

Helga gikk fort, men den var veldig koselig. Vi hadde egentlig tenkt å kjøre hjem til oss selv etter middagen på lørdag, men da vi ble tilbudt :vin: , konjakk og overnatting så var vi ikke så vanskelige å be. :skaal: Så dagen i går var ganske rolig. Hadde besøk av noen venner og så film.

På lørdag fant jeg meg forresten kjole til bryllupet til lillebroren til kjære, som er i april. Det var vel egentlig kjære som fant den, og han insisterte på å kjøpe den til meg, for han syns den var så fin til meg. :rødme: (Det er sjelden han blir så opphengt i et klesplagg.) Jeg var litt usikker, for den var svart, men han ringte brudeparet og de sa det var greit. Jeg skal ha sko, veske og sjal i en lys farge tenkte jeg. Hvilken gjenstår å se, det spørs litt hva jeg finner. :)

Oouh, nå fikk jeg melding av forloveren min om utdrikningslaget. Hun skrev hun hadde bestemt dato (det har skjedd litt i samsvar med meg da, for jeg måtte si fra om når jeg jobbet og sånn), og hun hadde visst nettopp ringt et sted om booking. Hmm. Er så nysgjerrig!

Mandags- :klem: til dere som titter innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med utdrikningslag! :strix::hoppe:

Regner med du legger ved en detaljert beskrivelse av dagen... ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere hadde en riktg så koselig helg ;)

Nå er det virkelig ikke lenge igjen siden utdrikningslag og alt begynner å nærme seg ;) Nesten like spent som deg kjenner jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 av 25 utført i går. :hoppe:

Så spennende med utdrikningslag! :strix::hoppe:

Regner med du legger ved en detaljert beskrivelse av dagen... ;):ler:

Ååh, så spennende med utdrikningslag :bolledeig:

Sier som Belle, vi forventer referat :ler:

Dere skal få referat, ja. ;)

Jaja, klart vi må få referat!!! Men vet du når det blir da eller?? :klø:

Ja, jeg vet sånn ca når det blir. Forloveren min kom med noen datoer som jeg måtte si om passet eller ikke. Er sikkert ikke helt lett å planlegge når jeg har venninner spredt over hele landet. :gjeiper: Men noe mer vet jeg ikke!

Høres ut som dere hadde en riktg så koselig helg ;)

Nå er det virkelig ikke lenge igjen siden utdrikningslag og alt begynner å nærme seg ;) Nesten like spent som deg kjenner jeg :fnise:

Ja, den var fin. Synd den var så altfor kort!

:fnise: Så koselig at du er spent også. Jeg er et planleggingsmenneske som liker å ha oversikt, så jeg er temmelig nysgjerrig og spent.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LindaKristin

Sukk,dere er sååå flinke....jeg klarer ikke å få tid uansett hvor mye jeg prøver jeg! Men jeg går til og fra der vi har felleskjøring fra da,det er en halv times RASK gange :) Så går jeg jo dagen lang på jobb :fnise:

Spennende med utdrikkingslag altså! Ikke lenge igjen nå :danser:

Ha en god dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk,dere er sååå flinke....jeg klarer ikke å få tid uansett hvor mye jeg prøver jeg! Men jeg går til og fra der vi har felleskjøring fra da,det er en halv times RASK gange :) Så går jeg jo dagen lang på jobb :fnise:

Spennende med utdrikkingslag altså! Ikke lenge igjen nå :danser:

Ha en god dag! :kose:

Det er jo veldig mye bedre enn ingenting da! Skal ikke kimse av det. :)

Takk, du også! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotograf i Roma er i boks! :strix: :strix: :strix:

Han skal ta bilder under vielsen på ambassaden (da skal vi også prøve å få noen til å filme, et av vitnene er sikkert greie nok til å gjøre det ;) ), og på forskjellige locations rundt i Roma etterpå. Han har en Mercedes med sjåfør til å kjøre oss rundt. Åh, tror det blir veldig, veldig bra! Han har fått mange gode tilbakemeldinger av folk som har brukt han før. Tenk dere bryllupsbilder med historiske Roma i bakgrunnen. :rødme: Bildene får vi både i farger og svart/hvitt i høyoppløsning på cd/dvd. Vi kan bestille bilder av han, men tror vi venter til vi kommer hjem med det.

Og mamma har forresten fikset kjolepose til meg. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for fotograf i Roma ;) Det kommer sikkert til å bli noen fantastiske bilder med den locationen *drømme* :strix:

Så snill mamma du har som har ordnet kjolepose til deg ;)

Det meste er snart i boks nå vel?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ting kommer i orden :) :) :)

Gleder meg til referat av utdrikningslaget :fnise:

Og håper vi får se bilder fra bryllupet også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...