Gjest Ansjoni Skrevet 14. desember 2008 #481 Skrevet 14. desember 2008 Lykke til på eksamen i morra! Og gratulerer med vinnerlykken - alltid artig å vinne
Sekretæren Skrevet 14. desember 2008 #482 Skrevet 14. desember 2008 Masse meget mye lykke til på eksamen i morra!!! Det kommer til å gå såååååååå fint!!!
eleit Skrevet 14. desember 2008 #483 Skrevet 14. desember 2008 Høres ut som du har lave skuldre før eksamen i morgen, ingenting er så bra som det Lykke til
Mazilla Skrevet 14. desember 2008 #484 Skrevet 14. desember 2008 (endret) Lykke til på eksamen!! Skal heie på deg! Har du ferie når du er ferdig eller? I såfall kan du feire (eller i verste fall drukne dine sorger) med rosévin! Endret 14. desember 2008 av Mazilla
Devilina Skrevet 14. desember 2008 #485 Skrevet 14. desember 2008 Ja masse masse masse masse lykke til i morgen Hva nå du enn skal ha eksamen i, sikker på at du står med glans.. trudde aldri jeg kom til å si det her.. men jeg savner faktisk å gå på skole og lese til noe hehe Skal sende deg en tanke når jeg sitter stressa på jobb i morgen og tar i mot alle hevnedelser fra noen hyggelige og noen sinna pasienter
Muffin! Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #487 Skrevet 15. desember 2008 Lykke til på eksamen i morra! Og gratulerer med vinnerlykken - alltid artig å vinne Ja, det er gøy! Hadde troen på at jeg skulle vinne på julekalenderen her på KG også, men neida. Masse meget mye lykke til på eksamen i morra!!! Det kommer til å gå såååååååå fint!!! Det gikk ganske fint tror jeg. Høres ut som du har lave skuldre før eksamen i morgen, ingenting er så bra som det Lykke til Nei, det var godt å ikke være stressa. Fikk et lite sug i magen rett før eksamen, men det får jeg alltid. Lykke til på eksamen!! Skal heie på deg! Har du ferie når du er ferdig eller? I såfall kan du feire (eller i verste fall drukne dine sorger) med rosévin! Jeg skal ha eksamen til torsdag også, så får spare rosévinen noen dager til. I kveld skal jeg på avslutning på treninga. Halvannen times trening med fire ledere som har satt sammen deler av programmene sine. Kjempegøy! Og etterpå får vi gløgg og pepperkaker. Ja masse masse masse masse lykke til i morgen Hva nå du enn skal ha eksamen i, sikker på at du står med glans.. trudde aldri jeg kom til å si det her.. men jeg savner faktisk å gå på skole og lese til noe hehe Skal sende deg en tanke når jeg sitter stressa på jobb i morgen og tar i mot alle hevnedelser fra noen hyggelige og noen sinna pasienter Tror ikke jeg kommer til å savne å lese til eksamen neste jul, men en vet jo aldri. Lykke til cupcake Tusen takk for lykkeønskningene alle sammen! Jeg var inne og leste dem før jeg dro hjemmefra i stad (måtte inn på nsb.no og sjekke at det ikke var noe tull med togene), og det var så koselig å vite at dere tenkte på meg. Jeg tror det hjalp. Den eksamnen jeg skal ha til torsdag er litt verre. Men jeg skal da klare den også!
Mazilla Skrevet 15. desember 2008 #488 Skrevet 15. desember 2008 Så bra at det gikk fint!! Har du tid til å slappe av bittegranne før du begynner å lese til neste, eller må alt av fritid utsettes til etter torsdag?
Muffin! Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #489 Skrevet 16. desember 2008 Så bra at det gikk fint!! Har du tid til å slappe av bittegranne før du begynner å lese til neste, eller må alt av fritid utsettes til etter torsdag? Ja! Jeg leste en god del forrige uke, så skal ikke stresslese disse dagene, men litt lesing blir det vel. I går tok jeg helt fri. Har ikke fått lest no særlig ennå i dag, for jeg våkna med hodepine. Men er heldigvis bedre nå.
Disco Biscuit Skrevet 16. desember 2008 #490 Skrevet 16. desember 2008 Grattis med vinflasken Kommer alltid godt med Så bra at eksamen gikk fint Kommer til å gå kjempefint på den siste også, det er jeg overbevist om
Gjest Ansjoni Skrevet 16. desember 2008 #491 Skrevet 16. desember 2008 Stresslesing er sjelden lurt - jeg er også sikker på at du uansett kan masse masse! Så bra det gikk fint på #1, det gjør det til torsdag også Lykke til med lesinga så lenge hvertfall!
Muffin! Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #492 Skrevet 16. desember 2008 Grattis med vinflasken Kommer alltid godt med Så bra at eksamen gikk fint Kommer til å gå kjempefint på den siste også, det er jeg overbevist om Det gjør det. Koselig at du har sånn tro på meg. Merker at jeg gleder meg veldig til å få ferie, så det overskygger litt for eventuelle nerver. tilbake. Stresslesing er sjelden lurt - jeg er også sikker på at du uansett kan masse masse! Så bra det gikk fint på #1, det gjør det til torsdag også Lykke til med lesinga så lenge hvertfall! Takk skal du ha! Jeg kan jo endel, så får bare håpe jeg får det jeg kan på eksamen, og ikke de 10% som jeg ikke kan like godt.
Gjest Neferet Skrevet 16. desember 2008 #493 Skrevet 16. desember 2008 Gratulerer med vel overstått eksamen!! Jeg har vært uten nett, så fikk ikke ønsket lykke til... Og lykke til med forberedelsene til neste, blir godt med ferie etterhvert tenker jeg!!
Sekretæren Skrevet 16. desember 2008 #494 Skrevet 16. desember 2008 I kveld skal jeg på avslutning på treninga. Halvannen times trening med fire ledere som har satt sammen deler av programmene sine. Kjempegøy! Og etterpå får vi gløgg og pepperkaker. Det høres jo dritgøy ut Er det helt slutt på gruppetreningen for julen på senteret ditt?
Muffin! Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #496 Skrevet 17. desember 2008 (endret) Gratulerer med vel overstått eksamen!! Jeg har vært uten nett, så fikk ikke ønsket lykke til... Og lykke til med forberedelsene til neste, blir godt med ferie etterhvert tenker jeg!! Takk takk. Ja, det blir veldig godt. Ikke mange timene til ferie nå! Så søt ticker du har fått! Det høres jo dritgøy ut Er det helt slutt på gruppetreningen for julen på senteret ditt? Ja, det var kjempegøy! Ja, nå er det ikke noe mer trening før neste år. Eller, de skal kjøre samme opplegget en gang i romjulen, men da er jeg bortreist. Innom med en tilbake til søte deg. ------------------------------------ I dag hadde både kjære og jeg fri. (Neste gang han har fri er første juledag, stakkars). Jeg leste litt før han stod opp, men så dro vi på shopping. Nå har vi fått xbox360 i spill-samlingen vår også! Det er en kampanje i en spill-butikk nå, som er sånn at hvis du bytter inn ps2 med noen spill, og legger til noen få hundrelapper, så får du en xbox med to spill. Ps2'en vår bare støva ned, siden vi har ps3, så det var jo en grei byttehandel. Vi beholdt de ps2-spillene som vi fortsatt spiller, for de kan jo brukes på ps3 også, og resten byttet vi inn. Blir nok litt spilling i jula ja. Etter kjøpesenter-turen var vi på besøk hos kusina mi, mannen hennes og deres to barn, på 12 og 9. Vi skulle bare en liten tur innom, men endte med å være der i flere timer. Vi bakte pepperkaker, skravla og spilte playstation. Veldig koselig. I morgen er det eksamen igjen da, men det betyr også at jeg får ferie! Denne eksamnen er nok litt verre enn den jeg hadde på mandag, men jeg føler jeg er greit forberedt. Orker ikke tanken på å lese noe mer hvertfall. :gjeiper: Etter eksamen skal jeg ut med noen venner fra klassen og spise middag, for å feire at eksamen er over for i år! Endret 17. desember 2008 av Muffin!
Mazilla Skrevet 17. desember 2008 #498 Skrevet 17. desember 2008 Lykke til! Tipper det går fint jeg! Juleferie kan anbefales, så gled deg!
Muffin! Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #499 Skrevet 17. desember 2008 Masse lykke til i morra! Takk, det kan jeg trenge. Litt fingerkryssing mellom ni og tre i morgen er ikke dumt. Lykke til! Tipper det går fint jeg! Juleferie kan anbefales, så gled deg! Takk, får håpe det. Syns å huske fra i fjor at det var ganske okei ja.
Gjest Neferet Skrevet 18. desember 2008 #500 Skrevet 18. desember 2008 Lykke til i dag!!! Regner med det blir godt med ferie når alt er overstått!!
Fremhevede innlegg