Devilina Skrevet 2. januar 2009 #544 Skrevet 2. januar 2009 Vel overstått godt nyttår ja nå er det ikke mange ukene igjen Hvordan er det med sommerfugler i magen?
Strix Skrevet 2. januar 2009 #545 Skrevet 2. januar 2009 Riktig godt nytt år Håper du har hatt det fint og kost deg med fridager
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #546 Skrevet 4. januar 2009 Så koselig med nyttårshilsner! Håper dere alle hadde en super feiring! Så fin smiley du har fått deg i signaturen da, Ansjoni. Gleder deg vel ikke du, vel? Vel overstått godt nyttår ja nå er det ikke mange ukene igjen Hvordan er det med sommerfugler i magen? Nei, nå er det ikke lenge igjen! Sommerfuglene danser litt rundt. Gleder oss veldig begge to. Har det meste i boks nå, eller hvertfall så godt som. Riktig godt nytt år Håper du har hatt det fint og kost deg med fridager Takk det samme! Har kost meg masse! Litt trist at det er hverdag med skole igjen i morgen. Men vi har jo fine ting som venter oss i 2009. ---------------------------------------------------------------- Det ble ikke noen 80-tallsfest på oss på nyttårsaften, for kjære var så syk at han orket ikke. Så vi spiste hjemme sammen med mamma og kjæresten, og utpå kvelden dro vi en tur dit forloveren min feiret. Veldig koselig det også. Tror det var bra det ikke ble full baluba på nyttårsaften, for første nyttårsdag var jeg blitt skikkelig dårlig også. Så var glad jeg slapp fyllesyke på toppen av det. Jeg er heldigvis bedre nå da. Men da ble vi litt lenger i hjembyen min, og bare slappet av og prøvde å bli friske. På veien hjem dro vi innom pappa og kjæresten hans på hytta der de har tilbragt ferien. I morgen er det hverdag igjen, og en eksamen skal leveres. Har ikke fått jobbet så mye med den i ferien, men den er hvertfall ferdig. :gjeiper:
Gjest LindaKristin Skrevet 4. januar 2009 #547 Skrevet 4. januar 2009 Hei,Muffin! NÅ er det ikke lenge igjen!! Hipp,hipp!
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #548 Skrevet 4. januar 2009 Så fin smiley du har fått deg i signaturen da, Ansjoni. Gleder deg vel ikke du, vel? Tja, sånn passe Dumt at festen ble avlyst for deres del da, og iallefall at det var på grunn av sykdom. Men bra dere koste dere likevel! Fortsatt god bedring Og lykke til med eksamenen som skal leveres. jeg er sikker på at det har gått mye bedre enn du tror
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #549 Skrevet 4. januar 2009 (endret) I løpet av ferien fikk vi lagd innbydelsene våre. Så nå er alle ferdige, og mange er levert og sendt allerede. Vi er veldig fornøyd, for de ble akkurat sånn vi ville ha dem. 89 gjester fordelt på 47 innbydelser ble det. :dåne: Vi har prøvd å være strenge og kuttet en god del, men nå klarte vi ikke mer. Noen takker nok nei, for det er vanskelig for dem å få det til av ulike grunner. Vi håper nesten noen sier nei (forhåpentligvis er de av de gjestene vi "må" be), for lokalet tar egentlig bare 80. Men vi skal da få det til hvis alle takker ja også. Edit: Fått lagt ut bilder nå. Se litt lenger ned. Endret 4. januar 2009 av Muffin!
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #550 Skrevet 4. januar 2009 Hei,Muffin! NÅ er det ikke lenge igjen!! Hipp,hipp! Nei, det nærmer seg veldig nå! Tja, sånn passe Dumt at festen ble avlyst for deres del da, og iallefall at det var på grunn av sykdom. Men bra dere koste dere likevel! Fortsatt god bedring Og lykke til med eksamenen som skal leveres. jeg er sikker på at det har gått mye bedre enn du tror Ja, det var litt synd det, men klarer alltid å kose oss vi. Det blir spennende å se hva karakterene blir. Får svar på to i midten av januar. Fikk melding fra ei venninne i klassen her om dagen om at hun hadde drømt at jeg fikk A på begge. Hadde vært noe om hun er sanndrømt.
Muffin! Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #551 Skrevet 4. januar 2009 (endret) Her er bilder av innbydelsene: Innbydelsen: http://farm2.static.flickr.com/1395/316697...391eece.jpg?v=0 Måtte sensurere litt, for hvem som helst kan jo se dette. (Grunnen til at vi har s.u. så tidlig er at vi gjerne vil vite hvem som kommer før broren til kjære sitt bryllup. Og så er det jo greiere å planlegge når man vet hvor mange det blir.) Forseglet innbydelse: http://farm2.static.flickr.com/1187/316697...5c37db5.jpg?v=0 En haug innbydelser: http://farm4.static.flickr.com/3125/316697...047616e.jpg?v=0 img-tagger fjernet. Se reglene. Strix -mod- Endret 4. januar 2009 av Strix
Gjest LindaKristin Skrevet 4. januar 2009 #552 Skrevet 4. januar 2009 SÅ fine da! Kan tenke meg det var MYE jobb... Flink du er!
Devilina Skrevet 4. januar 2009 #553 Skrevet 4. januar 2009 Så stilige innbydleser da!!! Helt enkelt og greit,og jeg som hadde planlagt å lage fancy greier... men ikke fått det til. Hehe.... Det enkle er ofte det beste. :rødme: Har sånn lik forsegling som dere vi da.. eller nesten.. er et hjerte på da. Stilig med sånne
Lilywhite Skrevet 4. januar 2009 #555 Skrevet 4. januar 2009 Så fine innbydelser! Vi må snart bli ferdig med våre også...
Strix Skrevet 4. januar 2009 #556 Skrevet 4. januar 2009 Kjempestilige. Har du kjøpt ark som var ferdig "brent" i kantene eller har du fiksa det selv?
Sekretæren Skrevet 5. januar 2009 #558 Skrevet 5. januar 2009 Fantastiske innbydelser, så veldig kongelig ut Synd din kjære ble syk da, men det er jo typisk at det er sesong for sykdom i denne perioden. Ha en fin mandag!!
Honey Skrevet 5. januar 2009 #560 Skrevet 5. januar 2009 Veldig stilige invitasjoner! Driver å grubler på hvordan jeg skal lage kirkeprogram og festprogram jeg da? :klø: Har kommet godt i gang med invitasjonene. Tenkte faktisk å sende ut våre i begynnelsen av april vi da, med s.u. i begynnelsen i juni p.g.a. sommerferie o.l.
Fremhevede innlegg